Prima pagină » Afacerile Vola.ro au crescut în 2024 cu 31 la sută

Afacerile Vola.ro au crescut în 2024 cu 31 la sută

Afacerile Vola.ro au crescut în 2024 cu 31 la sută

Numărul biletelor de avion vândute prin intermediul platformei Vola.ro a crescut în 2024 cu 49%, valoarea tranzacţiilor depăşind 135 de milioane de euro, în timp ce cfra de afaceri a companiei a atins 23 de milioane de euro, în creştere cu 31% faţă de anul precedent.

Tot anul trecut, Resource Partners, manager regional de fonduri private equity din Europa Centrală şi de Est, a achiziţionat o participaţie de 80% din capitalul ITH, din care face parte Vola.ro.

Conform unui raport IATA (International Air Transport Association) pentru anul 2024, traficul total de pasageri la nivel global a crescut cu 10,4% faţă de 2023 şi a depăşit cu 3,8% pragul din 2019 (înainte de pandemie).

Chiar dacă 2024 a fost un an complicat, marcat de schimbări economice, inflaţie şi scandaluri politice, entuziasmul românilor faţă de călătorii nu s-a diminuat.  Preţul mediu al unui bilet per pasager a fost de 199 de euro, reflectând atât cererea în creştere, cât şi adaptabilitatea pieţei la noile tendinţe.

În cursul anului trecut, Vola.ro a stabilit parteneriate directe atât cu jucători internaţionali, cât şi cu companii aeriene locale, printre care Turkish Airlines, LOT Polish Airlines, Lufthansa Group (incluzând Austrian Airlines, Lufthansa, Swiss Air, Air Dolomiti), Aegean & Olympic Air şi Emirates. Pe plan local, Vola.ro a consolidat recent colaborarea cu HiSky, devenind agent autorizat în aeroporturile din Otopeni, Cluj şi Timişoara, şi cu Animawings.

„Pentru noi, 2024 a fost un an al depăşirii limitelor, plin de provocări, dar şi de realizări importante. Am înregistrat o creştere financiară semnificativă, iar achiziţia de către Resource Partners a marcat cel mai important pas spre extinderea noastră internaţională. În acelaşi timp, ne concentrăm pe inovaţii menite să simplifice şi să îmbunătăţească experienţa clienţilor în procesul de rezervare a zborurilor. 2025 va fi un an în care ne vom intensifica eforturile pentru a deveni alegerea principală a călătorilor care au nevoie de o platformă de încredere, capabilă să le ofere claritate şi protecţie în faţa regulilor impredictibile şi adesea complicate ale companiilor aeriene.” a declarat Daniel Truică, CEO Vola.ro.

Compania a fost înfiinţată în 2007 şi este prezentă acum, pe lângă România, în Polonia, Bulgaria şi Moldova.

 

Alte articole importante
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își construiește prima brigadă blindată permanentă în străinătate după al Doilea Război Mondial. Cheltuielile militare ating niveluri istorice. Revoluția Bundeswehr și angajamentele NATO Pe 22 mai, localnicii din Vilnius au salutat trecerea tancurilor germane pe străzi, un simbol al legăturilor strânse cu NATO. Brigada 45 Panzer, denumită „Lithuania”, va ajunge la 5.000 de militari […]
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Pe malul Mării Mediterane ia naștere un mega-oraș de peste 180 miliarde $, care va deveni un hub urban și economic de referință în regiune. Proiectul combină infrastructură ultramodernă, facilități rezidențiale și comerciale și concepte inovatoare de dezvoltare urbană, marcând o nouă eră a metropolelor globale. Cel mai scump proiect urban va fi ridicat în […]
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Europa se confruntă cu o criză structurală și trebuie să înțeleagă că modelul său economic și geopolitic nu mai este sustenabil, scriu analiștii The Economist. Războiul, protecționismul și stagnarea economică sunt dovezi ale costurilor antrenate de politicile sale de autosuficiență. Ca o familie nobiliară care își maschează conturile goale, Europa trebuie să renunțe la luxurile […]
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Tot mai mulți români aleg să-și petreacă vacanțele la capătul lumii, într-un loc unde liniștea absolută întâlnește aventura pură. Antarctica, considerată ultima frontieră turistică a planetei, devine noua destinație de vis pentru călătorii români cu spirit de explorator. O croazieră de expediție, în valoare de nu mai puțin de 15.000 de euro, promite o experiență […]
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Italia pune din nou pe şine un nou simbol al eleganței și nostalgiei anilor ’50-’60. Trenul La Dolce Vita Orient Express, un hotel de lux pe șine, promite o experiență unică între design retro, gastronomie de top și peisaje spectaculoase. Preţurile încep de la 3.500 de euro de persoană. Călătoria începe la Roma, în stil […]
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
Coreea de Sud este al treilea exportator mondial de produse cosmetice, după Franța și Statele Unite. Exporturile sud-coreene de cosmetice au crescut de la 650 milioane de dolari în 2011, la 4 miliarde în 2017 și 10 miliarde în 2024. Performanța excepțională a Coreei este susținută de faimosul concept K-beauty, un ritual care pendulează, de […]