Prima pagină » Lidl România extinde rețeaua de magazine

Lidl România extinde rețeaua de magazine

Lidl România extinde rețeaua de magazine

Lidl România a creat peste 250 de locuri de muncă, în primele două luni din 2025, şi continuă expansiunea cu 25 de magazine noi până la finalul anului.

Lidl a accelerat extinderea în România, deschizând 12 magazine noi în ianuarie şi februarie 2025, ajungând la un total de 377 de unităţi la nivel naţional, potrivit unui comunicat transmis redacţiei. Expansiunea reţelei a avut un impact pozitiv asupra economiei locale, retailerul generând peste 250 de locuri de muncă în această perioadă.

Magazinele inaugurate sunt situate atât în oraşe mari, precum Oradea, Cluj-Napoca, Suceava, Ploieşti, Sibiu şi Galaţi, cât şi în oraşe mai mici, precum Cisnădie în judeţul Sibiu, Hârşova în judeţul Constanţa şi Câmpina în judeţul Prahova. Lidl a deschis, de asemenea, primele sale magazine în comunităţi mai mici, precum Bascov, judeţul Argeş, Hărman, judeţul Braşov, şi Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu.

La nivel naţional, retailerul şi-a propus să continue expansiunea şi să inaugureze încă 25 de magazine până la finalul anului 2025. Odată cu creşterea numărului de unităţi, Lidl consolidează parteneriatele cu producătorii locali, contribuind la dezvoltarea acestora printr-un volum mai mare de achiziţii pentru aprovizionarea magazinelor. Retailerul îşi menţine angajamentul de a susţine economia locală prin colaborări extinse cu furnizori autohtoni, aducând în magazine produse româneşti la un raport calitate-preţ optim, potrivit unui comunicat al retailerului, publicat marți.

Expansiunea reţelei Lidl este însoţită de o strategie axată pe sustenabilitate. În acest sens, retailerul implementează soluţii care eficientizează consumul de resurse şi reduc impactul asupra mediului. Noul magazin din Cluj-Napoca, parte a unui proiect de regenerare urbană, este dotat cu un acoperiş verde şi respectă standardele de eficienţă energetică NZEB. De asemenea, toate magazinele noi sunt echipate cu sisteme moderne de iluminat LED cu senzori de prezenţă şi soluţii de recuperare a căldurii integrate în instalaţiile de climatizare.

Prin această strategie de dezvoltare sustenabilă şi creşterea reţelei la nivel naţional, Lidl România continuă să îşi extindă prezenţa şi să contribuie la dezvoltarea economică a comunităţilor locale.

 

Alte articole importante
România înregistrează al 2-lea cel mai înalt nivel de bunăstare materială a gospodăriilor în Europa Centrală și de Est
România înregistrează al 2-lea cel mai înalt nivel de bunăstare materială a gospodăriilor în Europa Centrală și de Est
Datele publicate recent de Eurostat evidențiază diferențe semnificative în ceea ce privește bunăstarea materială a gospodăriilor în Uniunea Europeană, măsurată prin consumul individual efectiv (AIC) pe cap de locuitor. România se distinge în regiunea Europei Centrale și de Est (ECE), ocupând poziția a doua, cu un nivel de 86% din media UE, fiind depășită doar […]
Casele de marcat fizice vs. cele virtuale: între promisiunea „digitalizării” și riscul unui haos total
Companii
Casele de marcat fizice vs. cele virtuale: între promisiunea „digitalizării” și riscul unui haos total
Un proiect de lege depus recent în Parlament readuce în prim-plan una dintre cele mai sensibile teme pentru mediul de afaceri: modul în care firmele își fiscalizează vânzările. Propunerea vizează introducerea așa-numitelor „case de marcat virtuale”, soluții exclusiv software, care ar urma să înlocuiască aparatele fiscale fizice utilizate în prezent. Inițiatorii vorbesc despre modernizare, flexibilitate […]
România, reprezentată în prestigiosul TOP 100 Interior Designers of the World de Noblesse Group International: „Lucrări care definesc luxul contemporan”
Companii
România, reprezentată în prestigiosul TOP 100 Interior Designers of the World de Noblesse Group International: „Lucrări care definesc luxul contemporan”
Prestigiosul TOP 100 Interior Designers of the World 2025, realizat de Luxury Lifestyle Awards, premiază, anul acesta, creațiile studioului de arhitectură de interior și design integrat Noblesse Group International. Distincția a fost acordată în urma unui proces internațional de evaluare care premiază excelența în design, consistența profesională și impactul asupra industriei de lifestyle și arhitectură […]
România, creștere moderată a costului orar al forței de muncă, dar, peste media UE
România, creștere moderată a costului orar al forței de muncă, dar, peste media UE
România a înregistrat o creștere anuală de 6,1% a costului orar cu forța de muncă în trimestrul al treilea din 2025, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent. Aceasta plasează țara noastră peste media Uniunii Europene (3,7%) și a zonei euro (3,3%), dar sub ritmurile înregistrate în state precum Bulgaria sau Lituania. Indicatorul, care include […]
Prețurile proprietăților din centrele istorice riscă o scădere abruptă. De unde vine pericolul
Companii
Prețurile proprietăților din centrele istorice riscă o scădere abruptă. De unde vine pericolul
Valoarea de piață a proprietăților situate în zonele centrale și istorice ale marilor orașe din România ar putea înregistra scăderi semnificative, pe fondul modificărilor pregătite de Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU). Noile reguli vizează reducerea pragului de suprafață de la 600 mp la 200 mp pentru obligativitatea obținerii autorizației de securitate la incendiu, o […]
ANAF, noi clarificări la TVA-ul „gemului bunicii”. Declarația care a inflamat opinia publică
ANAF, noi clarificări la TVA-ul „gemului bunicii”. Declarația care a inflamat opinia publică
Administrația Națională de Administrare Fiscală revine oficial asupra uneia dintre cele mai controversate declarații fiscale din ultimele luni, cunoscută deja în spațiul public drept episodul „gemul bunicii”. După ce, în urmă cu mai puțin de două luni, președintele ANAF, Adrian Nica, sugera că produsele realizate în gospodării pentru consum propriu ar putea fi luate în […]