Prima pagină » Ochelarii Ray-Ban Meta cu AI propulsează EssilorLuxottica la vânzări record

Ochelarii Ray-Ban Meta cu AI propulsează EssilorLuxottica la vânzări record

Ochelarii Ray-Ban Meta cu AI propulsează EssilorLuxottica la vânzări record
sursă foto: Blogs - Expand Reality

EssilorLuxottica, gigantul din spatele Ray-Ban, a atins un record bursier. Asta după ce vânzările spectaculoase ale ochelarilor inteligenți Ray-Ban Meta au dus la cel mai bun trimestru din istoria companiei. Veniturile totale au ajuns la aproape 7 miliarde de euro.

Performanță peste așteptări pentru EssilorLuxottica

Grupul listat la Paris, EssilorLuxottica, producătorul franco-italian al celebrelor Ray-Ban, a raportat un salt de 11,7% al vânzărilor trimestriale, ajungând la 6,9 miliarde de euro. Performanța a depășit estimările analiștilor și a fost catalogată drept cel mai bun trimestru din istoria grupului.

Succesul a fost impulsionat de cererea tot mai mare pentru ochelarii inteligenți Ray-Ban Meta, dezvoltați împreună cu Meta. Potrivit directorului financiar Stefano Grassi, aceștia au contribuit cu peste patru puncte procentuale la creșterea veniturilor. Acest lucru a obligat compania să își accelereze planurile de extindere a capacităților de producție.

Această performanță a determinat acțiunile EssilorLuxottica să urce cu peste 11%, atingând 308 euro pe unitate și adăugând aproape 15 miliarde de euro la capitalizarea bursieră, evaluată acum la 126,1 miliarde de euro.

Ochelarii Ray-Ban Meta, vedetele pieței tech

Modelele Ray-Ban Meta, cu prețuri cuprinse între 379 și 799 de dolari, includ o versiune flagship cu display integrat. În prezent, acestea sunt disponibile doar în magazine fizice selectate. Însă, compania pregătește extinderea vânzărilor către Canada, Franța, Italia și Marea Britanie la începutul anului 2026.

Creșterea exponențială a dispozitivelor purtabile a oferit un impuls suplimentar performanței de top-line”, a transmis compania într-un comunicat de joi.

Analiștii de la J.P. Morgan au transmis că aceste produse au devenit deja un motor de creștere material pentru EssilorLuxottica, pe lângă rezistența arătată de businessul original.

La rândul lor, experții de la Barclays consideră că ochelarii inteligenți pot deveni cea mai disruptivă inovație de la apariția telefoanelor mobile. Aceștia estimează vânzări globale de 60 de milioane de unități până în 2035.

Predicții optimiste pentru EssilorLuxottica

Entuziasmul pieței a fost confirmat și de Equita, care a majorat prognozele de venituri pentru segmentul wearables. Analiștii estimează acum un impact de aproximativ un miliard de euro în vânzările grupului doar în 2025.

Aceștia au subliniat că accelerarea veniturilor din trimestrul trei și nivelul de încredere privind ultimele luni ale anului demonstrează succesul strategiei companiei.

Accelerarea veniturilor din trimestrul al treilea și nivelul de încredere exprimat pentru trimestrul al patrulea și pentru perspectivele pe termen mediu sunt un indicator important al succesului direcțiilor strategice ale grupului”, au concluzionat aceștia.

De la începutul anului și până la ultima ședință bursieră, acțiunile EssilorLuxottica au câștigat 17%, confirmând atractivitatea grupului pentru investitori.

Alte articole importante
Ne ajută poveștile să ne înfruntăm cele mai mari frici?
Ne ajută poveștile să ne înfruntăm cele mai mari frici?
Deși pot purta, uneori, mesaje rasiste și sectariste sau scenarii înfricoșetoare, poveștile rămân cadre fantastice care ne oferă adăpost împotriva fricii, transformând teroarea în sens și întunericul în cunoaștere. De ce se tem părinții de basme? „Scufița Roșie”, așa cum a fost spusă de Charles Perrault în colecția Tales of Olden Times, din 1697, nu […]
Vacanțele la fermă și în închisori transformate în hoteluri, printre tendințele preferate de călătorie în 2026
Vacanțele la fermă și în închisori transformate în hoteluri, printre tendințele preferate de călătorie în 2026
Expedia a prezentat raportul anual care arată tendințele de călătorie pentru 2026. Sardinia și Savoie sunt în topul destinațiilor europene. Totuși, pentru anul următor, experiențele inedite, precum cazările în clădiri istorice sau sejururile la ferme, devin principalele atracții. Acest sondaj a fost realizat cu 24.000 de turiști din 18 țări. Sardinia și Savoie, perlele Europei […]
Muzeul Luvru, închis după ce a fost jefuit de niște hoți pe scutere
Muzeul Luvru, închis după ce a fost jefuit de niște hoți pe scutere
Muzeul parizian a fost închis pentru o zi după un jaf reușit în „Galeria lui Apolo”, care găzduiește colecția regală. Un jaf în spațiul care adăpostește colecțiile de bijuterii regale Hoții au furat bijuterii regale de o valoare „inestimabilă” din Muzeul Luvru din Paris, a anunțat Ministerul francez de Interne duminică dimineață, citat de Financial […]
Cât de mare este decalajul de valori dintre Gen Z și angajatori și ce contează cu adevărat pentru fiecare
Cât de mare este decalajul de valori dintre Gen Z și angajatori și ce contează cu adevărat pentru fiecare
Decalajul de valori dintre Gen Z și angajatori se resimte puternic în procesul de recrutare și în așteptările profesionale. Studiile recente arată că tinerii prioritizează bunăstarea personală și timpul liber, în timp ce angajatorii caută candidați orientați spre succes și rezultate rapide. Această diferență afectează modul în care sunt percepute candidaturile și procesul de angajare, […]
Un nou test de sânge promite să detecteze 50 de tipuri de cancer înainte de simptome
Un nou test de sânge promite să detecteze 50 de tipuri de cancer înainte de simptome
Un nou test de sânge capabil să identifice peste 50 de forme de cancer în stadii incipiente, ar putea schimba radical modul în care boala este diagnosticată. Rezultatele celui mai amplu studiu clinic de până acum indică o rată de identificare corectă a bolii în două treimi din cazuri. Acest lucru deschide drumul spre tratamente […]
Medicii deepfake: Cum răspândește inteligența artificială dezinformarea medicală pe rețelele sociale
Analize
Medicii deepfake: Cum răspândește inteligența artificială dezinformarea medicală pe rețelele sociale
Medicii deepfake, de fapt videoclipuri generate de inteligența artificială care mimează profesioniști în sănătate, apar tot mai des online. Medicii deepfake, de la escrocherii minore la pericole pentru sănătate Unii medici folosesc rețelele sociale pentru a oferi sfaturi de sănătate credibile și a discuta cercetări recente.Totuși, cei mai noi influenceri medicali nu sunt oameni reali. […]