Prima pagină » Asirom lansează un nou concept pe piaţa asigurărilor

Asirom lansează un nou concept pe piaţa asigurărilor

Asirom lansează un nou concept pe piaţa asigurărilor

Asirom lansează un nou concept pe piaţa asigurărilor, Abonament la un viitor mai bun. Astfel, poliţele de asigurare de viaţă devin abonamentele de asigurare de viaţă, iar prima pleacă de la 150 lei pe lună.

Asirom, parte a grupului Vienna Insurance Group, lansează, începând cu luna martie un concept nou și inovator pe piața asigurărilor – Abonament la un viitor mai bun. Inspirat din obiceiurile moderne de consum, acest concept transformă asigurările de viată în solutii accesibile, flexibile si usor de gestionat, la fel ca orice alt abonament lunar, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

“Astăzi avem abonamente la o multime de lucruri: telefon, internet, platforme de streaming, săli de fitness, servicii de livrare. Dar cât de des ne gândim la viitorul nostru? Abonamentul la un viitor mai bun oferã protectie financiarã si, în acelasi timp, te ajutã sã pui bani deoparte pentru momentele care conteazã cu adevărat pentru tine. Prin acest nou concept ne propunem să deschidem şi sã normalizăm discuţia despre protejarea celui mai de preţ bun al fiecăruia dintre noi: viaţa noastră”, spune Mădălin Roşu, Preşedintele Directoratului Asirom Vienna Insurance Group.

Asirom are în portofoliu o varietate de asigurări de viatã care vin cu beneficii de economisire, protecţie şi investiţie şi propune, odatã cu aceastã campanie, trei tipuri de abonamente cu un preş lunar adaptat nevoilor şi bugetului fiecãrui client. Acestea includ asigurare de viaţã, o componentã de economisire, precum şi acoperiri suplimentare în caz de accident, îmbolnăvire, intervenţii chirurgicale, spitalizare, convalescenţă sau diagnosticare cu boli grave.

Campania include trei produse financiare menite sã ofere siguranţã şi stabilitate pe termen lung. Abonamentul la educaţie pentru viitorul copilului tău Renta Master este conceput special pentru parinţii care doresc sã economiseascã din timp pentru viitorul copiilor lor, asigurându-le resursele necesare pentru a-şi împlini visurile. Abonamentul la iubire pentru sanătatea ta Global Forte oferã protecţie financiarã în caz de boalã sau accident, alături de posibilitatea de a economisi pentru obiectivele personale, în timp ce Abonamentul la experienţe noi pentru amintiri împreună, Activ, sprijină economisirea lunarã, oferind libertatea de a transforma dorinţele în realitate, au mai explicat reprezentanţii Asirom.

Preţul lunar al abonamentului poate fi personalizat în funcţie de bugetul şi nevoia de economisire şi protecţie, iar toţi clienţii beneficiază de o reducere de 100 lei în prima lună de abonament. Plata poate fi setată cu recurenţã lunară din aplicaţiile de internet banking sau din contul myAsirom, platformă dedicată clienţilor Asirom, care oferă acces la informaţii despre contractele de asigurare, plata ratelor şi dosarele de daună.

 

Alte articole importante
Toyota se îndreaptă spre al șaselea an consecutiv ca lider mondial al vânzărilor auto
Companii
Toyota se îndreaptă spre al șaselea an consecutiv ca lider mondial al vânzărilor auto
Producătorul japonez Toyota este foarte aproape să-și păstreze coroana de lider mondial al vânzărilor auto pentru al șaselea an consecutiv. Compania a raportat vânzări record de peste cinci milioane și jumătate de vehicule în primele șase luni ale anului, performanță care depășește cu mult rezultatele obținute de rivalii de la Volkswagen. Toyota, pe cale să […]
Premieră economică în Cuba: comerțul privat depășește statul în retail
Premieră economică în Cuba: comerțul privat depășește statul în retail
Pentru prima dată în ultimele decenii, sectorul privat din Cuba a depășit statul în ceea ce privește valoarea vânzărilor cu amănuntul, marcând o schimbare semnificativă în economia insulei. Această evoluție reflectă adaptările economice și sociale profunde dintr-un regim comunist care încearcă să își regândească rolul în piața internă. Statul pierde teren în Cuba: comerțul privat […]
Lovitură de proporții pentru imperiul Kering: vânzările Gucci s-au prăbușit cu 25%
Companii
Lovitură de proporții pentru imperiul Kering: vânzările Gucci s-au prăbușit cu 25%
Grupul de lux Kering, proprietarul renumitului brand Gucci, trece prin cea mai dificilă perioadă din ultimii ani, raportând o scădere dramatică a vânzărilor în al doilea trimestru din 2025.  Cădere abruptă a vânzărilor Gucci și rezultate dezamăgitoare pentru întregul grup Rezultatele financiare publicate marți de Kering au șocat piața de lux: veniturile totale ale grupului […]
Promisiune imposibilă: Uniunea Europeană recunoaște că nu poate investi 600 de miliarde de dolari în SUA
Promisiune imposibilă: Uniunea Europeană recunoaște că nu poate investi 600 de miliarde de dolari în SUA
Uniunea Europeană se află în centrul unui scandal internațional după ce a admis că nu poate respecta promisiunea făcută recent de a investi 600 de miliarde de dolari în economia Statelor Unite. Deși angajamentul a fost prezentat ca o victorie diplomatică menită să evite un război comercial între cele două mari puteri economice, oficialii de […]
Capitala domină piața muncii din România: Peste 1,11 milioane de salariați și salarii medii nete de peste 7.300 lei
Capitala domină piața muncii din România: Peste 1,11 milioane de salariați și salarii medii nete de peste 7.300 lei
Capitala României domină piața muncii în continuare, înregistrând la finalul lunii aprilie 2025 peste 1,11 milioane de angajați activi. Salariile medii nete au crescut semnificativ, depășind pragul de 7.300 de lei, iar rata șomajului a scăzut la un nivel istoric de doar 0,6%. Datele INS confirmă trendul ascendent al economiei bucureștene, care atrage tot mai […]
Electrica scrie istorie pe piața de capital. Obligațiuni verzi de 500 de milioane de euro, listate la BVB
Electrica scrie istorie pe piața de capital. Obligațiuni verzi de 500 de milioane de euro, listate la BVB
Electrica marchează un moment istoric pe piața de capital din România prin lansarea celei mai mari emisiuni de obligațiuni verzi, corporative și non-financiare, în valoare de 500 de milioane de euro, listate pe Piața Reglementată a Bursei de Valori București. Evenimentul nu doar că reflectă încrederea investitorilor internaționali în stabilitatea și potențialul companiei, ci și […]