Prima pagină » Ioan Băsea, Croaziere.net, spune că cererea pentru croaziere a explodat în România

Ioan Băsea, Croaziere.net, spune că cererea pentru croaziere a explodat în România

Ioan Băsea, Croaziere.net, spune că cererea pentru croaziere a explodat în România

Ioan Băsea, Croaziere.net, spune că cererea pentru croaziere a explodat în România: Cererea s-a dublat, estimăm 20.000 de pasageri în 2025. Se vând croazierele pe Mediterană, dar şi în Caraibe.

Agenţia de turism Croaziere.net, specializată în vacanţe pe nave de croazieră, estimează pentru acest an 20.000 de pasageri, dublu faţă de anul trecut, în condiţiile în care cererea a crescut pentru toate tipurile de pachete.

„Se vând vacanţele pe croazieră pe Mediterană, care ajung la 2000-3000 euro de persoană, dar cerere este şi pentru croazierele mai lungi pe Caraibe, Alaska sau chiar Australia. Am vândut şi pachete la 10.000-15.000 de euro, cred că va fi cel mai bun an de când activăm pe piaţă“, a spus pentru ZF Ioan Băsea, proprietarul agenţiei de turism croaziere.net, fondată în urmă cu aproape două decenii. El estimează că în acest an agenţia ar putea să ajungă la vânzări totale de 10 milioane de euro în condiţiile în care se vând mai multe pachete.

De altfel, cererea pentru vacanţele pe nave de croazieră a revenit anul trecut, depăşind chiar nivelul de dinainte de pandemie. „Românii se îmbarcă pe nave de croazieră din Barcelona, Veneţia, Citta Vecchia pentru Marea Mediterană, iar pentru Marea Nordului pleacă din Copenhaga, Amsterdam. Am avut şi cerere pentru croaziere de trei luni.“

Cele mai scumpe croaziere sunt cele în jurul lumii, care au o durată de la câteva luni până la un an, în oraşe istorice sau în destinaţii exotice.

X X X

Semnalele din primele trei luni sunt bune, cererea pentru croaziere este în creştere, cei mai mulţi aleg pachetele pe Marea Mediterană

Preţurile pentru o croazieră diferă foarte mult, în funcţie de linie, de tipul de cabină, de momentul rezervării şi durata şederii.

Ioan Băsea, proprietarul agen­ţiei de turism croaziere.net, fondată în urmă cu mai bine de 17 ani, spune că semnalele din primele trei luni sunt bune, cererea pentru croaziere este în creştere şi estimează ca anul acesta să ajungă la 10.000 de turişti, faţă de 6.000 de turişti anul trecut pe croaziere.

„Cei mai mulţi aleg croazierele pe Marea Mediterană, cu îmbarcare din Barcelona, Veneţia, Citta Vecchia din Italia iar pentru Marea Nordului pleacă din Copenhaga, Amsterdam. Preţul unei cabine în­cepe de la 1.500 de euro şi ajunge până la câteva mii de euro în funcţie de ca­bi­nă“, arată Ioan Băsea, pro­prietarul agenţiei de turism croaziere.net.

X X X

Cererea pentru croaziere îşi revine, bugetul mediu este de 2.000-2.500 de euro de cuplu. Preţurile pentru o croazieră diferă foarte mult, în funcţie de linie, de tipul de cabină, de momentul rezervării şi durata şederii

Agenţia de turism croaziere.net, fondată în urmă cu mai bine de 17 ani de antreprenorul Ioan Băsea, estimează pentru acest an aproape 5.000 de turişti pe croaziere, un sfert din numărul înregistrat în 2019, anul de referinţă în turism.

„Cererea pentru croaziere îşi revine, cei mai mulţi aleg croazierele pe Marea Mediterană, bugetul mediu fiind de 2.000-2.500 de euro de cuplu. Semnele sunt încurajatoare, sperăm să ajungem măcar la un sfert din numărul de turişti pe care îi aveam în 2019”, a spus proprietarul agenţiei de turism.

 

Alte articole importante
Cum a transformat China inteligența artificială într-un motor economic și social puternic
Analize
Cum a transformat China inteligența artificială într-un motor economic și social puternic
În timp ce în Occident mulți se joacă cu ChatGPT și alte aplicații AI, în China inteligența artificială nu este doar un instrument de divertisment sau experiment, ci o adevărată mașinărie economică ce mișcă sume uriașe de bani și transformă viața cotidiană. De ani buni, guvernul chinez a integrat AI în toate sectoarele statului, iar […]
Criza magnetilor: Mercedes-Benz și Porsche încearcă să scape de dependența de China
Companii
Criza magnetilor: Mercedes-Benz și Porsche încearcă să scape de dependența de China
În contextul globalizării și al tensiunilor comerciale tot mai accentuate, industria auto de lux se confruntă cu provocări majore în diversificarea surselor de aprovizionare. Criza magnetilor reprezintă un exemplu elocvent al acestor dificultăți, având în vedere importanța crucială a acestor componente pentru producția vehiculelor electrice și hibride. În acest peisaj, giganții precum Mercedes-Benz și Porsche […]
Aurul, noul „activ fără risc”, înlocuiește dolarul și titlurile de stat americane, pe fondul tensiunilor Israel-Iran
Aurul, noul „activ fără risc”, înlocuiește dolarul și titlurile de stat americane, pe fondul tensiunilor Israel-Iran
Aurul a atins, vineri, un nou maxim istoric, în contextul intensificării conflictului militar dintre Iran și Israel, care a determinat investitorii să caute refugiu în active considerate sigure. Creșterea accelerată a prețului metalului prețios sugerează o reconfigurare a percepției asupra activelor fără risc – iar aurul pare să înlocuiască tradiționalele titluri de stat americane și […]
Până la urmă, cât de popular este Donald Trump? O radiografie a opiniei publice în al doilea mandat
Până la urmă, cât de popular este Donald Trump? O radiografie a opiniei publice în al doilea mandat
La mai puțin de cinci luni de la revenirea în Biroul Oval, Donald Trump a provocat deja ample schimbări în sistemul comercial global, a aplicat tăieri severe în aparatul federal și a deschis multiple conflicte, de la cele cu sistemul judiciar american, până la dispute cu lideri internaționali. Nu e surprinzător, deci, că și-a făcut […]
Ați înțeles că toate căutările Meta au devenit publice?
Tehnologie
Ați înțeles că toate căutările Meta au devenit publice?
Cum te-ai simți dacă istoricul căutărilor tale pe Internet ar fi făcut public și ar deveni, practic, accesibil tuturor? Asta s-ar putea întâmpla în cazul utilizatorilor Meta AI, fără ca aceștia să fie pe deplin conștienți, deoarece solicitările adresate instrumentului de inteligență artificială – împreună cu răspunsurile primite – sunt publicate într-un flux vizibil publicului […]
Guvernul britanic îl amenință pe Roman Abramovich cu un proces pentru vânzarea clubului Chelsea
Guvernul britanic îl amenință pe Roman Abramovich cu un proces pentru vânzarea clubului Chelsea
Guvernul Regatului Unit a anunțat că este pregătit să îl dea în judecată pe fostul proprietar al clubului de fotbal Chelsea, Roman Abramovich, pentru a se asigura că suma obținută din vânzarea clubului, în valoare de 2,5 miliarde de lire sterline, va ajunge cu adevărat în Ucraina, pentru sprijin umanitar. Această decizie vine după ce […]