Cel mai mare retailer mobilă danez investește 250 de milioane de euro în digitalizare pentru a îmbunătăți experiența clienților.
Strategia vizează modernizarea platformelor online și optimizarea experienței clienților, consolidând poziția companiei pe piața internațională.
Foto: Jysk
Jysk plănuiește ca în următorii trei ani, să își consolideze prezența în principalele orașe europene. Retailerul danez se va concentra în același timp și pe dezvoltarea canalelor digitale. Cel mai mare lanț de mobilă și decorațiuni interioare din Danemarca identifică oportunități semnificative de creștere, relatează Retail Detail.
Strategia denumită „Prima alegere a clienților” marchează o nouă etapă de expansiune pentru renumitul retailer. Jysk vizează creșterea bazei de clienți în țările unde deja operează, inclusiv în România. De asemenea, și-a propus să se extindă în zonele urbane majore pentru a facilita accesul cumpărătorilor la magazinele sale.
„În următorii ani, vedem o oportunitate de a crește și mai mult în țările în care avem deja magazine și o structură logistică solidă. Totodată, dorim să ne apropiem de clienți în unele dintre orașele mai mari din Europa, cum ar fi Madrid, unde intenționăm să deschidem mai multe magazine în următorul an financiar”, a declarat CEO-ul Rami Jensen. În prezent, Jysk operează peste 3.500 de magazine în 50 de țări.
Prioritatea investițiilor Jysk se mută de la spațiile fizice către digitalizare. În perioada strategică anterioară retailerul a alocat 4,7 miliarde de coroane daneze (aproximativ 630 milioane €) în modernizarea a peste 3.000 de magazine, implementând conceptul 3.0. În momentul de față, Jysk intenționează să investească cel puțin două miliarde de coroane daneze (aproximativ 268 milioane de euro) în infrastructura IT, platformele de comerț online și soluții digitale centrate pe client.
„Am investit în rețeaua noastră de magazine, iar acum punctele noastre de contact digitale trebuie să urmeze exemplul pentru a asigura o experiență de cumpărături ușoară pentru clienții noștri, indiferent de unde fac cumpărături”, a adăugat Jensen.
Pe piața românească, Jysk și-a deschis primul magazin în 2007, la Oradea. În primăvara acestui an, lanțul danez a ajuns la 150 de magazine în țară, odată cu inaugurarea unității din Constanța, în zona Mamaia Nord.