Prima pagină » Allinaz-Țiriac Asigurări, vânzări de 2,7 miliarde lei, în nouă luni din 2024

Allinaz-Țiriac Asigurări, vânzări de 2,7 miliarde lei, în nouă luni din 2024

Allinaz-Țiriac Asigurări, vânzări de 2,7 miliarde lei, în nouă luni din 2024

Allianz-Ţiriac Asigurări a ajuns la un volum de vânzări de de 2,7 miliarde de lei, în nouă luni din 2024, în creştere cu 6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cheltuiala totală cu daunele brute a crescut cu 30%, până la aproape două miliarde de lei, la finalul lunii septembrie 2024. Din această sumă, peste 1,1 miliarde de lei au fost plătite sub formă de despăgubiri, 79 de milioane de lei au reprezentat maturităţi şi răscumpărări, iar 686 de milioane de lei au fost direcţionate către rezervele de daună, pentru a asigura plăţile viitoare, arată un comunicat făcut public de compania de asigurări.

„În 2024 ne-am continuat traiectoria de creştere şi ne-am amplificat contribuţia la susţinerea economiei româneşti. Am reuşit prin atenţie, perseverenţă şi multă muncă să valorificăm oportunităţile din zona asigurărilor de viaţă şi sănătate, care au devenit cea mai importantă linie de business facultativă din portofoliul nostru. Asigurările de viaţă şi sănătate cresc accelerat de şase ani la nivelul Allianz-Ţiriac, o evoluţie care confirmă nevoia şi interesul pentru protecţie, dar şi efortul susţinut al întregii echipe şi al partenerilor noştri de distribuţie. Anul 2024 marchează aniversarea a 30 de ani de activitate ai Allianz-Ţiriac pe piaţa asigurărilor din România, perioada în care am contribuit cu 20 miliarde de euro la susţinerea economiei locale şi a clienţilor noştri persoane fizice şi companii”, a declarat Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac Asigurări.

Asigurările de viaţă au continuat să fie liderul portofoliului Allianz-Ţiriac, cu o creştere de 20% a subscrierilor în primele 9 luni din 2024 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Asigurările de sănătate şi cele pentru locuinţe au înregistrat, de asemenea, creşteri semnificative de aproximativ 14%, respectiv 13%. În schimb, subscrierile în asigurările auto au crescut cu 4%, un ritm aşteptat după redistribuirea pieţei în urma falimentelor din sectorul RCA.

 

Alte articole importante
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
La un deceniu după ce s-a aflat pe buza prăpastiei, în pragul destrămării economice, Grecia a reușit o redresare spectaculoasă, se arată într-o analiză Fiancial Times. În 2011, Grecia se afundase în cea mai gravă recesiune cunoscută de o economie dezvoltată în timp de pace. Sunt încă vii – și unele au rămas până acum […]
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Companii
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Wegovy, medicamentul inovativ pentru slăbit dezvoltat de compania daneză Novo Nordisk, se confruntă cu o avalanșă de imitații ilegale pe piața americană, iar efectele încep să se resimtă direct la bursă. Grupul farmaceutic, cunoscut la nivel mondial pentru tratamentele sale revoluționare în domeniul diabetului și al pierderii în greutate, trece printr-o perioadă de tranziție intensă […]
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Cash stuffing-ul, cunoscut și sub denumirea de metoda plicurilor, a devenit rapid una dintre cele mai populare strategii de bugetare, grație viralității pe TikTok. Videoclipuri cu plicuri frumos etichetate, dosare de buget și bancnote împărțite cu grijă pe categorii domină rețelele sociale, oferind o imagine atrăgătoare a controlului financiar. Însă, dincolo de estetica sa atrăgătoare […]
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Analize
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Timp de 18 luni, trei studenți britanici au adresat aproape 12.000 de întrebări chatbot-ului de inteligență artificială ChatGPT. L-au consultat pentru eseuri, rețete, cariere, dragoste, sănătate mintală, costume de Halloween și sensul vieții. Ce au învățat profestorii din conversațiile lor?  Într-o lume universitară tot mai competitivă și anxioasă, în care presiunea de a obține note […]
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Tehnologie
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Inteligența artificială a învățat să mintă, iar acest lucru nu mai este o speculație, ci o realitate documentată de cercetători. Pe măsură ce modelele de inteligență artificială devin mai avansate, cresc și capacitățile lor de a păcăli oamenii. Noi cercetări ale echipei Apollo Research au arătat că modelele lingvistice de mari dimensiuni (LLM) devin tot […]
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Companii
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Într-o piață outdoor tot mai competitivă, unde fiecare secundă de atenție contează, designul vizual poate face diferența între o campanie memorabilă și una trecută cu vederea. Puterea Financiară a aflat de la Carina Vasile, unul dintre designerii creativi ai Focus Media Outdoor, ce înseamnă să construiești mesaje vizuale puternice pentru spațiul public. De la principii […]