Prima pagină » Pavel Durov, fondatorul Telegram, spune că toți cei peste 100 de copii ai săi vor moșteni o parte din averea sa de 13,9 miliarde de dolari

Pavel Durov, fondatorul Telegram, spune că toți cei peste 100 de copii ai săi vor moșteni o parte din averea sa de 13,9 miliarde de dolari

Pavel Durov, fondatorul Telegram, spune că toți cei peste 100 de copii ai săi vor moșteni o parte din averea sa de 13,9 miliarde de dolari
sursă foto: BBC

Fondatorul Telegram, Pavel Durov, a făcut o declarație care a uimit lumea: cei peste 100 de copii ai săi, răspândiți în 12 țări, vor moșteni fiecare o parte din averea sa de aproape 14 miliarde de dolari. Dar moștenirea nu va veni prea curând. Durov a dezvăluit că niciunul dintre ei nu va avea acces la bani înainte de trecerea a 30 de ani. Motivul este că vrea ca ei să se formeze singuri, fără sprijin financiar imediat.

Peste 100 de copii, o singură avere: cum împarte Pavel Durov miliarde de dolari

Pavel Durov, enigmaticul fondator al aplicației de mesagerie Telegram, a recunoscut, într-un interviu pentru publicația franceză Le Point, că este „tatăl oficial” a șase copii cu trei femei, dar și tată biologic a peste 100 de copii în 12 țări, datorită donațiilor de spermă. Toți acești copii, susține el, vor avea drepturi egale la averea sa impresionantă de aproximativ 13,9 miliarde de dolari.

Nu fac diferențe între copiii mei”, a spus Durov. „Fie că au fost concepuți natural sau prin donare de material genetic, toți vor beneficia de aceleași drepturi.” Într-un gest rar de asumare și viziune, antreprenorul a precizat că nu dorește ca aceștia să se lupte pentru bani după moartea sa. Tocmai de aceea, a inclus o clauză specială în testament: moștenirea va putea fi accesată abia după 30 de ani.

Fără conturi grase: Durov vrea ca toți copiii să învețe să se descurce singuri

Deși este unul dintre cei mai bogați oameni ai planetei, Durov este ferm în decizia de a-și lăsa copiii să se dezvolte fără sprijin financiar timpuriu. „Vreau ca ei să trăiască ca oameni normali, să se construiască singuri, să învețe să aibă încredere în ei, să creeze, nu să depindă de un cont bancar”, a explicat acesta. La doar 40 de ani, el a simțit nevoia să redacteze un testament, conștient de riscurile pe care le implică activitatea sa, dar și de influențele politice și amenințările din partea unor state „puternice”.

Fondatorul Telegram a mai fost și în centrul unor controverse: anul trecut, autoritățile franceze l-au arestat sub acuzația de complicitate la activități ilegale desfășurate pe platforma sa. Deși a negat toate acuzațiile, el a mărturisit că încă nu are libertate deplină de mișcare.

Rutină spartană, zero vicii și o viață între criptic și carismatic

Comparat adesea cu Elon Musk, Durov a oferit o perspectivă diferită: „Elon conduce mai multe companii simultan, eu doar una. El poate fi emoțional, eu gândesc mult înainte să acționez – dar poate că tocmai de acolo vine forța lui.” În ciuda discreției sale, Durov nu ezită să-și etaleze stilul de viață ascetic.

El susține că nu consumă alcool, cafea, ceai sau zahăr, nu fumează, și face zilnic 300 de flotări urmate de 300 de genuflexiuni. Printre plăcerile sale se numără înotul în apele înghețate ale Finlandei sau ale Lacului Geneva.

Alte articole importante
Stellantis ia în calcul vânzarea Maserati: Viitorul brandului de lux în mijlocul unei restructurări majore
Companii
Stellantis ia în calcul vânzarea Maserati: Viitorul brandului de lux în mijlocul unei restructurări majore
Stellantis, unul dintre cei mai mari producători auto din lume, analizează posibilitatea de a vinde Maserati, brandul său de lux, care se confruntă cu dificultăți financiare, potrivit a două surse apropiate situației. Această decizie face parte dintr-un proces amplu de revizuire a portofoliului extins al companiei, care cuprinde nu mai puțin de 14 mărci, inclusiv […]
Ucraina devine „un stat digital, ghidat de inteligență artificială”?
Ucraina devine „un stat digital, ghidat de inteligență artificială”?
În dimineața zilei de 24 februarie 2022, scrie BBC, într-un moment în care bombele explodau pe străzile Kievului, o altă echipă își purta propria bătălie, pe un front la fel de important: cel digital. Oleksandr Bornyakov, ministru adjunct al Transformării Digitale din Ucraina, își amintește că a traversat Capitala sub gloanțe pentru a continua, dintr-un […]
În Statele Unite trăiesc 24 de milioane de … milionari! Elveția – pe primul loc în topul mondial al averii medii la nivel de țară
În Statele Unite trăiesc 24 de milioane de … milionari! Elveția – pe primul loc în topul mondial al averii medii la nivel de țară
Aproape 400.000 de americani au devenit milionari anul trecut – peste 1.000 în fiecare zi – ajungând la un total de 24 de milioane de… milionari care trăiesc în Statele Unite. Aceștia reprezintă aproximativ 40% din cei 60 de milioane de milionari la nivel mondial. În statele Unite trăiesc mai mulți milionari decât în China […]
Cine va distribui marca Nissan pe piața din România în 2025
Companii
Cine va distribui marca Nissan pe piața din România în 2025
Mărca Nissan va fi distribuită în România de două importante grupuri auto europene. AutoWallis (Ungaria) şi Salvador Caetano (Portugalia) vor prelua importul, distribuţia şi activitatea de service Nissan în România, prin intermediul companiei NSN RO. Cine a preluat în 2025 drepturile de distribuție pentru marca Nissan în România Consiliul Concurenței a aprobat tranzacția prin care […]
Donald Trump respinge ideea ca SUA să aloce 5% din PIB pentru apărare
Donald Trump respinge ideea ca SUA să aloce 5% din PIB pentru apărare
Președintele american Donald Trump spune că cerința ca țările membre NATO să cheltuiască echivalentul a 5% din PIB-ul lor pentru apărare nu ar trebui să se aplice Statelor Unite. Într-un moment în care cheltuielile pentru apărare revin în centrul atenției liderilor occidentali, o propunere de majorare a bugetelor militare agită spiritele în rândul membrilor NATO. […]
Inteligența Artificială zdruncină din temelii industria publicității. Începe era reclamelor pentru Ai, nu pentru oameni
Inteligența Artificială zdruncină din temelii industria publicității. Începe era reclamelor pentru Ai, nu pentru oameni
Pe plajele de la Cannes, între prosecco rece, premii strălucitoare și artificii extravagante, industria publicității își celebrează exuberant trecutul, privind, tot mai îngrijorată, către viitor. Inteligența Artificială zdruncină din temelii industria publicității. La cea de-a 71-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate „Cannes Lions” nu a fost premiat, deocamdată, niciun AI, dar inteligența artificială a […]