Prima pagină » Mexicul este clasat drept „Cea mai prietenoasă țară din lume în 2025”

Mexicul este clasat drept „Cea mai prietenoasă țară din lume în 2025”

Mexicul este clasat drept „Cea mai prietenoasă țară din lume în 2025”

Mexicul este clasat drept „Cea mai prietenoasă țară din lume în 2025”. Unde se află Austria și Germania, dar și țările din Europa de Est ?

Cele mai prietenoase țări din lume – Când vine vorba de călătorii în străinătate Mulți oameni se pot gândi la atracții turistice frumoase, mâncare delicioasă sau culturi fascinante. Dar un lucru care face călătoria și mai specială este „Prietenia oamenilor” The World Population Review a lansat recent rezultatele sondajului său 2025 World’s Friendliest Countries, care a adunat opinii de la călători din întreaga lume despre țările care primesc vizitatorii cu cele mai multe zâmbete și mai prietenoase.

În 2025, „Mexic” a fost clasată drept cea mai prietenoasă țară din lume, urmată de Brazilia, Filipine, Indonezia și Vietnam, toate având culturi calde. Oameni prietenoși cu turiști și străini. Dar pe ce loc se află țări cu oameni descriși ca „reci” așa cum sunt Austria sau Germania?

Cele mai prietenoase 20 de țări din lume: Acestea sunt, după cum urmează:

  1. Mexic
  2. Brazilia
  3. Filipine
  4. Indonezia
  5. Vietnam
  6. Oman
  7. Costa Rica
  8. Thailanda
  9. Kenya
  10. Grecia
  11. Panama
  12. Columbia
  13. Portugalia
  14. Malaezia
  15. Bahrain
  16. Spania
  17. Taiwan
  18. Emiratele Arabe Unite
  19. Irlanda
  20. India

După cum vedem printre Austria și Germania nu se află printre primele 20.

Există mai mulți factori care influențează cât de prietenoasă este populația într-o țară, conform 2025 World’s Friendliest Countries, printre care:

  • Valori culturale – Unele țări au culturi care prețuiesc relațiile dintre oameni. și unitatea societății Astfel, oamenii au interacțiuni calde și deschise cu vizitatorii.
  • Economie și societate – Țările cu o dezvoltare economică ridicată sunt adesea capabile să investească în programe de asistență socială. Ceea ce ajută la promovarea calității vieții și a fericirii oamenilor. Acest lucru face mai probabil ca turiștii să fie primiți cu prietenie.
  • Stabilitate politică – Țările cu guverne stabile tind să aibă societăți pașnice și cetățeni care au o atitudine pozitivă față de străini.
  • Turism – Țările care primesc o mulțime de turiști au adesea cetățeni obișnuiți să primească oameni din culturi diferite. O fac în mod natural mai prietenos

Deși acest clasament este doar un rezultat al sondajului, reflectă și imaginea și percepția comunității internaționale față de fiecare țară. A avea o societate prietenoasă nu aduce beneficii doar turismului. Dar, de asemenea, ajută la crearea unei societăți locuibile și promovează relațiile internaționale.

Locurile ocupate de Austria și Germania

În acest clasament, Germania ocupa locul 49, iar Austria abia locul 53. Asta înseamnă că oamenii di aceste țări nu sunt percepuți ca foarte prietenoși

 

Alte articole importante
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
La un deceniu după ce s-a aflat pe buza prăpastiei, în pragul destrămării economice, Grecia a reușit o redresare spectaculoasă, se arată într-o analiză Fiancial Times. În 2011, Grecia se afundase în cea mai gravă recesiune cunoscută de o economie dezvoltată în timp de pace. Sunt încă vii – și unele au rămas până acum […]
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Companii
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Wegovy, medicamentul inovativ pentru slăbit dezvoltat de compania daneză Novo Nordisk, se confruntă cu o avalanșă de imitații ilegale pe piața americană, iar efectele încep să se resimtă direct la bursă. Grupul farmaceutic, cunoscut la nivel mondial pentru tratamentele sale revoluționare în domeniul diabetului și al pierderii în greutate, trece printr-o perioadă de tranziție intensă […]
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Cash stuffing-ul, cunoscut și sub denumirea de metoda plicurilor, a devenit rapid una dintre cele mai populare strategii de bugetare, grație viralității pe TikTok. Videoclipuri cu plicuri frumos etichetate, dosare de buget și bancnote împărțite cu grijă pe categorii domină rețelele sociale, oferind o imagine atrăgătoare a controlului financiar. Însă, dincolo de estetica sa atrăgătoare […]
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Analize
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Timp de 18 luni, trei studenți britanici au adresat aproape 12.000 de întrebări chatbot-ului de inteligență artificială ChatGPT. L-au consultat pentru eseuri, rețete, cariere, dragoste, sănătate mintală, costume de Halloween și sensul vieții. Ce au învățat profestorii din conversațiile lor?  Într-o lume universitară tot mai competitivă și anxioasă, în care presiunea de a obține note […]
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Tehnologie
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Inteligența artificială a învățat să mintă, iar acest lucru nu mai este o speculație, ci o realitate documentată de cercetători. Pe măsură ce modelele de inteligență artificială devin mai avansate, cresc și capacitățile lor de a păcăli oamenii. Noi cercetări ale echipei Apollo Research au arătat că modelele lingvistice de mari dimensiuni (LLM) devin tot […]
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Companii
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Într-o piață outdoor tot mai competitivă, unde fiecare secundă de atenție contează, designul vizual poate face diferența între o campanie memorabilă și una trecută cu vederea. Puterea Financiară a aflat de la Carina Vasile, unul dintre designerii creativi ai Focus Media Outdoor, ce înseamnă să construiești mesaje vizuale puternice pentru spațiul public. De la principii […]