Prima pagină » Bringo a depășit 1,6 milioane de comenzi, în 2024

Bringo a depășit 1,6 milioane de comenzi, în 2024

Bringo a depășit 1,6 milioane de comenzi, în 2024
Florina Dobre, CEO Bringo

Bringo a depășit 1,6 milioane de comenzi, în 2024, iar produsele aflate la promoție, au fost de două ori mai prezente în coșurile de cumpărături, anul trecut.

Bringo LifeINDEX:
● Alegeri mai sănătoase: Aproape jumătate dintre comenzile Bringo includ produse bio
● Mai puțin zahăr: +20% produse fără zahăr în coșurile Bringo
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, analizează principalele tendințe care au definit obiceiurile de consum de eGroceries în 2024.

Analiza realizată pe cele peste 1,6 milioane de comenzi livrate de personal shopperii Bringo în 2024 în cele peste 35 orașe în care serviciul este activ relevă faptul că românii sunt tot mai atenți atât la preț, cât și la alegerile lor alimentare.

Datele Bringo LifeINDEX arată că 4 din 5 comenzi plasate pe Bringo includ produse la reducere, în timp ce 2 coșuri din 5 conțin produse bio.

În 2024, optimizarea bugetului a devenit o prioritate, iar digitalizarea cumpărăturilor le oferă clienților un acces mai rapid și mai eficient la promoțiile din retail.

Datele Bringo arată că 80% dintre coșurile de cumpărături conțin cel puțin un produs la reducere. Totodată, interesul pentru un stil de viață sănătos și echilibrat este în creștere, 40% dintre comenzi incluzând produse bio.

De asemenea, consumatorii manifestă o atenție sporită față de alegerile alimentare, cu o creștere de 20% produselor fără zahăr, comparativ cu 2023 și de 10% la produse fără gluten.
Reducerile și transparența prețurilor, factorii care influențează alegerile consumatorilor.

Datele Bringo LifeINDEX arată că, deși frecvența achizițiilor online s-a menținut constantă, consumatorii adoptă o abordare mai strategică, alegând mai des produse aflate la reducere și planificând cumpărăturile astfel încât să beneficieze de cele mai bune prețuri.
„Vedem o schimbare clară în comportamentul de consum, consumatorii nu doar că își doresc acces rapid la produse, dar sunt și mult mai atenți la prețuri și la alegerile lor alimentare. Faptul că prețurile din aplicație sunt aceleași ca în magazinele fizice, iar promoțiile ușor accesibile și vizibile, contribuie la menținerea încrederii utilizatorilor.

Observăm, de asemenea, nu doar o creștere a ponderii produselor la reducere în coșul de cumpărături, ci și o orientare către produse bio, dar și către produse care răspund unor nevoi specifice – fie că vorbim de alimente fără zahăr, fără gluten ori fără lactoză. Aceste tendințe reflectă un consum mai conștient și echilibrat, în care accesul facil la informație și posibilitatea de a compara ofertele în timp real joacă un rol important”, spune Florina Dobre, CEO Bringo.

Potrivit Bringo LifeINDEX, analiza preferințelor de consum la nivelul celor 37 de orașe în care Bringo este prezent, arată că în 2024 cele mai comandate produse sunt apa plată, pâinea, bananele, ouăle, laptele, roșiile și castraveții, urmate de băuturi carbogazoase și citrice. La nivel de categorii, cele mai populare rămân alimentele proaspete, produsele de uz casnic și farmaceutice.

Consum prudent și sustenabil: planificare a cumpărăturilor, atenție la preț și ingrediente
Bringo activează pe segmentul esențial al cumpărăturilor de zi cu zi, oferind o experiență de eGroceries care încurajează un consum mai prudent și sustenabil.

Dacă în magazinele fizice tentațiile pot duce la achiziții impulsive, în mediul online, coșurile de cumpărături reflectă în mare parte strictul necesar, alegeri bine gândite și planificate.
Valoarea medie a coșului este de 300 lei, iar sâmbăta este ziua cu cele mai multe comenzi, sugerând un comportament de shopping recurent și organizat, cu accent pe planificarea săptămânală.

În medie, fiecare comandă conține 19 produse, un indicator al alegerilor inteligente și eficiente, la fel ca în 2023.
De asemenea, ponderea ridicată a produselor aflate la reducere sau cu promoție, 4 din 5 coșuri, arată o preocupare crescută pentru optimizarea bugetului.

