Prima pagină » Tesla Diner-ul lui Elon Musk: Cozi interminabile, burgeri reci și roboți lipsă – dar fanii tot plătesc pentru experiența futuristă de la Hollywood

Tesla Diner-ul lui Elon Musk: Cozi interminabile, burgeri reci și roboți lipsă – dar fanii tot plătesc pentru experiența futuristă de la Hollywood

Tesla Diner-ul lui Elon Musk: Cozi interminabile, burgeri reci și roboți lipsă - dar fanii tot plătesc pentru experiența futuristă de la Hollywood
sursă foto: The Guardian

Noul Tesla Diner din Hollywood, promovat ca un „drive-in retro-futurist”, atrage sute de vizitatori dornici să guste burgeri în cutii Cybertruck și să vadă roboți servind popcorn. În realitate, experiența înseamnă ore de așteptare, aplicații care nu funcționează, meniuri incomplete și mâncare rece. Cu toate acestea, fanii Tesla și Elon Musk se înghesuie zilnic la coadă, ceea ce demonstrează că hype-ul bate calitatea.

Cozi interminabile și aplicații nefuncționale – debutul haotic al Tesla Diner

În a treia zi de la deschidere, înainte de ora prânzului, coada la Tesla Diner ajungea la aproape 100 de persoane, dovadă a entuziasmului nebunesc stârnit de Elon Musk. Lansat cu doar câteva zile în urmă, la ora simbolică 16:20, restaurantul promitea o combinație unică de burgeri gourmet, filme clasice pe ecrane uriașe și stații de încărcare Tesla, totul într-un decor „retro-futurist”.

La doar 48 de ore de la inaugurare, entuziasmul inițial a fost înlocuit de nemulțumiri: aplicația pentru comenzi direct din mașinile Tesla funcționa defectuos, iar clienții care intrau în diner primeau prioritate, spre frustrarea celor care așteptau ore în șir afară.

Pe lângă problemele tehnice, „retro-futurismul” promis se traducea prin arhitectură lucioasă, ecrane cu episoade Star Trek și zeci de Cybertruck-uri modificate care defilau prin fața localului. Unii vizitatori sperau la o experiență high-tech, dar au găsit un simplu fast-food haotic.

Meniuri dezordonate, lipsă de produse și burgeri reci – dar ambalajele Cybertruck fac senzație

Parteneriatul cu nume mari din gastronomie, precum bucătarul Eric Greenspan și restauratorul Bill Chait, promitea un meniu inovator. În realitate, clienții au găsit o combinație confuză de fast food banal și sandvișuri premium. Preparatele variau de la burgeri „Epic Bacon” cu patru felii de bacon, până la opțiuni vegane cu toast de avocado și matcha latte.

În ciuda prețurilor ridicate, experiența culinară lăsa de dorit: salate cu dressinguri ciudate, pui prăjit servit rece și băuturi ieftine în paie ecologice incomode. Mulți clienți au remarcat că singurul element cu adevărat „cool” erau cutiile în formă de Cybertruck, ideale pentru poze pe rețelele sociale.

Lipsa stocurilor era o altă problemă majoră. Milkshake-urile, puiul și băuturile „boba tea” lipseau din meniu chiar și în primele zile. Chiar și robotul Optimus, prezentat la inaugurare servind popcorn, a dispărut rapid din peisaj.

Cu toate acestea, după ore de așteptare, majoritatea vizitatorilor plecau zâmbind, convinși că au făcut parte dintr-o experiență unică.

Cutia Cybertruck e singurul lucru care merită”, a spus un turist chinez, rezumând senzația generală.

Un Disneyland cu burgeri, roboți inexistenți și marketing perfect orchestrat

Interiorul Tesla Diner semăna mai mult cu Disneyland decât cu un diner clasic: scaune albe lucioase, scări în spirală, roboți expuși în vitrine și suveniruri la prețuri exorbitante – hanorace Tesla de 95 de dolari, solnițe de 65 și figurine „Cybertruck levitând” la 175. În contrast, bucătăria era complet obișnuită, lipsită de orice element high-tech promis în teaserele online.

