Prima pagină » Start-up-ul românesc Moov Leasing obține 110 milioane de euro la doar doi ani de la lansare

Start-up-ul românesc Moov Leasing obține 110 milioane de euro la doar doi ani de la lansare

Start-up-ul românesc Moov Leasing obține 110 milioane de euro la doar doi ani de la lansare

La doar doi ani de la lansare, Moov Leasing, compania românească 100% digitală, a obținut un credit sindicalizat de 110 milioane de euro, una dintre cele mai mari finanțări din România pentru un business aflat la început de drum. Finanțarea vizează extinderea la nivel național și accelerarea tranziției către o flotă auto sustenabilă.

Moov Leasing – de la start-up la lider regional, în timp record

Moov Leasing, platforma românească ce a revoluționat leasingul operațional digital, demonstrează că ambiția și inovația pot atrage capital serios. Compania a încheiat un credit sindicalizat impresionant, în valoare de 110 milioane de euro, obținut printr-un consorțiu format din cinci bănci importante, printre care UniCredit Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank și Exim Banca Românească. Este prima finanțare de acest tip accesată de Moov și, totodată, una dintre cele mai mari tranzacții realizate vreodată de o firmă românească atât de tânără.

Această finanţare reprezintă un moment cheie pentru MOOV LEASING, validând viziunea noastră. Ne permite să investim direct în ceea ce conteaza cel mai mult pentru noi: clienţii noştri. Vom putea pune la dispoziţie servicii mult îmbunătăţite pentru partenerii noştri, actuali şi viitori”, a spus Mircea Dihel, Co-Fondator Moov Leasing.

Obiectivul principal? Reducerea emisiilor de CO2 prin modernizarea flotei auto și digitalizarea completă a procesului de leasing.

Direcție strategică: sustenabilitate și digitalizare

Creditul obținut are și o componentă „verde”. Moov Leasing și-a asumat reducerea intensității emisiilor de CO₂ asociate flotei auto, ca parte a angajamentului său față de practicile sustenabile. Finanțarea este aliniată cu criteriile ESG (mediu, social, guvernanță), iar una dintre priorități este modernizarea flotei prin achiziția de vehicule mai eficiente energetic.

Prin extinderea capacității de operare și prin digitalizarea completă a proceselor, compania își propune să democratizeze accesul la leasing operațional pentru categorii largi de clienți care până acum nu beneficiau de aceste servicii: freelanceri, mici afaceri și persoane fizice cu nevoi de mobilitate flexibile.

Ce face acest brand atât de special?

Lansată în 2023, Moov Leasing oferă o experiență complet digitalizată de leasing operațional –  fără hârtii, fără deplasări, fără timp pierdut. Contractele se semnează online în mai puțin de 10 minute, iar clienții își pot personaliza în detaliu serviciile, inclusiv durata contractului, opțiunile de service sau chiar cumpărarea autoturismului. 

„La Moov Leasing, am pornit cu viziunea de a crea o soluție modernă și accesibilă de mobilitate, destinată micilor întreprinderi, afacerilor de familie, PFA-urilor și persoanelor fizice. Am vrut să eliminăm birocrația, să simplificăm procesul și să oferim flexibilitate maximă, păstrând în același timp avantajele de a deține un vehicul propriu. Astfel, clienții noștri pot beneficia de un automobil într-un mod simplu și fără efort, cu posibilitatea de a-l returna, schimba sau achiziționa atunci când doresc, fără costuri ascunse sau taxe suplimentare”, declara cu ceva timp în urmă, Bogdan Speteanu, Chief Platform Officer, Cofondator Moov Leasing.

Alte articole importante
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își construiește prima brigadă blindată permanentă în străinătate după al Doilea Război Mondial. Cheltuielile militare ating niveluri istorice. Revoluția Bundeswehr și angajamentele NATO Pe 22 mai, localnicii din Vilnius au salutat trecerea tancurilor germane pe străzi, un simbol al legăturilor strânse cu NATO. Brigada 45 Panzer, denumită „Lithuania”, va ajunge la 5.000 de militari […]
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Pe malul Mării Mediterane ia naștere un mega-oraș de peste 180 miliarde $, care va deveni un hub urban și economic de referință în regiune. Proiectul combină infrastructură ultramodernă, facilități rezidențiale și comerciale și concepte inovatoare de dezvoltare urbană, marcând o nouă eră a metropolelor globale. Cel mai scump proiect urban va fi ridicat în […]
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Europa se confruntă cu o criză structurală și trebuie să înțeleagă că modelul său economic și geopolitic nu mai este sustenabil, scriu analiștii The Economist. Războiul, protecționismul și stagnarea economică sunt dovezi ale costurilor antrenate de politicile sale de autosuficiență. Ca o familie nobiliară care își maschează conturile goale, Europa trebuie să renunțe la luxurile […]
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Tot mai mulți români aleg să-și petreacă vacanțele la capătul lumii, într-un loc unde liniștea absolută întâlnește aventura pură. Antarctica, considerată ultima frontieră turistică a planetei, devine noua destinație de vis pentru călătorii români cu spirit de explorator. O croazieră de expediție, în valoare de nu mai puțin de 15.000 de euro, promite o experiență […]
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Italia pune din nou pe şine un nou simbol al eleganței și nostalgiei anilor ’50-’60. Trenul La Dolce Vita Orient Express, un hotel de lux pe șine, promite o experiență unică între design retro, gastronomie de top și peisaje spectaculoase. Preţurile încep de la 3.500 de euro de persoană. Călătoria începe la Roma, în stil […]
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
Coreea de Sud este al treilea exportator mondial de produse cosmetice, după Franța și Statele Unite. Exporturile sud-coreene de cosmetice au crescut de la 650 milioane de dolari în 2011, la 4 miliarde în 2017 și 10 miliarde în 2024. Performanța excepțională a Coreei este susținută de faimosul concept K-beauty, un ritual care pendulează, de […]