Prima pagină » Bringo a depășit 1,6 milioane de comenzi, în 2024

Bringo a depășit 1,6 milioane de comenzi, în 2024

Bringo a depășit 1,6 milioane de comenzi, în 2024
Florina Dobre, CEO Bringo

Bringo a depășit 1,6 milioane de comenzi, în 2024, iar produsele aflate la promoție, au fost de două ori mai prezente în coșurile de cumpărături, anul trecut.

Bringo LifeINDEX:
● Alegeri mai sănătoase: Aproape jumătate dintre comenzile Bringo includ produse bio
● Mai puțin zahăr: +20% produse fără zahăr în coșurile Bringo
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, analizează principalele tendințe care au definit obiceiurile de consum de eGroceries în 2024.

Analiza realizată pe cele peste 1,6 milioane de comenzi livrate de personal shopperii Bringo în 2024 în cele peste 35 orașe în care serviciul este activ relevă faptul că românii sunt tot mai atenți atât la preț, cât și la alegerile lor alimentare.

Datele Bringo LifeINDEX arată că 4 din 5 comenzi plasate pe Bringo includ produse la reducere, în timp ce 2 coșuri din 5 conțin produse bio.

În 2024, optimizarea bugetului a devenit o prioritate, iar digitalizarea cumpărăturilor le oferă clienților un acces mai rapid și mai eficient la promoțiile din retail.

Datele Bringo arată că 80% dintre coșurile de cumpărături conțin cel puțin un produs la reducere. Totodată, interesul pentru un stil de viață sănătos și echilibrat este în creștere, 40% dintre comenzi incluzând produse bio.

De asemenea, consumatorii manifestă o atenție sporită față de alegerile alimentare, cu o creștere de 20% produselor fără zahăr, comparativ cu 2023 și de 10% la produse fără gluten.
Reducerile și transparența prețurilor, factorii care influențează alegerile consumatorilor.

Datele Bringo LifeINDEX arată că, deși frecvența achizițiilor online s-a menținut constantă, consumatorii adoptă o abordare mai strategică, alegând mai des produse aflate la reducere și planificând cumpărăturile astfel încât să beneficieze de cele mai bune prețuri.
„Vedem o schimbare clară în comportamentul de consum, consumatorii nu doar că își doresc acces rapid la produse, dar sunt și mult mai atenți la prețuri și la alegerile lor alimentare. Faptul că prețurile din aplicație sunt aceleași ca în magazinele fizice, iar promoțiile ușor accesibile și vizibile, contribuie la menținerea încrederii utilizatorilor.

Observăm, de asemenea, nu doar o creștere a ponderii produselor la reducere în coșul de cumpărături, ci și o orientare către produse bio, dar și către produse care răspund unor nevoi specifice – fie că vorbim de alimente fără zahăr, fără gluten ori fără lactoză. Aceste tendințe reflectă un consum mai conștient și echilibrat, în care accesul facil la informație și posibilitatea de a compara ofertele în timp real joacă un rol important”, spune Florina Dobre, CEO Bringo.

Potrivit Bringo LifeINDEX, analiza preferințelor de consum la nivelul celor 37 de orașe în care Bringo este prezent, arată că în 2024 cele mai comandate produse sunt apa plată, pâinea, bananele, ouăle, laptele, roșiile și castraveții, urmate de băuturi carbogazoase și citrice. La nivel de categorii, cele mai populare rămân alimentele proaspete, produsele de uz casnic și farmaceutice.

Consum prudent și sustenabil: planificare a cumpărăturilor, atenție la preț și ingrediente
Bringo activează pe segmentul esențial al cumpărăturilor de zi cu zi, oferind o experiență de eGroceries care încurajează un consum mai prudent și sustenabil.

Dacă în magazinele fizice tentațiile pot duce la achiziții impulsive, în mediul online, coșurile de cumpărături reflectă în mare parte strictul necesar, alegeri bine gândite și planificate.
Valoarea medie a coșului este de 300 lei, iar sâmbăta este ziua cu cele mai multe comenzi, sugerând un comportament de shopping recurent și organizat, cu accent pe planificarea săptămânală.

În medie, fiecare comandă conține 19 produse, un indicator al alegerilor inteligente și eficiente, la fel ca în 2023.
De asemenea, ponderea ridicată a produselor aflate la reducere sau cu promoție, 4 din 5 coșuri, arată o preocupare crescută pentru optimizarea bugetului.

În același timp, se observă o creștere a categoriilor percepute ca fiind mai sănătoase, cum ar fi produsele bio, fără zahăr sau fără gluten, ceea ce confirmă un interes din ce în ce mai mare al consumatorilor pentru alegeri echilibrate și responsabile.
La nivel național, București, Iași și Cluj conduc topul orașelor cu cele mai multe comenzi. Zilnic, personal shopperii Bringo livrează în medie 4500 de comenzi în peste 35 de orașe din toată țara.
Pe partea de sustenabilitate,

București, Iași și Brașov s-au remarcat ca fiind orașele cu cele mai multe ambalaje colectate prin sistemul de garanție-returnare (SGR) lansat de Bringo în vara 2024 în premieră pe piața din România.

