Prima pagină » E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în ultimii cinci ani, dintre care 83% au fost direcţionaţi către dezvoltarea şi îmbunătăţirea platformelor digitale, facilitând interacţiunea clienţilor cu serviciile companiei, potrivit unui comunicat, făcut public luni.

Această strategie a contribuit la creşterea portofoliului de clienţi cu peste 6% între 2020 şi 2025, iar 9 din 10 clienţi declară că sunt mulţumiţi de serviciile furnizate.

Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România, a subliniat importanţa digitalizării în optimizarea experienţei utilizatorilor.

„Digitalizarea ne ajută să îmbunătăţim experienţa clienţilor, să le oferim servicii de calitate şi personalizate, prin intermediul tehnologiei şi al proceselor automatizate, care asigură acurateţea datelor. Anul acesta vom continua să investim pentru a le facilita accesul la informaţiile şi soluţiile energetice de care au nevoie”, arată compania.

În prezent, peste 2,4 milioane de clienţi rezidenţiali, reprezentând 68% din total, au un cont activ pe platforma E.ON Myline, ceea ce reflectă o dublare a numărului de utilizatori digitali comparativ cu 2020. De asemenea, peste 1,94 milioane de clienţi au optat pentru factura electronică, ceea ce reprezintă aproape 50% din total şi o creştere de 1,2 ori faţă de acum cinci ani, se transmite în comunicat.

Această evoluţie este susţinută de beneficiile oferite de serviciile digitale, care permit gestionarea eficientă a contractelor de energie electrică şi gaze naturale, monitorizarea consumului, accesul rapid la facturare şi plată, precum şi posibilitatea de a primi oferte personalizate pentru soluţii de eficienţă energetică.

E.ON estimează că, în următorii ani, interacţiunea utilizatorilor cu platformele digitale se va transforma semnificativ, tehnologia permiţând o experienţă mai personalizată şi o interacţiune mai empatică. Compania îşi propune să continue investiţiile pentru a aduce clienţilor cele mai noi inovaţii tehnologice, adaptate nevoilor pieţei în continuă schimbare.

 

Alte articole importante
Radiografia unei economii în austeritate: consumul scade, firmele dispar, concedierile se înmulțesc
Radiografia unei economii în austeritate: consumul scade, firmele dispar, concedierile se înmulțesc
România intră în finalul anului 2025 cu o economie vizibil afectată de măsurile de austeritate adoptate de Guvern, iar cifrele încep să contureze un tablou tot mai îngrijorător. Consumul populației, principalul motor al creșterii economice din ultimul deceniu, a scăzut cu 4%, una dintre cele mai abrupte contracții din Uniunea Europeană. În paralel, peste 130.000 […]
Germania bate toate recordurile la împrumuturi în 2026: 512 miliarde de euro din titluri de stat într-un singur an
Germania bate toate recordurile la împrumuturi în 2026: 512 miliarde de euro din titluri de stat într-un singur an
Germania pregătește o mișcare fără precedent pe piețele financiare internaționale, anunțând că în anul 2026 va atrage împrumuturi în valoare totală de 512 miliarde de euro prin emiterea de titluri de stat. Este cel mai mare volum de finanțare din istoria recentă a statului german și marchează o schimbare majoră de strategie fiscală într-un context […]
Cele mai active țări în brevetarea tehnologiilor cuantice
Tehnologie
Cele mai active țări în brevetarea tehnologiilor cuantice
Germania, Marea Britanie și Franța sunt cele mai active țări în brevetarea tehnologiilor cuantice, tehnologii emergente cu un potențial promițător. Identificarea acestora oferă o perspectivă asupra locului unde Europa se poziționează în această cursă strategică și capacității lor de a transforma cercetarea în avantaje competitive. Germania, Marea Britanie și Franța sunt cele mai active țări […]
Google lansează noua versiune Gemini 3 Flash a modelului său AI (VIDEO)
Tehnologie
Google lansează noua versiune Gemini 3 Flash a modelului său AI (VIDEO)
Gigantul tech Google își extinde portofoliul de modele AI prin lansarea Gemini 3 Flash, o versiune optimizată a lui Gemini 3 Pro. Noul model oferă performanțe ridicate cu un consum mai redus de resurse și este gândit pentru aplicații care necesită răspunsuri rapide și costuri operaționale mai mici. Gemini 3 Flash, noul model AI de […]
Ce „job”-uri au căutat românii în 2025? Pentru care crește interesul?
Analize
Ce „job”-uri au căutat românii în 2025? Pentru care crește interesul?
Piața muncii din România a fost extrem de activă în 2025, cu peste 24 de milioane de căutări de locuri de muncă realizate pe platforma eJobs.ro. Analiza interogărilor după cuvinte cheie arată un clasament clar al preferințelor candidaților, cu un lider detașat, dar și cu surprize venite din domenii foarte diferite, de la transport și […]
Construcțiile au accelerat în 2025: lucrările au crescut cu peste 10% în primele zece luni ale anului
Construcțiile au accelerat în 2025: lucrările au crescut cu peste 10% în primele zece luni ale anului
Volumul lucrărilor de construcții din România a înregistrat o creștere semnificativă în primele zece luni din 2025, confirmând revenirea unuia dintre cele mai importante sectoare ale economiei. Datele publicate de Institutul Național de Statistică (INS) arată un avans de 10% ca serie brută, comparativ cu aceeași perioadă din 2024, și de 9,7% ca serie ajustată […]