Experiența culinară era completată de o atmosferă de spectacol: filme clasice pe ecrane uriașe, Cybertruck-uri personalizate la intrare și turiști făcând poze cu cutiile Cybertruck. Deși mâncarea era sub așteptări, mulți vizitatori păreau mai interesați de postările pe Instagram decât de gustul burgerilor”, a spus un alt vizitator.

Alte articole importante
România redevine în mod oficial grânarul Europei
România redevine în mod oficial grânarul Europei
După câțiva ani de fluctuații și provocări climatice, România își reafirmă poziția de putere agricolă în Uniunea Europeană. Țara noastră a devenit lider regional la exportul de cereale și animale vii, confirmând potențialul imens al sectorului agricol și rolul său strategic în asigurarea securității alimentare europene. România, din nou în fruntea Europei la exportul de […]
Telefonica ia în calcul cumpărarea DIGI Communications
Companii
Telefonica ia în calcul cumpărarea DIGI Communications
Grupul spaniol Telefonica analizează posibilitatea de a prelua Digi Communications, compania-mamă a operatorului român DIGI. Valoarea tranzacției este estimată la aproximativ 3,8 miliarde de euro. O astfel de achiziție ar putea consolida poziția companiei iberice pe piața europeană de telecomunicații și ar deschide noi oportunități de expansiune în Europa Centrală și de Est. Telefonica ar […]
ANALIZĂ
Întâlnire strategică dintre ASF și Generali. Ce înseamnă pentru piața asigurărilor din România
Întâlnire strategică dintre ASF și Generali. Ce înseamnă pentru piața asigurărilor din România
Președintele ASF, Alexandru Petrescu, a găzduit recent la sediul Autorității o importantă întrevedere cu echipa de conducere a Generali Group, reprezentată de Andrea Sironi, Manlio Lostuzzi, Fabio Marchetti și Miroslav Singer. Alături de vicepreședintele ASF, Sorin Mititelu, responsabil pentru sectorul asigurărilor, discuția s-a axat pe evoluția piețelor financiare nonbancare, pe direcțiile strategice ale industriei asigurărilor […]
Cu cât a crescut averea celor mai bogați zece miliardari ai SUA
Cu cât a crescut averea celor mai bogați zece miliardari ai SUA
Cei mai bogați zece miliardari din SUA au înregistrat o creștere spectaculoasă a averilor în ultimele luni. Valoarea totală a averilor celor mai bogați oameni ai Statelor Unite a crescut cu câteva zeci de miliarde de dolari, pe fondul revenirii piețelor bursiere și al ascensiunii companiilor din tehnologie. Averea totală a primilor 10 miliardari din […]
ANALIZĂ
Adevărul din spatele mitului transferului profitului. De ce multinaționalele preferă să rămână și să plătească taxe aici
Adevărul din spatele mitului transferului profitului. De ce multinaționalele preferă să rămână și să plătească taxe aici
Discuțiile privind transferul profitului companiilor străine din România revin periodic în atenția publicului. Consultantul fiscal Ruxandra Jianu a declarat pentru publicația Puterea că ideea conform căreia marile corporații mută profitul în țările de origine este, în mare parte, un mit. Ea a explicat că diferențele dintre regimurile de impozitare din Europa fac improbabil un asemenea […]
ANALIZĂ
De ce nu ne putem opri din cumpărături de Black Friday: trucurile psihologice care ne fac să cheltuim fără măsură
De ce nu ne putem opri din cumpărături de Black Friday: trucurile psihologice care ne fac să cheltuim fără măsură
Black Friday, cel mai mare eveniment global de shopping, nu este doar o sărbătoare a reducerilor, ci și un experiment psihologic în masă. Comercianții știu exact cum să ne manipuleze emoțiile, cum să ne grăbească deciziile și cum să transforme cumpărăturile într-un impuls aproape imposibil de controlat. Potrivit unui studiu publicat în Psychology Today, marketingul […]