Hertz a anunțat că își va vinde flota de vehicule SH direct pe platforma Amazon Autos, marcând astfel o colaborare inedită cu retailerul online.
Mașinile second-hand sunt deja disponibile pentru achiziție în mai multe locații din SUA și oferă clienților o experiență de cumpărare digitalizată și mai accesibilă.
:format(webp):quality(80)/https://www.putereafinanciara.ro/wp-content/uploads/2025/08/Amazon-Autos.png)
Foto: Amazon Autos
Compania de închirieri auto a precizat că primele mașini pot fi deja achiziționate începând de miercuri, 20 august, în patru orașe: Dallas, Los Angeles, Seattle și Houston, relatează CNBC. Clienții care locuiesc la o distanță de cel puțin 120 km de cele patru orașe pot începe să caute deja mașina preferată dintre mii de vehicule rulate Hertz pe platforma Amazon Autos.
Conform acordului, cumpărătorii pot semna electronic toate documentele, pot finaliza achiziția online și, totodată, își pot ridica vehiculul de la locațiile Hertz din orașele menționate.
Inițiativa nu se va opri aici. Reprezentanții companiei au anunțat că au în plan extinderea rapidă a acestui program la 45 de locații pe teritoriul SUA pentru a se alinia cu rețeaua mai largă de disponibilitate a Amazon Autos și pentru a facilita accesul clienților la o gamă diversificată de vehicule second-hand.
Hertz a declarat că vinde sute de mii de vehicule pe an, pe lângă afacerea sa emblematică de închiriere de mașini. Parteneriatul îi oferă mai multă vizibilitate și o potențială creștere a profitului pentru afacerea sa de vânzări auto.
„Obiectivul nostru este să reimaginăm experiența de cumpărare a unei mașini, iar Amazon Autos este partenerul ideal pentru acest pas”, a declarat Jeff Adams, vicepreședinte executiv al diviziei Hertz Car Sales. Colaborarea are ca scop consolidarea prezenței digitale a companiei și simplificarea procesului de achiziție pentru clienți.
Acest parteneriat se înscrie în strategia mai amplă prezentată de CEO-ul Gil West la începutul anului, care este axată pe extinderea vânzărilor cu amănuntul, creșterea vizibilității brandului Hertz Car Sales și dezvoltarea de colaborări strategice.
Pentru Hertz, mutarea marchează un nou pas în planul său de redresare. Potrivit The Verge, după falimentul declarat în timpul pandemiei din 2020 și după eșecul unei strategii agresive în zona vehiculelor electrice, compania a lansat anul trecut proiectul „Back-to-Basics Roadmap”. Acesta pune accent pe optimizarea flotei, maximizarea veniturilor și controlul costurilor.
Rezultatele nu au întârziat să apară: primul trimestru din 2025 a fost cel mai bun din istoria companiei pentru vânzările de vehicule cu amănuntul.