Prima pagină » Flanco a inaugurat trei noi magazine Smart Discounter

Flanco a inaugurat trei noi magazine Smart Discounter

Flanco a inaugurat trei noi magazine Smart Discounter

În primele luni ale anului, Flanco a inaugurat trei noi magazine Smart Discounter, ajungând la 19 spații comerciale amenajate potrivit noii poziționări de brand – prima rețea de magazine Smart Discounter electro-IT din România.

Rețeaua retailerului este formată, în prezent, din 163 de puncte de vânzare. Pe 6 martie, magazinele care și-au redeschis porțile au fost Flanco Arad (strada Banu Maracine nr. 6) și Flanco Râmnicu Sărat (str. Victoriei nr. 2, complex Victoria). Pe 24 ianuarie, Flanco a finalizat reamenajarea magazinului Flanco Giurgiu (Șos. București, Nr. 156, complex Family Center). Cele trei magazine au o suprafață totală de aproximativ 2.500 mp și oferă clienților o experiență de cumpărături îmbunătățită și aliniată noii strategii.

„Continuăm extinderea și modernizarea rețelei în linie cu poziționarea noastră de Smart Discounter” a declarat Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco. „Indiferent de dimensiunea magazinelor sau a orașelor în care sunt amplasate, obiectivul nostru este să fim cât mai aproape de clienți și să le oferim o experiență de cumpărături accesibilă. În plus, toate magazinele Flanco, indiferent dacă afișează sau nu noul branding, oferă acces clienților la promoțiile și campaniile Smart Discounter.”

Odată cu aceste inaugurări, numărul orașelor în care noua identitate de brand este vizibilă crește la 14. Arad, Râmnicu-Sărat și Giurgiu se adaugă pe lista celorlalte 11 orașe – București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani, Râmnicu-Vâlcea, Târgu-Frumos, Codlea și Huși.

Întreaga rețea de magazine Flanco oferă clienților acces la discounturi inteligente, precum și la suita completă de servicii a retailerului. Printre acestea se numără programul “Rabla la telefoane”, prin care clienții primesc până la 30% discount la achiziționarea unui smartphone odată cu predarea unui telefon vechi, programul Rabla pentru electrocansice, cu voucher în valoare de 300 de lei pe loc, precum și soluții flexibile de finanțare și Retur în 45 de zile.

Flanco este primul Smart Discounter electro-IT din România. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 163 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României. De asemenea, magazinul online al retailerului, flanco.ro, se află în continuă dezvoltare și oferă tehnologie de ultimă generație, cele mai căutate branduri și soluții inovatoare de plată.

Alte articole importante
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își construiește prima brigadă blindată permanentă în străinătate după al Doilea Război Mondial. Cheltuielile militare ating niveluri istorice. Revoluția Bundeswehr și angajamentele NATO Pe 22 mai, localnicii din Vilnius au salutat trecerea tancurilor germane pe străzi, un simbol al legăturilor strânse cu NATO. Brigada 45 Panzer, denumită „Lithuania”, va ajunge la 5.000 de militari […]
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Pe malul Mării Mediterane ia naștere un mega-oraș de peste 180 miliarde $, care va deveni un hub urban și economic de referință în regiune. Proiectul combină infrastructură ultramodernă, facilități rezidențiale și comerciale și concepte inovatoare de dezvoltare urbană, marcând o nouă eră a metropolelor globale. Cel mai scump proiect urban va fi ridicat în […]
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Europa se confruntă cu o criză structurală și trebuie să înțeleagă că modelul său economic și geopolitic nu mai este sustenabil, scriu analiștii The Economist. Războiul, protecționismul și stagnarea economică sunt dovezi ale costurilor antrenate de politicile sale de autosuficiență. Ca o familie nobiliară care își maschează conturile goale, Europa trebuie să renunțe la luxurile […]
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Tot mai mulți români aleg să-și petreacă vacanțele la capătul lumii, într-un loc unde liniștea absolută întâlnește aventura pură. Antarctica, considerată ultima frontieră turistică a planetei, devine noua destinație de vis pentru călătorii români cu spirit de explorator. O croazieră de expediție, în valoare de nu mai puțin de 15.000 de euro, promite o experiență […]
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Italia pune din nou pe şine un nou simbol al eleganței și nostalgiei anilor ’50-’60. Trenul La Dolce Vita Orient Express, un hotel de lux pe șine, promite o experiență unică între design retro, gastronomie de top și peisaje spectaculoase. Preţurile încep de la 3.500 de euro de persoană. Călătoria începe la Roma, în stil […]
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
Coreea de Sud este al treilea exportator mondial de produse cosmetice, după Franța și Statele Unite. Exporturile sud-coreene de cosmetice au crescut de la 650 milioane de dolari în 2011, la 4 miliarde în 2017 și 10 miliarde în 2024. Performanța excepțională a Coreei este susținută de faimosul concept K-beauty, un ritual care pendulează, de […]