În același timp, se observă o creștere a categoriilor percepute ca fiind mai sănătoase, cum ar fi produsele bio, fără zahăr sau fără gluten, ceea ce confirmă un interes din ce în ce mai mare al consumatorilor pentru alegeri echilibrate și responsabile.
La nivel național, București, Iași și Cluj conduc topul orașelor cu cele mai multe comenzi. Zilnic, personal shopperii Bringo livrează în medie 4500 de comenzi în peste 35 de orașe din toată țara.
Pe partea de sustenabilitate,

București, Iași și Brașov s-au remarcat ca fiind orașele cu cele mai multe ambalaje colectate prin sistemul de garanție-returnare (SGR) lansat de Bringo în vara 2024 în premieră pe piața din România.

Analiza BRINGO LifeINDEX în 2024 mai arată că 23 decembrie 2024 a fost cea mai aglomerată zi de cumpărături a anului, pe fondul pregătirilor intense pentru sărbători, cu un vârf de aproape 8.500 comenzi livrate, față de 4500 comenzi, media zilnică. În ceea ce privește obiceiurile săptămânale, la nivel de an, sâmbăta rămâne cea mai aglomerată zi pentru livrări. La polul opus se situează zilele de luni și marți.

BRINGO LifeINDEX este indicatorul care analizează obiceiurile de consum ale utilizatorilor, oferind o imagine clară asupra tendințelor și preferințelor în achizițiile de zi cu zi. Prin monitorizarea și evaluarea constantă a comportamentelor de cumpărare, Bringo LifeINDEX permite identificarea schimbărilor în consum și a preferințelor în materie de produse și servicii. Analizând peste 4.500 de comenzi livrate zilnic la nivel național, BRINGO LifeINDEX se conturează ca un instrument relevant pentru radiografierea pieței, surprinzând în timp real dinamica consumului și oferind date importante despre obiceiurile de consum ale românilor.
Bringo este o aplicație de cumpărături online disponibilă în peste 35 de orașe din România și lider național pe segmentul eGroceries. Platforma oferă acces la peste 350.000 de produse din peste 200 de magazine partenere, cu opțiuni multiple de livrare și serviciul unic de Personal Shopper, care asigură o experiență de cumpărături personalizată, eficientă și fără stres. Bringo activează și internațional, în Maroc și Belgia, prin Bringo International.

 

Alte articole importante
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își construiește prima brigadă blindată permanentă în străinătate după al Doilea Război Mondial. Cheltuielile militare ating niveluri istorice. Revoluția Bundeswehr și angajamentele NATO Pe 22 mai, localnicii din Vilnius au salutat trecerea tancurilor germane pe străzi, un simbol al legăturilor strânse cu NATO. Brigada 45 Panzer, denumită „Lithuania”, va ajunge la 5.000 de militari […]
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Pe malul Mării Mediterane ia naștere un mega-oraș de peste 180 miliarde $, care va deveni un hub urban și economic de referință în regiune. Proiectul combină infrastructură ultramodernă, facilități rezidențiale și comerciale și concepte inovatoare de dezvoltare urbană, marcând o nouă eră a metropolelor globale. Cel mai scump proiect urban va fi ridicat în […]
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Europa se confruntă cu o criză structurală și trebuie să înțeleagă că modelul său economic și geopolitic nu mai este sustenabil, scriu analiștii The Economist. Războiul, protecționismul și stagnarea economică sunt dovezi ale costurilor antrenate de politicile sale de autosuficiență. Ca o familie nobiliară care își maschează conturile goale, Europa trebuie să renunțe la luxurile […]
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Tot mai mulți români aleg să-și petreacă vacanțele la capătul lumii, într-un loc unde liniștea absolută întâlnește aventura pură. Antarctica, considerată ultima frontieră turistică a planetei, devine noua destinație de vis pentru călătorii români cu spirit de explorator. O croazieră de expediție, în valoare de nu mai puțin de 15.000 de euro, promite o experiență […]
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Italia pune din nou pe şine un nou simbol al eleganței și nostalgiei anilor ’50-’60. Trenul La Dolce Vita Orient Express, un hotel de lux pe șine, promite o experiență unică între design retro, gastronomie de top și peisaje spectaculoase. Preţurile încep de la 3.500 de euro de persoană. Călătoria începe la Roma, în stil […]
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
Coreea de Sud este al treilea exportator mondial de produse cosmetice, după Franța și Statele Unite. Exporturile sud-coreene de cosmetice au crescut de la 650 milioane de dolari în 2011, la 4 miliarde în 2017 și 10 miliarde în 2024. Performanța excepțională a Coreei este susținută de faimosul concept K-beauty, un ritual care pendulează, de […]