Analiza BRINGO LifeINDEX în 2024 mai arată că 23 decembrie 2024 a fost cea mai aglomerată zi de cumpărături a anului, pe fondul pregătirilor intense pentru sărbători, cu un vârf de aproape 8.500 comenzi livrate, față de 4500 comenzi, media zilnică. În ceea ce privește obiceiurile săptămânale, la nivel de an, sâmbăta rămâne cea mai aglomerată zi pentru livrări. La polul opus se situează zilele de luni și marți.

BRINGO LifeINDEX este indicatorul care analizează obiceiurile de consum ale utilizatorilor, oferind o imagine clară asupra tendințelor și preferințelor în achizițiile de zi cu zi. Prin monitorizarea și evaluarea constantă a comportamentelor de cumpărare, Bringo LifeINDEX permite identificarea schimbărilor în consum și a preferințelor în materie de produse și servicii. Analizând peste 4.500 de comenzi livrate zilnic la nivel național, BRINGO LifeINDEX se conturează ca un instrument relevant pentru radiografierea pieței, surprinzând în timp real dinamica consumului și oferind date importante despre obiceiurile de consum ale românilor.
Bringo este o aplicație de cumpărături online disponibilă în peste 35 de orașe din România și lider național pe segmentul eGroceries. Platforma oferă acces la peste 350.000 de produse din peste 200 de magazine partenere, cu opțiuni multiple de livrare și serviciul unic de Personal Shopper, care asigură o experiență de cumpărături personalizată, eficientă și fără stres. Bringo activează și internațional, în Maroc și Belgia, prin Bringo International.

 

Alte articole importante
Hackerii ruși ajung să corupă modelele AI. Cum devin chatboții instrumente imprevizibile de propagandă
Tehnologie
Hackerii ruși ajung să corupă modelele AI. Cum devin chatboții instrumente imprevizibile de propagandă
Inteligența artificială conversațională acaparează rapid spațiul digital, devenind instrumentul preferat de milioane pentru accesul la informații, știri și opinii de ultim moment. Această ascensiune nu a trecut neobservată de experții în securitate, care semnalează că hackerii ruși caută modalități de a introduce materiale propagandistice direct în datele de antrenament ale acestor sisteme AI, cu scopul […]
Uber și Lucid Motors lansează robotaxiuri premium într-un parteneriat de 300 de milioane de dolari
Companii
Uber și Lucid Motors lansează robotaxiuri premium într-un parteneriat de 300 de milioane de dolari
Uber și Lucid Motors au anunțat un parteneriat strategic de sute de milioane de dolari prin care vor lansa o flotă de robotaxiuri premium. Această colaborare marchează un pas important în dezvoltarea mobilității autonome de lux pe piața americană. Robotaxiuri de lux: Uber investește în Lucid Motors 300 de milioane de dolari Uber a anunțat, […]
Ungaria ar putea adopta moneda euro înaintea României. Ce spune cel mai puternic bancher al țării vecine
Ungaria ar putea adopta moneda euro înaintea României. Ce spune cel mai puternic bancher al țării vecine
Ungaria, o țară care nu are încă un plan oficial de aderare la moneda euro, ar putea totuși depăși România în cursa către zona euro. Declarația vine de la noul director general al celei mai mari bănci maghiare, OTP Bank. Peter Csanyi, numit în funcție în luna mai, a cerut public ca Ungaria să se […]
Netflix, profituri record și val de nemulțumiri după restricționarea partajării conturilor
Netflix, profituri record și val de nemulțumiri după restricționarea partajării conturilor
Netflix provoacă o undă de șoc în rândul utilizatorilor la nivel global, după ce a limitat drastic posibilitatea de a folosi același cont în mai multe locuințe. În timp ce compania raportează venituri record și mizează pe producții originale pentru a-și fideliza clienții, abonații reacționează vehement pe rețelele sociale, acuzând pierderea flexibilității și amenințând cu […]
Cel mai mare meteorit marțian a fost vândut la licitație pentru suma colosală de 5,3 milioane de dolari
Cel mai mare meteorit marțian a fost vândut la licitație pentru suma colosală de 5,3 milioane de dolari
Un obiect spațial rar, provenit direct de pe Marte, a stârnit senzație în lumea științei și a colecționarilor. Cel mai mare meteorit marțian cunoscut de pe Pământ, NWA 16788, a fost vândut la licitație pentru o sumă colosală de 5,3 milioane de dolari. Cu o greutate de 24,5 kilograme, meteoritul a fost adjudecat pentru o […]
Ultima zi de tranzacționare a săptămânii debutează cu creșteri la BVB pe aproape toți indicii principali
Ultima zi de tranzacționare a săptămânii debutează cu creșteri la BVB pe aproape toți indicii principali
BVB a încheiat săptămâna în forță, cu o deschidere pozitivă vineri dimineața, când aproape toți indicii principali au intrat pe verde. Cu un rulaj de 8,57 milioane de lei (aproximativ 1,69 milioane euro) în primele 40 de minute de tranzacționare, piața a arătat un apetit crescut pentru acțiuni. Indicii principali în creștere la BVB Ziua […]