Prima pagină » MoneyGram lansează oficial aplicaţia Money Transfers în România

MoneyGram lansează oficial aplicaţia Money Transfers în România

MoneyGram lansează oficial aplicaţia Money Transfers în România

MoneyGram, companie de tehnologie financiară ce oferă soluţii de plăţi şi servicii financiare globale lansează aplicaţia Money Transfers în România.

Aceasta permite clienților din România să trimită rapid şi sigur bani de pe telefon, atât intern, cât şi international.

„Aplicaţia MoneyGram revoluţionează procesul de transfer de bani, indiferent de distanţă. Suntem bucuroşi să aducem acest serviciu clienţilor din România, oferindu-le acces la soluţii transfrontaliere rapide,” a arată Marius Dobrescu, Director de Vânzări pentru Europa de Sud-Est si Country Manager România la MoneyGram, într-un comunicat făcut public joi.

Cu aplicaţia MoneyGram, utilizatorii din România pot transfera fonduri cu rate de schimb competitive şi comisioane transparente, aproape în timp real. Beneficiarii pot primi banii prin mai multe opţiuni, inclusiv depunere în cont, portofele mobile şi ridicare numerar de la locaţiile de retail.

Pentru a celebra lansarea, MoneyGram oferă comisioane zero pentru tranzacţiile realizate prin acest serviciu pentru o perioadă limitată.

Pe lângă reţeaua sa extinsă de 3.000 de locaţii la nivel naţional, MoneyGram continuă să îmbunătăţească oferta digitală, incluzând pe lângă site-ul său web şi această aplicaţie mobilă. Această mişcare strategică consolidează abordarea hibridă a companiei, care combină o reţea robustă de locaţii fizice cu soluţii digitale.

Aplicaţia MoneyGram va fi un instrument important atât pentru români, cât şi pentru populaţia de cetăţeni străini în creştere din ţară. Începând din octombrie 2023, România găzduieşte peste 200.000 de cetăţeni străini, majoritatea provenind din ţări sud-asiatice precum Nepal, Sri Lanka, Pakistan, India şi Bangladesh. De fapt, numărul contractelor de muncă pentru cetăţenii străini s-a triplat din 2019 până în 2023, semnalând o schimbare fundamentală în dinamica pieţei muncii din România.

„În România, asistăm la apariţia unor comunităţi mari de imigranţi ale căror nevoi financiare sunt în mare parte neacoperite. Deşi muncitorii străini câştigă semnificativ mai mult în România decât în ţările lor de origine, mulţi se confruntă cu bariere semnificative în incluziunea financiară , exact decalajul pe care soluţia noastră încearcă să îl reducă,” declară Marius Dobrescu.

La nivel global, în ţări precum Statele Unite, Regatul Unit, Germania şi Spania, aplicaţia MoneyGram a devenit un serviciu uzual pentru sute de mii de consumatori. Aplicaţia a avut un succes remarcabil, cu peste 10 milioane de descărcări şi un rating de 4,9/5 stele în App Store, bazat pe peste 500.000 de recenzii. Aplicaţia MoneyGram este acum disponibilă în România pentru Android şi iOS.

 

Alte articole importante
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
La un deceniu după ce s-a aflat pe buza prăpastiei, în pragul destrămării economice, Grecia a reușit o redresare spectaculoasă, se arată într-o analiză Fiancial Times. În 2011, Grecia se afundase în cea mai gravă recesiune cunoscută de o economie dezvoltată în timp de pace. Sunt încă vii – și unele au rămas până acum […]
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Companii
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Wegovy, medicamentul inovativ pentru slăbit dezvoltat de compania daneză Novo Nordisk, se confruntă cu o avalanșă de imitații ilegale pe piața americană, iar efectele încep să se resimtă direct la bursă. Grupul farmaceutic, cunoscut la nivel mondial pentru tratamentele sale revoluționare în domeniul diabetului și al pierderii în greutate, trece printr-o perioadă de tranziție intensă […]
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Cash stuffing-ul, cunoscut și sub denumirea de metoda plicurilor, a devenit rapid una dintre cele mai populare strategii de bugetare, grație viralității pe TikTok. Videoclipuri cu plicuri frumos etichetate, dosare de buget și bancnote împărțite cu grijă pe categorii domină rețelele sociale, oferind o imagine atrăgătoare a controlului financiar. Însă, dincolo de estetica sa atrăgătoare […]
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Analize
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Timp de 18 luni, trei studenți britanici au adresat aproape 12.000 de întrebări chatbot-ului de inteligență artificială ChatGPT. L-au consultat pentru eseuri, rețete, cariere, dragoste, sănătate mintală, costume de Halloween și sensul vieții. Ce au învățat profestorii din conversațiile lor?  Într-o lume universitară tot mai competitivă și anxioasă, în care presiunea de a obține note […]
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Tehnologie
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Inteligența artificială a învățat să mintă, iar acest lucru nu mai este o speculație, ci o realitate documentată de cercetători. Pe măsură ce modelele de inteligență artificială devin mai avansate, cresc și capacitățile lor de a păcăli oamenii. Noi cercetări ale echipei Apollo Research au arătat că modelele lingvistice de mari dimensiuni (LLM) devin tot […]
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Companii
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Într-o piață outdoor tot mai competitivă, unde fiecare secundă de atenție contează, designul vizual poate face diferența între o campanie memorabilă și una trecută cu vederea. Puterea Financiară a aflat de la Carina Vasile, unul dintre designerii creativi ai Focus Media Outdoor, ce înseamnă să construiești mesaje vizuale puternice pentru spațiul public. De la principii […]