Prima pagină » E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în ultimii cinci ani, dintre care 83% au fost direcţionaţi către dezvoltarea şi îmbunătăţirea platformelor digitale, facilitând interacţiunea clienţilor cu serviciile companiei, potrivit unui comunicat, făcut public luni.

Această strategie a contribuit la creşterea portofoliului de clienţi cu peste 6% între 2020 şi 2025, iar 9 din 10 clienţi declară că sunt mulţumiţi de serviciile furnizate.

Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România, a subliniat importanţa digitalizării în optimizarea experienţei utilizatorilor.

„Digitalizarea ne ajută să îmbunătăţim experienţa clienţilor, să le oferim servicii de calitate şi personalizate, prin intermediul tehnologiei şi al proceselor automatizate, care asigură acurateţea datelor. Anul acesta vom continua să investim pentru a le facilita accesul la informaţiile şi soluţiile energetice de care au nevoie”, arată compania.

În prezent, peste 2,4 milioane de clienţi rezidenţiali, reprezentând 68% din total, au un cont activ pe platforma E.ON Myline, ceea ce reflectă o dublare a numărului de utilizatori digitali comparativ cu 2020. De asemenea, peste 1,94 milioane de clienţi au optat pentru factura electronică, ceea ce reprezintă aproape 50% din total şi o creştere de 1,2 ori faţă de acum cinci ani, se transmite în comunicat.

Această evoluţie este susţinută de beneficiile oferite de serviciile digitale, care permit gestionarea eficientă a contractelor de energie electrică şi gaze naturale, monitorizarea consumului, accesul rapid la facturare şi plată, precum şi posibilitatea de a primi oferte personalizate pentru soluţii de eficienţă energetică.

E.ON estimează că, în următorii ani, interacţiunea utilizatorilor cu platformele digitale se va transforma semnificativ, tehnologia permiţând o experienţă mai personalizată şi o interacţiune mai empatică. Compania îşi propune să continue investiţiile pentru a aduce clienţilor cele mai noi inovaţii tehnologice, adaptate nevoilor pieţei în continuă schimbare.

 

Alte articole importante
HONOR lansează MagicOS 10, primul sistem de operare din lume cu inteligență artificială evolutivă
Tehnologie
HONOR lansează MagicOS 10, primul sistem de operare din lume cu inteligență artificială evolutivă
Compania HONOR a lansat MagicOS 10, primul sistem de operare cu agent AI auto-evolutiv. Noua platformă trece de la un sistem clasic la un ecosistem inteligent, capabil să învețe, să acționeze și să se adapteze. În paralel, brandul chinez a anunțat extinderea strategiei sale 1×3×N și lansarea platformei HONOR AI Connect. Noua platformă va crea […]
Cele mai înfiorătoare locuri din lume. De la „Poarta Iadului” la insula păpușilor moarte
Cele mai înfiorătoare locuri din lume. De la „Poarta Iadului” la insula păpușilor moarte
Lumea ascunde locuri înfiorătoare care par desprinse dintr-un coșmar. Fie că este vorbim despre osuarul tapetat cu oase umane din Cehia sau despre craterul care arde de cinci decenii în mijlocul deșertului turkmen, fiecare dintre aceste destinații are o poveste la granița dintre mister, groază și fascinație. Sedlec Ossuary – Catedrala din oase, din Cehia […]
Dacia va lansa un model complet nou, rival pentru Skoda Octavia
Companii
Dacia va lansa un model complet nou, rival pentru Skoda Octavia
Dacia se pregătește să revină pe segmentul break-urilor, pregătind un model complet nou, care va rivaliza cu Skoda Octavia, etalonul clasei. Viitorul automobil va fi încadrat în clasa compactă și va oferi un spațiu generos, un design modern și tehnologii actualizate. Dacia va dezvălui în 2026 break-ul cunoscut acum sub numele de cod C-Neo Dacia […]
ANALIZĂ
Europa antreprenorială: În ce țări prosperă firmele și în ce țări de abia supraviețuiesc
Europa antreprenorială: În ce țări prosperă firmele și în ce țări de abia supraviețuiesc
Europa antreprenorială este un teren plin de oportunități și provocări, unde modul în care prosperă firmele variază semnificativ de la o țară la alta. Conducerea unei afaceri implică riscuri și recompense, iar unele țări europene sunt mai dificile pentru antreprenori. Companiile creează locuri de muncă și stimulează economiile locale. Mai multe firme înseamnă mai multe […]
ANALIZĂ
Marile mistere și cele mai cumplite temeri care vin o dată cu Inteligența Artificială Generală
Marile mistere și cele mai cumplite temeri care vin o dată cu Inteligența Artificială Generală
Ideea că mașinile vor deveni mai inteligente decât oamenii s-a transformat într-un mit colectiv, care domină întreaga industrie tehnologică. Deși conceptul AGI pare nou, cu mai puțin de 20 de ani de istorie, mitologia din spate lui datează, de fapt, de la începuturile informaticii. Turing, de pildă, se întreba dacă mașinile pot gândi, anticipând că, […]
ANALIZĂ
Mii de tineri călătoresc gratis în jurul lumii, în schimbul muncii voluntare. Cât de mult îşi riscă siguranţa?
Mii de tineri călătoresc gratis în jurul lumii, în schimbul muncii voluntare. Cât de mult îşi riscă siguranţa?
Tot mai mulți tineri din întreaga lume renunță la vacanțele clasice și aleg să călătorească gratuit, în schimbul muncii voluntare în hosteluri, ferme sau școli. Platformele online care promit „experiențe autentice de viață” au devenit o industrie globală, cu milioane de utilizatori. Însă în spatele acestor imagini idilice de pe rețelele sociale se ascund povești […]