Prima pagină » E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în ultimii cinci ani, dintre care 83% au fost direcţionaţi către dezvoltarea şi îmbunătăţirea platformelor digitale, facilitând interacţiunea clienţilor cu serviciile companiei, potrivit unui comunicat, făcut public luni.

Această strategie a contribuit la creşterea portofoliului de clienţi cu peste 6% între 2020 şi 2025, iar 9 din 10 clienţi declară că sunt mulţumiţi de serviciile furnizate.

Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România, a subliniat importanţa digitalizării în optimizarea experienţei utilizatorilor.

„Digitalizarea ne ajută să îmbunătăţim experienţa clienţilor, să le oferim servicii de calitate şi personalizate, prin intermediul tehnologiei şi al proceselor automatizate, care asigură acurateţea datelor. Anul acesta vom continua să investim pentru a le facilita accesul la informaţiile şi soluţiile energetice de care au nevoie”, arată compania.

În prezent, peste 2,4 milioane de clienţi rezidenţiali, reprezentând 68% din total, au un cont activ pe platforma E.ON Myline, ceea ce reflectă o dublare a numărului de utilizatori digitali comparativ cu 2020. De asemenea, peste 1,94 milioane de clienţi au optat pentru factura electronică, ceea ce reprezintă aproape 50% din total şi o creştere de 1,2 ori faţă de acum cinci ani, se transmite în comunicat.

Această evoluţie este susţinută de beneficiile oferite de serviciile digitale, care permit gestionarea eficientă a contractelor de energie electrică şi gaze naturale, monitorizarea consumului, accesul rapid la facturare şi plată, precum şi posibilitatea de a primi oferte personalizate pentru soluţii de eficienţă energetică.

E.ON estimează că, în următorii ani, interacţiunea utilizatorilor cu platformele digitale se va transforma semnificativ, tehnologia permiţând o experienţă mai personalizată şi o interacţiune mai empatică. Compania îşi propune să continue investiţiile pentru a aduce clienţilor cele mai noi inovaţii tehnologice, adaptate nevoilor pieţei în continuă schimbare.

 

Alte articole importante
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
La un deceniu după ce s-a aflat pe buza prăpastiei, în pragul destrămării economice, Grecia a reușit o redresare spectaculoasă, se arată într-o analiză Fiancial Times. În 2011, Grecia se afundase în cea mai gravă recesiune cunoscută de o economie dezvoltată în timp de pace. Sunt încă vii – și unele au rămas până acum […]
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Companii
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Wegovy, medicamentul inovativ pentru slăbit dezvoltat de compania daneză Novo Nordisk, se confruntă cu o avalanșă de imitații ilegale pe piața americană, iar efectele încep să se resimtă direct la bursă. Grupul farmaceutic, cunoscut la nivel mondial pentru tratamentele sale revoluționare în domeniul diabetului și al pierderii în greutate, trece printr-o perioadă de tranziție intensă […]
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Cash stuffing-ul, cunoscut și sub denumirea de metoda plicurilor, a devenit rapid una dintre cele mai populare strategii de bugetare, grație viralității pe TikTok. Videoclipuri cu plicuri frumos etichetate, dosare de buget și bancnote împărțite cu grijă pe categorii domină rețelele sociale, oferind o imagine atrăgătoare a controlului financiar. Însă, dincolo de estetica sa atrăgătoare […]
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Analize
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Timp de 18 luni, trei studenți britanici au adresat aproape 12.000 de întrebări chatbot-ului de inteligență artificială ChatGPT. L-au consultat pentru eseuri, rețete, cariere, dragoste, sănătate mintală, costume de Halloween și sensul vieții. Ce au învățat profestorii din conversațiile lor?  Într-o lume universitară tot mai competitivă și anxioasă, în care presiunea de a obține note […]
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Tehnologie
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Inteligența artificială a învățat să mintă, iar acest lucru nu mai este o speculație, ci o realitate documentată de cercetători. Pe măsură ce modelele de inteligență artificială devin mai avansate, cresc și capacitățile lor de a păcăli oamenii. Noi cercetări ale echipei Apollo Research au arătat că modelele lingvistice de mari dimensiuni (LLM) devin tot […]
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Companii
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Într-o piață outdoor tot mai competitivă, unde fiecare secundă de atenție contează, designul vizual poate face diferența între o campanie memorabilă și una trecută cu vederea. Puterea Financiară a aflat de la Carina Vasile, unul dintre designerii creativi ai Focus Media Outdoor, ce înseamnă să construiești mesaje vizuale puternice pentru spațiul public. De la principii […]