Prima pagină » Giampaolo Manzonetto este noul CEO al Caroli Foods Group. Anterior, acesta a condus fuziunea cu Albalact, Covalact şi LaDorna

Giampaolo Manzonetto este noul CEO al Caroli Foods Group. Anterior, acesta a condus fuziunea cu Albalact, Covalact şi LaDorna

Giampaolo Manzonetto este noul CEO al Caroli Foods Group. Anterior, acesta a condus fuziunea cu Albalact, Covalact şi LaDorna

Grupul multinaţional alimentar Sigma a anunţat, pe 30 octombrie, numirea lui Giampaolo Manzonetto în poziţia de director general al Caroli Foods Group, subsidiara sa din România. Acesta o succede în funcţie pe Roxana Manolescu, care a ales să urmeze noi oportunităţi profesionale.

”Grupul multinaţional alimentar Sigma anunţă numirea lui Giampaolo Manzonetto în poziţia de director general al Caroli Foods Group, subsidiara sa din România. Giampaolo Manzonetto o succede în această poziţie pe Roxana Manolescu, a cărei conducere a avut un rol esenţial atât în integrarea Caroli în Sigma, în urma achiziţiei, cât şi în modelarea direcţiei companiei în România şi care a ales să urmeze noi oportunităţi profesionale”, a anunțat compania, într-un comunicat de presă.

Cu peste 25 de ani de experienţă în companii multinaţionale de FMCG din Europa, Giampaolo deţine o diplomă în Economie şi Afaceri la Universitatea din Parma, Italia. Cariera sa include experienţă în finanţe, export şi conducere executivă, fiind inclusiv membru în Consilii de Administraţie.

El a ocupat funcţia de director general al Parmalat în România unde, în urma achiziţiei companiei de către Grupul Lactalis, a condus fuziunea cu Albalact, Covalact şi LaDorna. Ulterior, a deţinut funcţia de director general al întregului grup Lactalis în România, ocupând, în plus, funcţia de preşedinte sau membru în Consiliul de Administraţie al mai multor companii.

”Grupul Sigma îşi consolidează angajamentul de a avansa în planul de extindere a marjei de profit în Europa, de a face faţă provocărilor industriei şi de a promova creşterea sustenabilă , precizează grupul.

Caroli Foods Group este unul dintre cei mai mari producători de produse din carne ambalată din România. Compania a fost înfiinţată în 1994 şi oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin cinci mărci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro şi Primo. Compania are o fabrică în Piteşti şi dispune de facilităţi logistice în toată ţara, precum şi de o reţea extinsă de distribuţie. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma.

Sigma este o companie multinaţională alimentară de top care operează în 17 ţări din patru regiuni cheie: Mexic, Europa, SUA şi America Latină. Cu 64 de fabrici şi 179 de centre de distribuţie, compania produce, comercializează şi distribuie alimente de marcă de calitate, inclusiv carne ambalată, brânză, iaurturi şi alte alimente refrigerate şi congelate. Portofoliul Sigma include peste 100 de mărci, care acoperă diferite categorii şi segmente de piaţă, cum ar fi: FUD, Campofrio, Bar-S, San Rafael, Aoste, La Villita, Chimex, La Chona, Navidul, Justin Bridou, Caroli şi Sosua.

 

Alte articole importante
ANALIZĂ
Cât ajunge să plătească un român pentru factura la curent în Italia, Spania sau Marea Britanie
Cât ajunge să plătească un român pentru factura la curent în Italia, Spania sau Marea Britanie
Prețurile la electricitate diferă masiv între statele europene. Un român stabilit în străinătate poate ajunge să plătească pentru factura la curent de la jumătate, până la dublu față de factura din țară. În funcție de sistemul energetic, politicile fiscale și infrastructura națională, costurile variază considerabil. Potrivit celor mai recente analize ale Eurostat din 2024-2025, Spania […]
HONOR lansează MagicOS 10, primul sistem de operare din lume cu inteligență artificială evolutivă
Tehnologie
HONOR lansează MagicOS 10, primul sistem de operare din lume cu inteligență artificială evolutivă
Compania HONOR a lansat MagicOS 10, primul sistem de operare cu agent AI auto-evolutiv. Noua platformă trece de la un sistem clasic la un ecosistem inteligent, capabil să învețe, să acționeze și să se adapteze. În paralel, brandul chinez a anunțat extinderea strategiei sale 1×3×N și lansarea platformei HONOR AI Connect. Noua platformă va crea […]
Cele mai înfiorătoare locuri din lume. De la „Poarta Iadului” la insula păpușilor moarte
Cele mai înfiorătoare locuri din lume. De la „Poarta Iadului” la insula păpușilor moarte
Lumea ascunde locuri înfiorătoare care par desprinse dintr-un coșmar. Fie că este vorbim despre osuarul tapetat cu oase umane din Cehia sau despre craterul care arde de cinci decenii în mijlocul deșertului turkmen, fiecare dintre aceste destinații are o poveste la granița dintre mister, groază și fascinație. Sedlec Ossuary – Catedrala din oase, din Cehia […]
ANALIZĂ
Europa antreprenorială: În ce țări prosperă firmele și în ce țări de abia supraviețuiesc
Europa antreprenorială: În ce țări prosperă firmele și în ce țări de abia supraviețuiesc
Europa antreprenorială este un teren plin de oportunități și provocări, unde modul în care prosperă firmele variază semnificativ de la o țară la alta. Conducerea unei afaceri implică riscuri și recompense, iar unele țări europene sunt mai dificile pentru antreprenori. Companiile creează locuri de muncă și stimulează economiile locale. Mai multe firme înseamnă mai multe […]
ANALIZĂ
Marile mistere și cele mai cumplite temeri care vin o dată cu Inteligența Artificială Generală
Marile mistere și cele mai cumplite temeri care vin o dată cu Inteligența Artificială Generală
Ideea că mașinile vor deveni mai inteligente decât oamenii s-a transformat într-un mit colectiv, care domină întreaga industrie tehnologică. Deși conceptul AGI pare nou, cu mai puțin de 20 de ani de istorie, mitologia din spate lui datează, de fapt, de la începuturile informaticii. Turing, de pildă, se întreba dacă mașinile pot gândi, anticipând că, […]
ANALIZĂ
Mii de tineri călătoresc gratis în jurul lumii, în schimbul muncii voluntare. Cât de mult îşi riscă siguranţa?
Mii de tineri călătoresc gratis în jurul lumii, în schimbul muncii voluntare. Cât de mult îşi riscă siguranţa?
Tot mai mulți tineri din întreaga lume renunță la vacanțele clasice și aleg să călătorească gratuit, în schimbul muncii voluntare în hosteluri, ferme sau școli. Platformele online care promit „experiențe autentice de viață” au devenit o industrie globală, cu milioane de utilizatori. Însă în spatele acestor imagini idilice de pe rețelele sociale se ascund povești […]