Prima pagină » Ioan Băsea, Croaziere.net, spune că cererea pentru croaziere a explodat în România

Ioan Băsea, Croaziere.net, spune că cererea pentru croaziere a explodat în România

Ioan Băsea, Croaziere.net, spune că cererea pentru croaziere a explodat în România

Ioan Băsea, Croaziere.net, spune că cererea pentru croaziere a explodat în România: Cererea s-a dublat, estimăm 20.000 de pasageri în 2025. Se vând croazierele pe Mediterană, dar şi în Caraibe.

Agenţia de turism Croaziere.net, specializată în vacanţe pe nave de croazieră, estimează pentru acest an 20.000 de pasageri, dublu faţă de anul trecut, în condiţiile în care cererea a crescut pentru toate tipurile de pachete.

„Se vând vacanţele pe croazieră pe Mediterană, care ajung la 2000-3000 euro de persoană, dar cerere este şi pentru croazierele mai lungi pe Caraibe, Alaska sau chiar Australia. Am vândut şi pachete la 10.000-15.000 de euro, cred că va fi cel mai bun an de când activăm pe piaţă“, a spus pentru ZF Ioan Băsea, proprietarul agenţiei de turism croaziere.net, fondată în urmă cu aproape două decenii. El estimează că în acest an agenţia ar putea să ajungă la vânzări totale de 10 milioane de euro în condiţiile în care se vând mai multe pachete.

De altfel, cererea pentru vacanţele pe nave de croazieră a revenit anul trecut, depăşind chiar nivelul de dinainte de pandemie. „Românii se îmbarcă pe nave de croazieră din Barcelona, Veneţia, Citta Vecchia pentru Marea Mediterană, iar pentru Marea Nordului pleacă din Copenhaga, Amsterdam. Am avut şi cerere pentru croaziere de trei luni.“

Cele mai scumpe croaziere sunt cele în jurul lumii, care au o durată de la câteva luni până la un an, în oraşe istorice sau în destinaţii exotice.

X X X

Semnalele din primele trei luni sunt bune, cererea pentru croaziere este în creştere, cei mai mulţi aleg pachetele pe Marea Mediterană

Preţurile pentru o croazieră diferă foarte mult, în funcţie de linie, de tipul de cabină, de momentul rezervării şi durata şederii.

Ioan Băsea, proprietarul agen­ţiei de turism croaziere.net, fondată în urmă cu mai bine de 17 ani, spune că semnalele din primele trei luni sunt bune, cererea pentru croaziere este în creştere şi estimează ca anul acesta să ajungă la 10.000 de turişti, faţă de 6.000 de turişti anul trecut pe croaziere.

„Cei mai mulţi aleg croazierele pe Marea Mediterană, cu îmbarcare din Barcelona, Veneţia, Citta Vecchia din Italia iar pentru Marea Nordului pleacă din Copenhaga, Amsterdam. Preţul unei cabine în­cepe de la 1.500 de euro şi ajunge până la câteva mii de euro în funcţie de ca­bi­nă“, arată Ioan Băsea, pro­prietarul agenţiei de turism croaziere.net.

X X X

Cererea pentru croaziere îşi revine, bugetul mediu este de 2.000-2.500 de euro de cuplu. Preţurile pentru o croazieră diferă foarte mult, în funcţie de linie, de tipul de cabină, de momentul rezervării şi durata şederii

Agenţia de turism croaziere.net, fondată în urmă cu mai bine de 17 ani de antreprenorul Ioan Băsea, estimează pentru acest an aproape 5.000 de turişti pe croaziere, un sfert din numărul înregistrat în 2019, anul de referinţă în turism.

„Cererea pentru croaziere îşi revine, cei mai mulţi aleg croazierele pe Marea Mediterană, bugetul mediu fiind de 2.000-2.500 de euro de cuplu. Semnele sunt încurajatoare, sperăm să ajungem măcar la un sfert din numărul de turişti pe care îi aveam în 2019”, a spus proprietarul agenţiei de turism.

 

Alte articole importante
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
La un deceniu după ce s-a aflat pe buza prăpastiei, în pragul destrămării economice, Grecia a reușit o redresare spectaculoasă, se arată într-o analiză Fiancial Times. În 2011, Grecia se afundase în cea mai gravă recesiune cunoscută de o economie dezvoltată în timp de pace. Sunt încă vii – și unele au rămas până acum […]
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Companii
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Wegovy, medicamentul inovativ pentru slăbit dezvoltat de compania daneză Novo Nordisk, se confruntă cu o avalanșă de imitații ilegale pe piața americană, iar efectele încep să se resimtă direct la bursă. Grupul farmaceutic, cunoscut la nivel mondial pentru tratamentele sale revoluționare în domeniul diabetului și al pierderii în greutate, trece printr-o perioadă de tranziție intensă […]
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Cash stuffing-ul, cunoscut și sub denumirea de metoda plicurilor, a devenit rapid una dintre cele mai populare strategii de bugetare, grație viralității pe TikTok. Videoclipuri cu plicuri frumos etichetate, dosare de buget și bancnote împărțite cu grijă pe categorii domină rețelele sociale, oferind o imagine atrăgătoare a controlului financiar. Însă, dincolo de estetica sa atrăgătoare […]
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Analize
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Timp de 18 luni, trei studenți britanici au adresat aproape 12.000 de întrebări chatbot-ului de inteligență artificială ChatGPT. L-au consultat pentru eseuri, rețete, cariere, dragoste, sănătate mintală, costume de Halloween și sensul vieții. Ce au învățat profestorii din conversațiile lor?  Într-o lume universitară tot mai competitivă și anxioasă, în care presiunea de a obține note […]
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Tehnologie
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Inteligența artificială a învățat să mintă, iar acest lucru nu mai este o speculație, ci o realitate documentată de cercetători. Pe măsură ce modelele de inteligență artificială devin mai avansate, cresc și capacitățile lor de a păcăli oamenii. Noi cercetări ale echipei Apollo Research au arătat că modelele lingvistice de mari dimensiuni (LLM) devin tot […]
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Companii
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Într-o piață outdoor tot mai competitivă, unde fiecare secundă de atenție contează, designul vizual poate face diferența între o campanie memorabilă și una trecută cu vederea. Puterea Financiară a aflat de la Carina Vasile, unul dintre designerii creativi ai Focus Media Outdoor, ce înseamnă să construiești mesaje vizuale puternice pentru spațiul public. De la principii […]