Prima pagină » Cel mai mare retailer de mobilă danez investește în digitalizare

Cel mai mare retailer de mobilă danez investește în digitalizare

Cel mai mare retailer de mobilă danez investește în digitalizare
Foto: Jysk

Cel mai mare retailer mobilă danez investește 250 de milioane de euro în digitalizare pentru a îmbunătăți experiența clienților.

Strategia vizează modernizarea platformelor online și optimizarea experienței clienților, consolidând poziția companiei pe piața internațională.

Procesul de digitalizare, prioritate pentru cel mai mare retailer danez de mobilă

Cel mai mare retailer de mobilă danez investește în digitalizare

Foto: Jysk

Jysk plănuiește ca în următorii trei ani, să își consolideze prezența în principalele orașe europene. Retailerul danez se va concentra în același timp și pe dezvoltarea canalelor digitale. Cel mai mare lanț de mobilă și decorațiuni interioare din Danemarca identifică oportunități semnificative de creștere, relatează Retail Detail.

Strategia denumită „Prima alegere a clienților” marchează o nouă etapă de expansiune pentru renumitul retailer. Jysk vizează creșterea bazei de clienți în țările unde deja operează, inclusiv în România. De asemenea, și-a propus să se extindă în zonele urbane majore pentru a facilita accesul cumpărătorilor la magazinele sale.

„În următorii ani, vedem o oportunitate de a crește și mai mult în țările în care avem deja magazine și o structură logistică solidă. Totodată, dorim să ne apropiem de clienți în unele dintre orașele mai mari din Europa, cum ar fi Madrid, unde intenționăm să deschidem mai multe magazine în următorul an financiar”, a declarat CEO-ul Rami Jensen. În prezent, Jysk operează peste 3.500 de magazine în 50 de țări.

Jysk operează 150 de magazine în România

Prioritatea investițiilor Jysk se mută de la spațiile fizice către digitalizare. În perioada strategică anterioară retailerul a alocat 4,7 miliarde de coroane daneze (aproximativ 630 milioane €) în modernizarea a peste 3.000 de magazine, implementând conceptul 3.0. În momentul de față, Jysk intenționează să investească cel puțin două miliarde de coroane daneze (aproximativ 268 milioane de euro) în infrastructura IT, platformele de comerț online și soluții digitale centrate pe client.

„Am investit în rețeaua noastră de magazine, iar acum punctele noastre de contact digitale trebuie să urmeze exemplul pentru a asigura o experiență de cumpărături ușoară pentru clienții noștri, indiferent de unde fac cumpărături”, a adăugat Jensen.

Pe piața românească, Jysk și-a deschis primul magazin în 2007, la Oradea. În primăvara acestui an, lanțul danez a ajuns la 150 de magazine în țară, odată cu inaugurarea unității din Constanța, în zona Mamaia Nord.

Alte articole importante
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își construiește prima brigadă blindată permanentă în străinătate după al Doilea Război Mondial. Cheltuielile militare ating niveluri istorice. Revoluția Bundeswehr și angajamentele NATO Pe 22 mai, localnicii din Vilnius au salutat trecerea tancurilor germane pe străzi, un simbol al legăturilor strânse cu NATO. Brigada 45 Panzer, denumită „Lithuania”, va ajunge la 5.000 de militari […]
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Pe malul Mării Mediterane ia naștere un mega-oraș de peste 180 miliarde $, care va deveni un hub urban și economic de referință în regiune. Proiectul combină infrastructură ultramodernă, facilități rezidențiale și comerciale și concepte inovatoare de dezvoltare urbană, marcând o nouă eră a metropolelor globale. Cel mai scump proiect urban va fi ridicat în […]
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Europa se confruntă cu o criză structurală și trebuie să înțeleagă că modelul său economic și geopolitic nu mai este sustenabil, scriu analiștii The Economist. Războiul, protecționismul și stagnarea economică sunt dovezi ale costurilor antrenate de politicile sale de autosuficiență. Ca o familie nobiliară care își maschează conturile goale, Europa trebuie să renunțe la luxurile […]
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Tot mai mulți români aleg să-și petreacă vacanțele la capătul lumii, într-un loc unde liniștea absolută întâlnește aventura pură. Antarctica, considerată ultima frontieră turistică a planetei, devine noua destinație de vis pentru călătorii români cu spirit de explorator. O croazieră de expediție, în valoare de nu mai puțin de 15.000 de euro, promite o experiență […]
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Italia pune din nou pe şine un nou simbol al eleganței și nostalgiei anilor ’50-’60. Trenul La Dolce Vita Orient Express, un hotel de lux pe șine, promite o experiență unică între design retro, gastronomie de top și peisaje spectaculoase. Preţurile încep de la 3.500 de euro de persoană. Călătoria începe la Roma, în stil […]
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
Coreea de Sud este al treilea exportator mondial de produse cosmetice, după Franța și Statele Unite. Exporturile sud-coreene de cosmetice au crescut de la 650 milioane de dolari în 2011, la 4 miliarde în 2017 și 10 miliarde în 2024. Performanța excepțională a Coreei este susținută de faimosul concept K-beauty, un ritual care pendulează, de […]