Prima pagină » E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor pentru clienţi

E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în ultimii cinci ani, dintre care 83% au fost direcţionaţi către dezvoltarea şi îmbunătăţirea platformelor digitale, facilitând interacţiunea clienţilor cu serviciile companiei, potrivit unui comunicat, făcut public luni.

Această strategie a contribuit la creşterea portofoliului de clienţi cu peste 6% între 2020 şi 2025, iar 9 din 10 clienţi declară că sunt mulţumiţi de serviciile furnizate.

Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România, a subliniat importanţa digitalizării în optimizarea experienţei utilizatorilor.

„Digitalizarea ne ajută să îmbunătăţim experienţa clienţilor, să le oferim servicii de calitate şi personalizate, prin intermediul tehnologiei şi al proceselor automatizate, care asigură acurateţea datelor. Anul acesta vom continua să investim pentru a le facilita accesul la informaţiile şi soluţiile energetice de care au nevoie”, arată compania.

În prezent, peste 2,4 milioane de clienţi rezidenţiali, reprezentând 68% din total, au un cont activ pe platforma E.ON Myline, ceea ce reflectă o dublare a numărului de utilizatori digitali comparativ cu 2020. De asemenea, peste 1,94 milioane de clienţi au optat pentru factura electronică, ceea ce reprezintă aproape 50% din total şi o creştere de 1,2 ori faţă de acum cinci ani, se transmite în comunicat.

Această evoluţie este susţinută de beneficiile oferite de serviciile digitale, care permit gestionarea eficientă a contractelor de energie electrică şi gaze naturale, monitorizarea consumului, accesul rapid la facturare şi plată, precum şi posibilitatea de a primi oferte personalizate pentru soluţii de eficienţă energetică.

E.ON estimează că, în următorii ani, interacţiunea utilizatorilor cu platformele digitale se va transforma semnificativ, tehnologia permiţând o experienţă mai personalizată şi o interacţiune mai empatică. Compania îşi propune să continue investiţiile pentru a aduce clienţilor cele mai noi inovaţii tehnologice, adaptate nevoilor pieţei în continuă schimbare.

 

Alte articole importante
Cum a transformat China inteligența artificială într-un motor economic și social puternic
Analize
Cum a transformat China inteligența artificială într-un motor economic și social puternic
În timp ce în Occident mulți se joacă cu ChatGPT și alte aplicații AI, în China inteligența artificială nu este doar un instrument de divertisment sau experiment, ci o adevărată mașinărie economică ce mișcă sume uriașe de bani și transformă viața cotidiană. De ani buni, guvernul chinez a integrat AI în toate sectoarele statului, iar […]
Criza magnetilor: Mercedes-Benz și Porsche încearcă să scape de dependența de China
Companii
Criza magnetilor: Mercedes-Benz și Porsche încearcă să scape de dependența de China
În contextul globalizării și al tensiunilor comerciale tot mai accentuate, industria auto de lux se confruntă cu provocări majore în diversificarea surselor de aprovizionare. Criza magnetilor reprezintă un exemplu elocvent al acestor dificultăți, având în vedere importanța crucială a acestor componente pentru producția vehiculelor electrice și hibride. În acest peisaj, giganții precum Mercedes-Benz și Porsche […]
Aurul, noul „activ fără risc”, înlocuiește dolarul și titlurile de stat americane, pe fondul tensiunilor Israel-Iran
Aurul, noul „activ fără risc”, înlocuiește dolarul și titlurile de stat americane, pe fondul tensiunilor Israel-Iran
Aurul a atins, vineri, un nou maxim istoric, în contextul intensificării conflictului militar dintre Iran și Israel, care a determinat investitorii să caute refugiu în active considerate sigure. Creșterea accelerată a prețului metalului prețios sugerează o reconfigurare a percepției asupra activelor fără risc – iar aurul pare să înlocuiască tradiționalele titluri de stat americane și […]
Până la urmă, cât de popular este Donald Trump? O radiografie a opiniei publice în al doilea mandat
Până la urmă, cât de popular este Donald Trump? O radiografie a opiniei publice în al doilea mandat
La mai puțin de cinci luni de la revenirea în Biroul Oval, Donald Trump a provocat deja ample schimbări în sistemul comercial global, a aplicat tăieri severe în aparatul federal și a deschis multiple conflicte, de la cele cu sistemul judiciar american, până la dispute cu lideri internaționali. Nu e surprinzător, deci, că și-a făcut […]
Ați înțeles că toate căutările Meta au devenit publice?
Tehnologie
Ați înțeles că toate căutările Meta au devenit publice?
Cum te-ai simți dacă istoricul căutărilor tale pe Internet ar fi făcut public și ar deveni, practic, accesibil tuturor? Asta s-ar putea întâmpla în cazul utilizatorilor Meta AI, fără ca aceștia să fie pe deplin conștienți, deoarece solicitările adresate instrumentului de inteligență artificială – împreună cu răspunsurile primite – sunt publicate într-un flux vizibil publicului […]
Guvernul britanic îl amenință pe Roman Abramovich cu un proces pentru vânzarea clubului Chelsea
Guvernul britanic îl amenință pe Roman Abramovich cu un proces pentru vânzarea clubului Chelsea
Guvernul Regatului Unit a anunțat că este pregătit să îl dea în judecată pe fostul proprietar al clubului de fotbal Chelsea, Roman Abramovich, pentru a se asigura că suma obținută din vânzarea clubului, în valoare de 2,5 miliarde de lire sterline, va ajunge cu adevărat în Ucraina, pentru sprijin umanitar. Această decizie vine după ce […]