Prima pagină » UNIQA a încheiat anul 2024 cu rezultate în creştere, susţinute de avansul asigurărilor non-auto şi de viaţă

UNIQA a încheiat anul 2024 cu rezultate în creştere, susţinute de avansul asigurărilor non-auto şi de viaţă

UNIQA a încheiat anul 2024 cu rezultate în creştere, susţinute de avansul asigurărilor non-auto şi de viaţă

UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de Viaţă au încheiat anul 2024 cu o creştere semnificativă a volumului primelor brute subscrise, care au atins 143,5 milioane euro, în creştere cu 20% faţă de anul anterior, potrivit unui comunicat publicat de companie pe 21 martie.

Profitul total statutar înainte de impozitare s-a ridicat la 15,9 milioane euro, înregistrând un avans de 70% faţă de 2023.

Segmentul asigurărilor non-auto a avut o contribuţie importantă, cu vânzări de 63,8 milioane euro, în creştere cu 9% comparativ cu anul precedent. Asigurările pentru locuinţe au înregistrat un avans de 11% pe zona clienţilor retail, susţinut de lansarea unei variante îmbunătăţite a produsului de asigurare facultativă. De asemenea, asigurările de accidente au avut o evoluţie semnificativă, cu o creştere de peste 80% în vânzări pe segmentul retail şi bancassurance.

Pe segmentul asigurărilor de călătorie, UNIQA şi-a consolidat poziţia atât prin soluţii pentru călătorii pe termen scurt, cât şi prin produsul de tip abonament anual, dezvoltat în parteneriat cu Raiffeisen Bank şi disponibil în aplicaţia de mobile banking. Asigurările CASCO au rămas la un nivel stabil, în timp ce segmentul corporate a înregistrat creşteri importante pe liniile de asigurări tehnice (+13%), răspunderi (+11%) şi CARGO (+10%).

„Anul 2024 a fost unul de referinţă pentru UNIQA. Am marcat 15 ani de activitate în România şi ne-am consolidat poziţia pe piaţa locală. Creşterea segmentelor non-auto, precum asigurările pentru locuinţă şi sănătate, alături de diversificarea soluţiilor pentru asigurările de călătorie, reflectă angajamentul nostru de a răspunde nevoilor clienţilor prin produse inovatoare şi relevante. În plus, alăturarea companiilor UNIQA din România la Regiunea SEE, una dintre principalele regiuni din cadrul Grupului UNIQA, susţine dezvoltarea durabilă şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor”, a declarat Paul Cazacu, Preşedinte Directorat – CEO UNIQA Asigurări, potrivit aceleiaşi surse.

Pe segmentul asigurărilor de viaţă, UNIQA a raportat un volum al primelor brute subscrise de 51,7 milioane euro, în creştere cu 47% faţă de 2023. Evoluţia reflectă strategia companiei de a dezvolta parteneriate strategice în zona bancară şi de a oferi soluţii personalizate.

„Asigurările de viaţă au avut o creştere semnificativă, consolidând relaţiile cu clienţii şi răspunzând mai bine nevoilor financiare. Dezvoltarea soluţiilor de asigurare inovatoare a fost esenţială pentru aceste rezultate”, a precizat Mihaela Stroia, Preşedinte Directorat – CEO UNIQA Asigurări de Viaţă.

În 2024, UNIQA a înregistrat un scor general de satisfacţie a clienţilor de 4,6 din 5, iar serviciile de vânzare şi gestionare a daunelor au fost evaluate cu 4,8 din 5. De asemenea, consultantul digital ANA a obţinut un scor de 4,9 din 5. UNIQA a primit în 2024 un total de 182 de petiţii, dintre care 173 unice şi 9 conexe, volumul fiind similar cu cel din anul precedent.

 

Alte articole importante
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
La un deceniu după ce s-a aflat pe buza prăpastiei, în pragul destrămării economice, Grecia a reușit o redresare spectaculoasă, se arată într-o analiză Fiancial Times. În 2011, Grecia se afundase în cea mai gravă recesiune cunoscută de o economie dezvoltată în timp de pace. Sunt încă vii – și unele au rămas până acum […]
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Companii
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Wegovy, medicamentul inovativ pentru slăbit dezvoltat de compania daneză Novo Nordisk, se confruntă cu o avalanșă de imitații ilegale pe piața americană, iar efectele încep să se resimtă direct la bursă. Grupul farmaceutic, cunoscut la nivel mondial pentru tratamentele sale revoluționare în domeniul diabetului și al pierderii în greutate, trece printr-o perioadă de tranziție intensă […]
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Cash stuffing-ul, cunoscut și sub denumirea de metoda plicurilor, a devenit rapid una dintre cele mai populare strategii de bugetare, grație viralității pe TikTok. Videoclipuri cu plicuri frumos etichetate, dosare de buget și bancnote împărțite cu grijă pe categorii domină rețelele sociale, oferind o imagine atrăgătoare a controlului financiar. Însă, dincolo de estetica sa atrăgătoare […]
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Analize
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Timp de 18 luni, trei studenți britanici au adresat aproape 12.000 de întrebări chatbot-ului de inteligență artificială ChatGPT. L-au consultat pentru eseuri, rețete, cariere, dragoste, sănătate mintală, costume de Halloween și sensul vieții. Ce au învățat profestorii din conversațiile lor?  Într-o lume universitară tot mai competitivă și anxioasă, în care presiunea de a obține note […]
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Tehnologie
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Inteligența artificială a învățat să mintă, iar acest lucru nu mai este o speculație, ci o realitate documentată de cercetători. Pe măsură ce modelele de inteligență artificială devin mai avansate, cresc și capacitățile lor de a păcăli oamenii. Noi cercetări ale echipei Apollo Research au arătat că modelele lingvistice de mari dimensiuni (LLM) devin tot […]
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Companii
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Într-o piață outdoor tot mai competitivă, unde fiecare secundă de atenție contează, designul vizual poate face diferența între o campanie memorabilă și una trecută cu vederea. Puterea Financiară a aflat de la Carina Vasile, unul dintre designerii creativi ai Focus Media Outdoor, ce înseamnă să construiești mesaje vizuale puternice pentru spațiul public. De la principii […]