Prima pagină » Lidl România extinde rețeaua de magazine

Lidl România extinde rețeaua de magazine

Lidl România extinde rețeaua de magazine

Lidl România a creat peste 250 de locuri de muncă, în primele două luni din 2025, şi continuă expansiunea cu 25 de magazine noi până la finalul anului.

Lidl a accelerat extinderea în România, deschizând 12 magazine noi în ianuarie şi februarie 2025, ajungând la un total de 377 de unităţi la nivel naţional, potrivit unui comunicat transmis redacţiei. Expansiunea reţelei a avut un impact pozitiv asupra economiei locale, retailerul generând peste 250 de locuri de muncă în această perioadă.

Magazinele inaugurate sunt situate atât în oraşe mari, precum Oradea, Cluj-Napoca, Suceava, Ploieşti, Sibiu şi Galaţi, cât şi în oraşe mai mici, precum Cisnădie în judeţul Sibiu, Hârşova în judeţul Constanţa şi Câmpina în judeţul Prahova. Lidl a deschis, de asemenea, primele sale magazine în comunităţi mai mici, precum Bascov, judeţul Argeş, Hărman, judeţul Braşov, şi Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu.

La nivel naţional, retailerul şi-a propus să continue expansiunea şi să inaugureze încă 25 de magazine până la finalul anului 2025. Odată cu creşterea numărului de unităţi, Lidl consolidează parteneriatele cu producătorii locali, contribuind la dezvoltarea acestora printr-un volum mai mare de achiziţii pentru aprovizionarea magazinelor. Retailerul îşi menţine angajamentul de a susţine economia locală prin colaborări extinse cu furnizori autohtoni, aducând în magazine produse româneşti la un raport calitate-preţ optim, potrivit unui comunicat al retailerului, publicat marți.

Expansiunea reţelei Lidl este însoţită de o strategie axată pe sustenabilitate. În acest sens, retailerul implementează soluţii care eficientizează consumul de resurse şi reduc impactul asupra mediului. Noul magazin din Cluj-Napoca, parte a unui proiect de regenerare urbană, este dotat cu un acoperiş verde şi respectă standardele de eficienţă energetică NZEB. De asemenea, toate magazinele noi sunt echipate cu sisteme moderne de iluminat LED cu senzori de prezenţă şi soluţii de recuperare a căldurii integrate în instalaţiile de climatizare.

Prin această strategie de dezvoltare sustenabilă şi creşterea reţelei la nivel naţional, Lidl România continuă să îşi extindă prezenţa şi să contribuie la dezvoltarea economică a comunităţilor locale.

 

Alte articole importante
Africa renaște. Femeile, rețeta secretă a boomului imobiliar din Somalia
Africa renaște. Femeile, rețeta secretă a boomului imobiliar din Somalia
Construcțiile înfloresc în capitala Somaliei. Pe măsură ce Mogadishu renaște literalmente din cenușa trecutului său violent, orașul oferă oportunități neașteptate pentru femei, transmite BBC. Femeile reprezintă doar 5% dintre inginerii din Somalia, iar mentoratul este rar, într-o țară cu structură profund patriarhală. Densitatea populației în Capitală este în creștere, alimentată de migrațiile cauzate de secetă […]
Corporațiile, marii eroi în lupta contra schimbărilor climatice, par să abandoneze planurile
Corporațiile, marii eroi în lupta contra schimbărilor climatice, par să abandoneze planurile
În ultimele decenii, tot mai multe companii de renume au fost percepute ca fiind adevărați „cavaleri” în lupta contra schimbărilor climatice, asumându-și angajamente importante pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră. Însă, în ciuda acestor declarații și inițiative aparent ambitioase, un număr semnificativ dintre ele au început să abandoneze planurile inițiale. În multe […]
Piața dronelor devine suprasaturată: prea multe companii vor să-i vândă drone lui Trump
Piața dronelor devine suprasaturată: prea multe companii vor să-i vândă drone lui Trump
Cererea pentru drone de mici dimensiuni în SUA este în plin avânt, alimentată de lecțiile războiului din Ucraina și de noile strategii ale Pentagonului. Cu toate acestea, piața devine rapid suprasaturată, iar investitorii și oficialii din industrie încep să avertizeze că prea mulți jucători se luptă pentru o felie prea mică din acest imens tort. […]
Cum să investești în ceasuri de lux în 2025. Mărcile care aduc cel mai mult profit la revânzare, de la Rolex la Patek Philippe și Audemars Piguet
Cum să investești în ceasuri de lux în 2025. Mărcile care aduc cel mai mult profit la revânzare, de la Rolex la Patek Philippe și Audemars Piguet
Într-o perioadă în care piețele tradiționale sunt tot mai volatile, ceasurile de lux au devenit noul „aur” pentru investitori. De la Rolex la Patek Philippe și Audemars Piguet, modelele emblematice nu sunt doar accesorii de statut, ci active care pot depăși ca randament acțiunile sau chiar imobiliarele, dacă alegi corect. În 2025, investitorii nu mai […]
Război total în turismul din Europa. Airbnb, în centrul protestelor masive din Barcelona sau Veneția
Război total în turismul din Europa. Airbnb, în centrul protestelor masive din Barcelona sau Veneția
Brian Chesky, CEO-ul Airbnb, a declarat recent că platforma sa a devenit un „țap ispășitor convenabil” pentru criza locuințelor și entru problema supra-turismului din marile orașe europene, în contextul în care valul de proteste anti-turism se intensifică în Spania, Italia și Portugalia. Într-un interviu acordat publicației germane WELT, Chesky a răspuns criticilor venite din partea […]
Suntem în așteptarea unei generații noi, a nativilor „neuro-digitalizați”?
Suntem în așteptarea unei generații noi, a nativilor „neuro-digitalizați”?
Ne pregătim pentru generațiile noilor nativi neuro-digitalizați? Alexandr Wang, fondatorul Scale AI și unul dintre cei mai vizionari antreprenori ai generației sale, a declarat recent că nu intenționează să aibă copii în viitorul apropiat. Motivul? Așteaptă apariția și maturizarea tehnologiilor de interfață creier-calculator, precum Neuralink – startupul futurist fondat de Elon Musk, transmite Business Insider. […]