Aplicația Nommy anunță o extindere rapidă în HoReCa, cu o finanțare de 300.000 de euro și beneficii pentru utilizatori din sector.
Compania plănuiește să se extindă rapid în mai multe orașe ale țării, vizând creșterea comunității și a funcționalităților dedicate utilizatorilor din sectorul ospitalității.
Nommy este o aplicație dedicată sectorului HoReCa, care a fost fondată de Eduard Burghelia, Neo Vision și Promocrat. Aplicația Nommy tocmai a anunțat o finanțare de 300.000 de euro, ca urmare a succesului primei versiuni beta. În doar câteva luni de la lansare, platforma a adunat 1.000 de utilizatori și 50 de restaurante partenere din București, transmite Economica.net.
Utilizatorii Nommy plătesc 7 euro lunar și beneficiază de acces la o varietate de restaurante și diverse recompense. Spre exemplu, abonații pot beneficia de credite de consum de 50 de lei sau deserturi, cocktailuri și aperitive oferite gratuit de Aplicația Nommy. Spre deosebire de alte platforme, restaurantele partenere nu suportă costuri către Nommy. Aplicația Nommy le permite să câștige clienți noi fără să-și reducă marja de profit. De asemenea, locațiile partenere sunt administrate de antreprenori locali, consolidând astfel economia orașului.
Aplicația le permite membrilor să urmărească un feed cu videoclipuri reale filmate în restaurante. Pot să vadă, de asemenea, unde mănâncă prietenii și să urce în clasamente pentru descoperirea celor mai multe locații noi. În plus, aplicația Nommy oferă acces la evenimente exclusive și informează primii despre restaurantele recent intrate în platformă. Nommy pregătește și lansarea unei academii pentru influenceri culinari, menită să ajute restaurantele să își transmită povestea prin conținut video.
„Nu este vorba despre încă o aplicație de reduceri pentru restaurante mediocre. Nommy oferă oamenilor motive reale să exploreze orașul și să descopere experiențe de calitate. Fiecare restaurant partener este un business local, iar fiecare vizită contribuie la dezvoltarea comunității”, explică Eduard Burghelia, cofondator al platformei.
Planurile de extindere ale Nommy includ atingerea unui număr de 400 de recompense active în București în următoarele trei luni. Totodată, este vizată și deschiderea în orașe precum Cluj, Iași, Constanța și Brașov. Prin Aplicația Nommy, pentru extinderea internațională, echipa a identificat deja parteneri locali cu experiență în fiecare piață țintă.
Aplicația Nommy a fost co-fondată de antreprenorul Eduard Burghelia și echipele Neo Vision și Promocrat. Prima este o companie tech cu peste un deceniu de experiență, iar cealaltă este o agenție de marketing specializată în dezvoltarea brandurilor locale și internaționale. Proiectul beneficiază și de sprijinul V7 Capital, un holding cu expertiză în HoReCa, retail și tehnologie.
Prin combinarea tehnologiei, marketingului și sprijinului local, Aplicația Nommy își propune să devină o platformă de referință în domeniul HoReCa. Aceasta stimulează descoperirea de noi experiențe culinare și consolidează comunitățile locale în fiecare oraș în care operează.