Prima pagină » Lidl România extinde rețeaua de magazine

Lidl România extinde rețeaua de magazine

Lidl România extinde rețeaua de magazine

Lidl România a creat peste 250 de locuri de muncă, în primele două luni din 2025, şi continuă expansiunea cu 25 de magazine noi până la finalul anului.

Lidl a accelerat extinderea în România, deschizând 12 magazine noi în ianuarie şi februarie 2025, ajungând la un total de 377 de unităţi la nivel naţional, potrivit unui comunicat transmis redacţiei. Expansiunea reţelei a avut un impact pozitiv asupra economiei locale, retailerul generând peste 250 de locuri de muncă în această perioadă.

Magazinele inaugurate sunt situate atât în oraşe mari, precum Oradea, Cluj-Napoca, Suceava, Ploieşti, Sibiu şi Galaţi, cât şi în oraşe mai mici, precum Cisnădie în judeţul Sibiu, Hârşova în judeţul Constanţa şi Câmpina în judeţul Prahova. Lidl a deschis, de asemenea, primele sale magazine în comunităţi mai mici, precum Bascov, judeţul Argeş, Hărman, judeţul Braşov, şi Bolintin-Vale, judeţul Giurgiu.

La nivel naţional, retailerul şi-a propus să continue expansiunea şi să inaugureze încă 25 de magazine până la finalul anului 2025. Odată cu creşterea numărului de unităţi, Lidl consolidează parteneriatele cu producătorii locali, contribuind la dezvoltarea acestora printr-un volum mai mare de achiziţii pentru aprovizionarea magazinelor. Retailerul îşi menţine angajamentul de a susţine economia locală prin colaborări extinse cu furnizori autohtoni, aducând în magazine produse româneşti la un raport calitate-preţ optim, potrivit unui comunicat al retailerului, publicat marți.

Expansiunea reţelei Lidl este însoţită de o strategie axată pe sustenabilitate. În acest sens, retailerul implementează soluţii care eficientizează consumul de resurse şi reduc impactul asupra mediului. Noul magazin din Cluj-Napoca, parte a unui proiect de regenerare urbană, este dotat cu un acoperiş verde şi respectă standardele de eficienţă energetică NZEB. De asemenea, toate magazinele noi sunt echipate cu sisteme moderne de iluminat LED cu senzori de prezenţă şi soluţii de recuperare a căldurii integrate în instalaţiile de climatizare.

Prin această strategie de dezvoltare sustenabilă şi creşterea reţelei la nivel naţional, Lidl România continuă să îşi extindă prezenţa şi să contribuie la dezvoltarea economică a comunităţilor locale.

 

Alte articole importante
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își construiește prima brigadă blindată permanentă în străinătate după al Doilea Război Mondial. Cheltuielile militare ating niveluri istorice. Revoluția Bundeswehr și angajamentele NATO Pe 22 mai, localnicii din Vilnius au salutat trecerea tancurilor germane pe străzi, un simbol al legăturilor strânse cu NATO. Brigada 45 Panzer, denumită „Lithuania”, va ajunge la 5.000 de militari […]
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Pe malul Mării Mediterane ia naștere un mega-oraș de peste 180 miliarde $, care va deveni un hub urban și economic de referință în regiune. Proiectul combină infrastructură ultramodernă, facilități rezidențiale și comerciale și concepte inovatoare de dezvoltare urbană, marcând o nouă eră a metropolelor globale. Cel mai scump proiect urban va fi ridicat în […]
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Europa se confruntă cu o criză structurală și trebuie să înțeleagă că modelul său economic și geopolitic nu mai este sustenabil, scriu analiștii The Economist. Războiul, protecționismul și stagnarea economică sunt dovezi ale costurilor antrenate de politicile sale de autosuficiență. Ca o familie nobiliară care își maschează conturile goale, Europa trebuie să renunțe la luxurile […]
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Tot mai mulți români aleg să-și petreacă vacanțele la capătul lumii, într-un loc unde liniștea absolută întâlnește aventura pură. Antarctica, considerată ultima frontieră turistică a planetei, devine noua destinație de vis pentru călătorii români cu spirit de explorator. O croazieră de expediție, în valoare de nu mai puțin de 15.000 de euro, promite o experiență […]
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Italia pune din nou pe şine un nou simbol al eleganței și nostalgiei anilor ’50-’60. Trenul La Dolce Vita Orient Express, un hotel de lux pe șine, promite o experiență unică între design retro, gastronomie de top și peisaje spectaculoase. Preţurile încep de la 3.500 de euro de persoană. Călătoria începe la Roma, în stil […]
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
Coreea de Sud este al treilea exportator mondial de produse cosmetice, după Franța și Statele Unite. Exporturile sud-coreene de cosmetice au crescut de la 650 milioane de dolari în 2011, la 4 miliarde în 2017 și 10 miliarde în 2024. Performanța excepțională a Coreei este susținută de faimosul concept K-beauty, un ritual care pendulează, de […]