Prima pagină » Cel mai mare retailer de mobilă danez investește în digitalizare

Cel mai mare retailer de mobilă danez investește în digitalizare

Cel mai mare retailer de mobilă danez investește în digitalizare
Foto: Jysk

Cel mai mare retailer mobilă danez investește 250 de milioane de euro în digitalizare pentru a îmbunătăți experiența clienților.

Strategia vizează modernizarea platformelor online și optimizarea experienței clienților, consolidând poziția companiei pe piața internațională.

Procesul de digitalizare, prioritate pentru cel mai mare retailer danez de mobilă

Cel mai mare retailer de mobilă danez investește în digitalizare

Foto: Jysk

Jysk plănuiește ca în următorii trei ani, să își consolideze prezența în principalele orașe europene. Retailerul danez se va concentra în același timp și pe dezvoltarea canalelor digitale. Cel mai mare lanț de mobilă și decorațiuni interioare din Danemarca identifică oportunități semnificative de creștere, relatează Retail Detail.

Strategia denumită „Prima alegere a clienților” marchează o nouă etapă de expansiune pentru renumitul retailer. Jysk vizează creșterea bazei de clienți în țările unde deja operează, inclusiv în România. De asemenea, și-a propus să se extindă în zonele urbane majore pentru a facilita accesul cumpărătorilor la magazinele sale.

„În următorii ani, vedem o oportunitate de a crește și mai mult în țările în care avem deja magazine și o structură logistică solidă. Totodată, dorim să ne apropiem de clienți în unele dintre orașele mai mari din Europa, cum ar fi Madrid, unde intenționăm să deschidem mai multe magazine în următorul an financiar”, a declarat CEO-ul Rami Jensen. În prezent, Jysk operează peste 3.500 de magazine în 50 de țări.

Jysk operează 150 de magazine în România

Prioritatea investițiilor Jysk se mută de la spațiile fizice către digitalizare. În perioada strategică anterioară retailerul a alocat 4,7 miliarde de coroane daneze (aproximativ 630 milioane €) în modernizarea a peste 3.000 de magazine, implementând conceptul 3.0. În momentul de față, Jysk intenționează să investească cel puțin două miliarde de coroane daneze (aproximativ 268 milioane de euro) în infrastructura IT, platformele de comerț online și soluții digitale centrate pe client.

„Am investit în rețeaua noastră de magazine, iar acum punctele noastre de contact digitale trebuie să urmeze exemplul pentru a asigura o experiență de cumpărături ușoară pentru clienții noștri, indiferent de unde fac cumpărături”, a adăugat Jensen.

Pe piața românească, Jysk și-a deschis primul magazin în 2007, la Oradea. În primăvara acestui an, lanțul danez a ajuns la 150 de magazine în țară, odată cu inaugurarea unității din Constanța, în zona Mamaia Nord.

Alte articole importante
Credința în zeii AI atotștiutori a intrat în declin
Credința în zeii AI atotștiutori a intrat în declin
Deși LLM impresionează prin versatilitate, companiile migrează spre SLM, mai ieftine, eficiente și ușor de adaptat nevoilor specifice. Când se vorbește despre progresul modelelor lingvistice de mari dimensiuni (LLM), cea mai la îndemână analogie este cu smartphone-urile. Primele zile ale lui ChatGPT au fost la fel de revoluționare ca lansarea iPhone-ului de la Apple, în […]
De ce tot mai mulți lideri mondiali îl susțin pe Trump în cursa de a câștiga Nobelul pentru Pace
De ce tot mai mulți lideri mondiali îl susțin pe Trump în cursa de a câștiga Nobelul pentru Pace
Donald Trump a devenit din nou subiect de dezbatere globală după ce o serie de lideri internaționali, oficiali guvernamentali și chiar directori executivi au început să îi susțină nominalizarea la Premiul Nobel pentru Pace. Argumentele variază de la medierea unor conflicte internaționale, până la lansarea campaniei de vaccinare împotriva COVID-19 prin „Operation Warp Speed”. Deși […]
Șefii industriei auto europene – despre interzicerea motoarelor cu combustie
Șefii industriei auto europene – despre interzicerea motoarelor cu combustie
Directorii auto europeni avertizează Uniunea Europeană împotriva planului de eliminare treptată a mașinilor cu motor cu combustie, scrie Bloomberg. La salonul auto de la München s-au reunit cei mai importanți producători auto din Europa, printre care Volkswagen AG sau Mercedes-Benz Group. Cu toții au pledat pentru o abordare mai realistă, care să includă menținerea vânzărilor […]
De la lingouri la blockchain: aurul digital promite să modernizeze piața metalelor din Londra
De la lingouri la blockchain: aurul digital promite să modernizeze piața metalelor din Londra
Consiliul Mondial al Aurului a lansat un plan ambițios pentru digitalizarea metalului prețios, prin introducerea tokenurilor Pooled Gold Interest (PGI), garantate cu lingouri de aur fizic păstrate în seifurile londoneze. Inițiativa ar putea deschide drumul către utilizarea acestuia ca garanție financiară sau chiar ca mijloc de decontare pe piețele globale. Cum ar urma să funcționeze […]
7 funcții ascunse din WhatsApp care fac interacțiunea mai ușoară
Tehnologie
7 funcții ascunse din WhatsApp care fac interacțiunea mai ușoară
WhatsApp nu este doar o aplicație de mesagerie sau de partajare a fotografiilor. Platforma Meta, folosită de milioane de oameni din întreaga lume, are funcții ascunse care pot transforma modul în care comunicăm, organiza conversațiile și proteja intimitatea utilizatorilor. Explorarea meniurilor dezvăluie unelte utile Deși interfața simplă a lăsat majoritatea utilizatorilor cu doar funcțiile de […]
Ikea se extinde în magazinele altor retaileri
Ikea se extinde în magazinele altor retaileri
Ikea explorează posibilitatea de a folosi spații în interiorul magazinelor altor retaileri pentru a ajunge la mai mulți clienți, scrie Financial Times. Cel mai mare retailer de mobilă din lume plănuiește să deschidă studiouri Ikea pentru planificarea bucătăriilor în 10 magazine Best Buy din Florida și Texas. Parteneriatul cu retailerul american de electronice face parte […]