Prima pagină » Succes masiv pentru „F1”. Filmul a înregistrat încasări de peste 200 mil. de dolari și a atins un record istoric pentru Apple

Succes masiv pentru „F1”. Filmul a înregistrat încasări de peste 200 mil. de dolari și a atins un record istoric pentru Apple

Succes masiv pentru „F1”. Filmul a înregistrat încasări de peste 200 mil. de dolari și a atins un record istoric pentru Apple
sursă foto: Slate Magazine

Apple marchează primul său blockbuster de vară cu filmul F1, în care Brad Pitt revine spectaculos pe marile ecrane. Încasările au depășit 200 de milioane de dolari în doar câteva zile și promit să explodeze și în următoarele weekend-uri. Acesta nu este o realizare doar pentru actor, ci și pentru gigantul tech, care își pregătește terenul pentru o nouă eră în cinema.

Încasările pentru filmul F1 au depășit un prag istoric pentru Apple și box office-ul american

După o perioadă în care a investit masiv în filme cu regizori celebri și bugete uriașe, Apple ajunge în sfârșit cu un jackpot, în box office. F1, producție de vară cu Brad Pitt și Damson Idris în rolurile principale, a spart barierele încasărilor și a trecut pragul de 200 de milioane de dolari de la lansarea sa pe 27 iunie.

Estimările indică faptul că acest weekend ar putea aduce un total de peste 300 de milioane de dolari. Este, fără îndoială, cel mai mare succes de până acum al Apple în domeniul cinematografiei.

Filmul marchează și cel mai bun debut din cariera de 37 de ani a lui Brad Pitt, o performanță cu atât mai impresionantă cu cât vine într-o perioadă în care marile studiouri se chinuie să atragă publicul în săli. Producția este semnată de tandemul Joseph Kosinski – regizorul Top Gun: Maverick – și legendarul Jerry Bruckheimer, responsabil pentru hituri precum Top Gun și Beverly Hills Cop.

De ce a funcționat F1 și cum a evitat soarta altor eșecuri costisitoare

F1 a avut un buget colosal, de peste 200 de milioane de dolari, la care se adaugă alte peste 50 de milioane pentru promovare și distribuție. Spre deosebire de alte producții Apple – precum Killers of the Flower Moon al lui Scorsese sau Napoleon al lui Ridley Scott, care nu și-au recuperat investițiile – filmul cu Brad Pitt se îndreaptă spre amortizarea completă a costurilor în mai puțin de două săptămâni.

Unul dintre factorii cheie ai succesului a fost promovarea intensă realizată de Apple prin propriile platforme. Compania a integrat elemente de marketing digital, reduceri prin Apple Pay și apariții spectaculoase cu Tim Cook și Brad Pitt în magazinul Apple din New York.

Apple accelerează producțiile cinematografice

Succesul neașteptat al F1 a avut un efect de domino în interiorul Apple Studios. Proiectele aflate în dezvoltare sunt grăbite pentru a profita de momentul favorabil. Highest 2 Lowest, regizat de Spike Lee în colaborare cu A24, va debuta în cinematografe în august, iar Matchbox, o producție de acțiune cu John Cena, este programată să deschidă o nouă franciză bazată pe jucăriile Mattel, un potențial succesor al succesului Barbie.

Mai mult, Kosinski și Bruckheimer sunt deja în lucru pentru un nou proiect Apple, încă ținut secret. Dacă acest val de producții continuă să aducă rezultate similare, Apple ar putea deveni un jucător de temut nu doar în streaming, ci și în box office-ul global.

Alte articole importante
Trei tineri de 22 de ani din Silicon Valley au devenit bogați peste noapte din inteligența artificială
Tehnologie
Trei tineri de 22 de ani din Silicon Valley au devenit bogați peste noapte din inteligența artificială
La doar 22 de ani, trei tineri au devenit revelaţia Sillicon Valley. Cei trei au renunțat la facultate și conduc o companie evaluată la 10 miliarde de dolari. Brendan Foody, Adarsh Hiremath și Surya Midha au devenit în scurt timp noul simbol al generației AI. Trei tineri de 22 de ani, de la dezbateri din […]
ANALIZĂ
Industria frumuseții și fizica imposibilului: adevărul despre cremele anti-îmbătrânire
Industria frumuseții și fizica imposibilului: adevărul despre cremele anti-îmbătrânire
Industria frumuseții vinde pure iluzii? Studiile sugerează că, fără anumite vehicule transportoare, cremele anti-ageing nu pot acționa acolo unde apar ridurile. Industria cosmetică cheltuia, în 2022, 7,7 miliarde de dolari pe publicitate, nu pe cercetare. Pare că sume importante sunt alocate construirii unui mit. Două studii publicate anul acesta, la care au colaborat și mai […]
ANALIZĂ
Pericolul testelor nucleare. Trump cere reluarea lor. Rusia cere clarificări. Ce-ar putea să însemne asta?
Pericolul testelor nucleare. Trump cere reluarea lor. Rusia cere clarificări. Ce-ar putea să însemne asta?
Anunțul lui Donald Trump că va relua testele nucleare ar putea să zdruncine atât politica globală de neproliferare a acestui tip de armament, cât și echilibrul strategic mondial, spun observatorii. Statele Unite nu au mai testat explozia unui focos nuclear din 1992. Rusia nu a mai efectuat un test nuclear de peste 30 de ani. […]
Vulnerabilitatea bărbaților devine o nouă strategie de succes în business
Vulnerabilitatea bărbaților devine o nouă strategie de succes în business
Tot mai multe companii descoperă, mai nou, că grupurile de sprijin în care se cultivă sau se încurajează vulnerabilitatea bărbaților pot îmbunătăți sănătatea organizațională și productivitatea. Estée Lauder, Channel 4, Virgin Media O2 sau BAE Systems se numără printre cei care susțin de ani buni astfel de grupuri. Preferă, însă, să nu vorbească despre ele, […]
Cea mai izolată cazare din lume: cabina plutitoare din Groenlanda, unde stai printre ghețari
Cea mai izolată cazare din lume: cabina plutitoare din Groenlanda, unde stai printre ghețari
La mii de kilometri de civilizație, într-un golf înghețat din estul Groenlandei, există cea mai izolată cazare din lume. O cabană plutitoare, cu o singură cameră. Este un loc unde singurul semn de viață e un telefon prin satelit. Cei mai mulți aleg această cazare pentru a se reconecta cu ei înșiși.  Cea mai izolată […]
ANALIZĂ
Liderii auto europeni promit investiții masive în UE. Ce condiție pun?
Liderii auto europeni promit investiții masive în UE. Ce condiție pun?
Liderii marilor producători auto europeni afirmă că sunt pregătiți să crească semnificativ investițiile în Europa. Principala condiție pusă de aceștia este ca Uniunea Europeană să relaxeze interdicția privind motoarele termice din 2035. Giganții auto din Europa susțin că, fără această schimbare, industria riscă să piardă competitivitatea în fața Statelor Unite și a Chinei. Liderii auto […]