Prima pagină » Lanțul german de magazine cu preț unic de 5 lei ia cu asalt piața de retail din România

Lanțul german de magazine cu preț unic de 5 lei ia cu asalt piața de retail din România

Lanțul german de magazine cu preț unic de 5 lei ia cu asalt piața de retail din România
Un magazin german ia cu asalt piața de retail. Foto: Freepik

Începând din anul 2022, piața de retail din România a fost marcată de intrarea unui nou jucător important, care a devenit rapid un competitor de temut pentru branduri consacrate precum Pepco, Kik și Jumbo. Este vorba despre lanțul german TEDi, care se remarcă prin vânzarea produselor la prețul unic de doar 5 lei. Retailerul german are planuri ambițioase de extindere în țara noastră, iar recent a inaugurat un nou magazin în județul Olt.

TEDi – un jucător important pe piața românească

Piața de retail din România rămâne extrem de ofertantă pentru marii jucători, iar TEDi a profitat de această oportunitate. Primul magazin TEDi din România a fost deschis pe 17 martie 2022, în Baia Mare. Retailerul german oferă o gamă variată de produse: articole pentru casă, ustensile de bricolaj, drogherie și cosmetice, produse pentru animale de companie, electronice mici, veselă, decorațiuni, papetărie și jucării.

Fondat în 2004 în Dortmund, TEDi a crescut rapid: cu peste 3.000 de magazine în 15 țări europene, este unul dintre cei mai mari jucători din comerțul global.

Magazinele TEDi se bazează pe vânzarea produselor la prețuri accesibile, în jur de 5-6 lei, ceea ce a contribuit semnificativ la succesul lor pe piața românească. În prezent, TEDi deține aproape 60 de magazine în România, iar planurile de extindere sunt foarte ambițioase.

Cel mai recent magazin a fost deschis pe 12 februarie 2025 în orașul Caracal, județul Olt. Dar expansiunea nu se oprește aici: TEDi intenționează să inaugureze în acest an aproximativ 30 de magazine noi în România. Pe termen lung, compania urmărește să ajungă la o rețea de 250 de supermarketuri în țară.

Cristian Pușcoi, Manager Expansiune & Construcții (ROM) TEDi Retail Shop, a declarat pentru Retail.ro:

„Pentru anul 2025, ne concentrăm în continuare pe extindere și pe consolidarea rețelei noastre de magazine. Planificăm să deschidem aproximativ 30 de magazine noi pentru a ne extinde prezența actuală de aproximativ 50 de magazine în România. Pe termen lung, vedem un potențial de 250 de magazine în România. De asemenea, suntem deschiși să ne dezvoltăm și prin achiziții, dacă apar oportunități favorabile.”

Oferte variate și prețuri stabile pentru clienți

Pe lângă extinderea rețelei, TEDi își propune să diversifice și să crească numărul produselor disponibile în magazinele sale. Majoritatea noilor articole vor păstra prețul accesibil de 5-6 lei, ceea ce face ca TEDi să devină un concurent și mai serios pentru branduri precum Pepco, Kik sau Jumbo.

Managerul lanțului de retail a mai adăugat:

„Un alt obiectiv important este dezvoltarea gamei noastre de produse. Ne dorim să devenim și mai moderni, mai actuali și mai atrăgători. În același timp, clienții noștri pot conta pe prețuri stabile – 4.000 de articole din sortimentul nostru costă permanent 6 lei sau chiar mai puțin.”

TEDi continuă să cucerească piața românească prin prețuri mici și o ofertă variată, iar ritmul alert de extindere anunță o competiție tot mai acerbă în sectorul retail. Rămâne de urmărit cum vor reacționa competitorii tradiționali la această provocare.

Alte articole importante
O trupă rock cu milioane de fani a fost demascată: toate piesele erau generate de inteligența artificială
Tehnologie
O trupă rock cu milioane de fani a fost demascată: toate piesele erau generate de inteligența artificială
The Velvet Sundown este o trupă rock psihodelic care, în mai puțin de două luni de la înființare, a reușit să adune peste un milion de ascultători lunar pe Spotify. Cu două albume deja lansate – „Floating On Echoes” și „Dust And Silence” – și un al treilea, „Paper Sun Rebellion”, programat pentru 14 iulie, […]
Când devenim prea bătrâni ca să sperăm că întinerim?
Când devenim prea bătrâni ca să sperăm că întinerim?
„Am crezut întotdeauna în ideea de întinerire. Așa că am înlemnit când am citit un studiu medical, publicat de Universitatea Stanford, despre ritmul îmbătrânirii umane. Concluzia? Nu îmbătrânim treptat, ci în două mari salturi: cam pe la 44 de ani și pe la 60 de ani”, scrie, într-un comentariu duminical, Howard Chua-Eoan, editorialist Bloomberg. Populația Europei […]
BPO-ul modern: de la bănci la spitale, din laboratoare în spațiu. Revoluția silențioasă a eficienței și inovației
BPO-ul modern: de la bănci la spitale, din laboratoare în spațiu. Revoluția silențioasă a eficienței și inovației
BPO-ul modern a devenit veriga invizibilă care conectează bănci, spitale, laboratoare de cercetare, redacții media și chiar industria spațială, într-o revoluție silențioasă a eficienței și inovației. Externalizarea proceselor de business nu mai înseamnă astăzi doar optimizare de costuri, ci deschide porți spre tehnologii de vârf, expertiză multidisciplinară și agilitate organizațională. Fie că este vorba de […]
Mărturie din zorii galaxiei. 3I/ATLAS, obiectul interstelar care sfidează vârsta sistemului solar
Analize
Mărturie din zorii galaxiei. 3I/ATLAS, obiectul interstelar care sfidează vârsta sistemului solar
Corp ceresc enigmatic, 3I/ATLAS, descoperit în vara lui 2025, stârnește fascinație și dezbateri printre astronomi. Acest obiect ar putea fi cel mai vechi corp cosmic analizat vreodată, cu o vârstă estimată la peste 7 miliarde de ani, depășind cu miliarde de ani vechimea Soarelui și a planetelor noastre. Ipoteza că provine din discul gros al […]
6 tendințe majore de fraudă și criminalitate financiară care schimbă percepția asupra riscurilor în 2025
Analize
6 tendințe majore de fraudă și criminalitate financiară care schimbă percepția asupra riscurilor în 2025
Pe măsură ce tehnologia avansează și inteligența artificială devine tot mai răspândită, metodele de fraudă și criminalitate financiară se dezvoltă într-un ritm similar. Anul 2025 aduce noi provocări în domeniul securității financiare, iar înțelegerea celor mai importante tendințe este crucială pentru a anticipa și combate riscurile. În colaborare cu Inigo Insurance, Visual Capitalist a identificat […]
Un plan ambițios pentru Gaza: „Trump Riviera” și „Elon Musk Smart Manufacturing Zone” în centrul unei inițiative controversate
Un plan ambițios pentru Gaza: „Trump Riviera” și „Elon Musk Smart Manufacturing Zone” în centrul unei inițiative controversate
Institutul Tony Blair a fost implicat în discuții legate de un proiect amplu pentru reconstrucția postbelică a Fâșiei Gaza, care propune transformarea enclavei într-un centru comercial prosper, cu elemente precum o „Trump Riviera” și o „Elon Musk Smart Manufacturing Zone”. Această inițiativă a fost coordonată de oameni de afaceri israelieni și a folosit modele financiare […]