Prima pagină » Nestlé România a raportat o cifră de afaceri de 1,46 miliarde lei, în 2023. Creștere organică de 4,5%, în 2024

Nestlé România a raportat o cifră de afaceri de 1,46 miliarde lei, în 2023. Creștere organică de 4,5%, în 2024

Nestlé România a raportat o cifră de afaceri de 1,46 miliarde lei, în 2023. Creștere organică de 4,5%, în 2024

Nestlé România a avut în 2024 o creştere organică a veniturilor de 4,5% faţă de anul precedent, peste avansul raportat la nivel de grup de 2,2%.

„În 2025 vom continua să aplicăm aceeaşi strategie pe termen lung, să ne concentrăm eforturile de creştere prin brandurile noastre emblematice”, a declarat Silvia Sticlea, country manager Nestlé România. În 2023, compania a raportat o cifră de afaceri de 1,46 miliarde lei, în creştere cu 19% faţă de anul precedent.

La nivel de grup, Nestlé a avut o creştere organică de de 2,2%, cu o revenire la o creştere internă reală pozitivă de 0,8%, ambele consolidându-se în a doua jumătate a anului.

„Avem o direcţie strategică clară pentru a accelera performanţa şi a ne transforma pentru viitor. Creşterea investiţiilor pentru a stimula dezvoltarea este esenţială pentru planul nostru. (….) Începând cu 2025, ne aşteptăm ca acţiunile noastre să conducă la o îmbunătăţire a creşterii organice a vânzărilor, cu o marjă de profit operaţional mai mică pe termen scurt, pe măsură ce investim. Deşi există incertitudine macroeconomică, avem o mulţime de oportunităţi în faţa noastră şi avem strategia, resursele, oamenii şi echipa pentru a livra performanţă”, a spus Laurent Freixe, CEO  Nestlé

Zona Europa

În ZonaEuropa, creşterea vânzărilor noastre a fost amplă, cu tendinţe îmbunătăţite ale cotei de piaţă la o serie de categorii.

Creşterea a fost în principal determinată de pricing, reflectând mediul inflaţionist pentru cafea şi dulciuri, susţinut de RIG pozitiv la cafea şi categoria de hrană pentru animale de companie.

  • Creşterea a fost afectată de delistările temporare din trimestrul III, dar s-a redresat în trimestrul IV, datorită cafelei şi produselor din categoria de dulciuri.

Repere financiare Zona Europa

Creşterea organică a fost de 3,3%, formată din 0,8% RIG şi 2,5% pricing.

Vânzările raportate au scăzut cu 1,0%, ajungând la 18,9 miliarde CHF, incluzând un impact de -2,5% al mişcărilor de schimb valutar şi -1,9% al cesionărilor nete.

 

Alte articole importante
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își construiește prima brigadă blindată permanentă în străinătate după al Doilea Război Mondial. Cheltuielile militare ating niveluri istorice. Revoluția Bundeswehr și angajamentele NATO Pe 22 mai, localnicii din Vilnius au salutat trecerea tancurilor germane pe străzi, un simbol al legăturilor strânse cu NATO. Brigada 45 Panzer, denumită „Lithuania”, va ajunge la 5.000 de militari […]
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Pe malul Mării Mediterane ia naștere un mega-oraș de peste 180 miliarde $, care va deveni un hub urban și economic de referință în regiune. Proiectul combină infrastructură ultramodernă, facilități rezidențiale și comerciale și concepte inovatoare de dezvoltare urbană, marcând o nouă eră a metropolelor globale. Cel mai scump proiect urban va fi ridicat în […]
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Europa se confruntă cu o criză structurală și trebuie să înțeleagă că modelul său economic și geopolitic nu mai este sustenabil, scriu analiștii The Economist. Războiul, protecționismul și stagnarea economică sunt dovezi ale costurilor antrenate de politicile sale de autosuficiență. Ca o familie nobiliară care își maschează conturile goale, Europa trebuie să renunțe la luxurile […]
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Tot mai mulți români aleg să-și petreacă vacanțele la capătul lumii, într-un loc unde liniștea absolută întâlnește aventura pură. Antarctica, considerată ultima frontieră turistică a planetei, devine noua destinație de vis pentru călătorii români cu spirit de explorator. O croazieră de expediție, în valoare de nu mai puțin de 15.000 de euro, promite o experiență […]
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Italia pune din nou pe şine un nou simbol al eleganței și nostalgiei anilor ’50-’60. Trenul La Dolce Vita Orient Express, un hotel de lux pe șine, promite o experiență unică între design retro, gastronomie de top și peisaje spectaculoase. Preţurile încep de la 3.500 de euro de persoană. Călătoria începe la Roma, în stil […]
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
Coreea de Sud este al treilea exportator mondial de produse cosmetice, după Franța și Statele Unite. Exporturile sud-coreene de cosmetice au crescut de la 650 milioane de dolari în 2011, la 4 miliarde în 2017 și 10 miliarde în 2024. Performanța excepțională a Coreei este susținută de faimosul concept K-beauty, un ritual care pendulează, de […]