Prima pagină » Allinaz-Țiriac Asigurări, vânzări de 2,7 miliarde lei, în nouă luni din 2024

Allinaz-Țiriac Asigurări, vânzări de 2,7 miliarde lei, în nouă luni din 2024

Allinaz-Țiriac Asigurări, vânzări de 2,7 miliarde lei, în nouă luni din 2024

Allianz-Ţiriac Asigurări a ajuns la un volum de vânzări de de 2,7 miliarde de lei, în nouă luni din 2024, în creştere cu 6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cheltuiala totală cu daunele brute a crescut cu 30%, până la aproape două miliarde de lei, la finalul lunii septembrie 2024. Din această sumă, peste 1,1 miliarde de lei au fost plătite sub formă de despăgubiri, 79 de milioane de lei au reprezentat maturităţi şi răscumpărări, iar 686 de milioane de lei au fost direcţionate către rezervele de daună, pentru a asigura plăţile viitoare, arată un comunicat făcut public de compania de asigurări.

„În 2024 ne-am continuat traiectoria de creştere şi ne-am amplificat contribuţia la susţinerea economiei româneşti. Am reuşit prin atenţie, perseverenţă şi multă muncă să valorificăm oportunităţile din zona asigurărilor de viaţă şi sănătate, care au devenit cea mai importantă linie de business facultativă din portofoliul nostru. Asigurările de viaţă şi sănătate cresc accelerat de şase ani la nivelul Allianz-Ţiriac, o evoluţie care confirmă nevoia şi interesul pentru protecţie, dar şi efortul susţinut al întregii echipe şi al partenerilor noştri de distribuţie. Anul 2024 marchează aniversarea a 30 de ani de activitate ai Allianz-Ţiriac pe piaţa asigurărilor din România, perioada în care am contribuit cu 20 miliarde de euro la susţinerea economiei locale şi a clienţilor noştri persoane fizice şi companii”, a declarat Virgil Şoncutean, CEO Allianz-Ţiriac Asigurări.

Asigurările de viaţă au continuat să fie liderul portofoliului Allianz-Ţiriac, cu o creştere de 20% a subscrierilor în primele 9 luni din 2024 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Asigurările de sănătate şi cele pentru locuinţe au înregistrat, de asemenea, creşteri semnificative de aproximativ 14%, respectiv 13%. În schimb, subscrierile în asigurările auto au crescut cu 4%, un ritm aşteptat după redistribuirea pieţei în urma falimentelor din sectorul RCA.

 

Alte articole importante
Arma apocalipsei a lui Putin și „tsunami-ul radioactiv”, contestate de experții nucleari
Arma apocalipsei a lui Putin și „tsunami-ul radioactiv”, contestate de experții nucleari
Arma apocalipsei a lui Putin, torpila nucleară Poseidon, în legătură cu care președintele rus a anunțat teste „reușite” săptămâna aceasta, nu poate provoca un „tsunami radioactiv”. Acesta, conform experților în domeniul nuclear, nu ar putea mătura coastele inamicilor Rusiei. Contrar propagandei de stat, afirmațiile sunt considerate exagerate. Anunțul despre arma apocalipsei și promisiunile propagandei Putin […]
Arabia Saudită vrea să devină noul gigant mondial al inteligenței artificiale
Tehnologie
Arabia Saudită vrea să devină noul gigant mondial al inteligenței artificiale
Arabia Saudită își transformă averea acumulată din petrol într-o nouă sursă strategică de putere – inteligența artificială. Regatul condus de prințul moștenitor Mohammed bin Salman lansează un plan uriaș pentru a face din țară al treilea pol global al AI, după Statele Unite și China. Proiectul este condus de compania Humain şi are o valoare […]
Black Friday 2025: eMAG estimează vânzări de 940 milioane de lei
Companii
Black Friday 2025: eMAG estimează vânzări de 940 milioane de lei
eMAG, cel mai mare retailer din comerțul electronic din România, vizează vânzări record de 940 de milioane de lei de Black Friday 2025. Această estimare reflectă atât creșterea continuă a interesului consumatorilor pentru ofertele de sezon, cât și amploarea campaniilor promoționale desfășurate de retailer. Black Friday 2025 la eMAG: Promoții masive la peste 2,2 milioane […]
eMAG lansează primul agent AI de shopping din România. Ce știe să facă și cum va schimba experiența de cumpărături
Tehnologie
eMAG lansează primul agent AI de shopping din România. Ce știe să facă și cum va schimba experiența de cumpărături
eMAG, cel mai mare retailer online din România, anunță lansarea primului agent de shopping bazat pe inteligență artificială dezvoltat integral în România. Noul instrument va combina funcționalitatea aplicației clasice cu puterea conversațională a AI. eMAG devine primul retailer român care integrează un agent AI Luni, în cadrul unui eveniment oficial, Tudor Manea, CEO-ul eMAG, a […]
M&S lansează boxeri masculini cu „susținere secretă” care oferă purtătorilor o „ridicare discretă”
M&S lansează boxeri masculini cu „susținere secretă” care oferă purtătorilor o „ridicare discretă”
Retailerul britanic Marks & Spencer, lider pe piața lenjeriei din Regatul Unit, a lansat o nouă gamă de boxeri masculini. Aceștia sunt concepuți pentru a oferi „un plus de încredere purtătorilor”, conform reclamelor. Noutatea, prezentată ca echivalentul masculin al sutienului push-up, a fost anunțată sub denumirea de „pantaloni de susținere secretă/secret support pants”. Produsele sunt […]
ANALIZĂ
Sphere Las Vegas, locul unde trăiești senzația că ești în mijlocul filmului. Fiecare explozie și rafală de vânt se simt în sală
Sphere Las Vegas, locul unde trăiești senzația că ești în mijlocul filmului. Fiecare explozie și rafală de vânt se simt în sală
În Las Vegas, cinefilii descoperă cum Sphere schimbă complet modul în care prosperă filmele. Locul promite senzații unice și tehnologie impresionantă. Sphere în Las Vegas, locul Evenimentul are loc în Las Vegas, orașul jocurilor de noroc. Nu în Los Angeles, unde cinematograful clasic și videotecile încă există. Sphere este o arenă uriașă, cu formă sferică, […]