Prima pagină » UniCredit Consumer Financing lansează pe piaţa din România primul său card de credit co-brand

UniCredit Consumer Financing lansează pe piaţa din România primul său card de credit co-brand

UniCredit Consumer Financing lansează pe piaţa din România primul său card de credit co-brand

UniCredit Consumer Financing lansează primul său card de credit co-brand împreună cu Leroy Merlin şi Oney Finances, intermediarul său de credite, destinat persoanelor fizice.

Cardul poate fi obţinut exclusiv în magazinele Leroy Merlin, la birourile de finanţare Oney Finances, şi are ataşate programe de loialitate, precum şi de plată în rate egale, inclusiv fără dobândă, la dispozitivele POS din magazinele fizice.

“Acest proiect reprezintă o etapă esenţială în efortul nostru de a oferi soluţiile financiare potrivite nevoilor fiecărui client şi de a simplifica procesul de obţinere a acestora. Colaborarea dintre UniCredit Consumer Financing, Oney Finances şi Leroy Merlin aduce un plus de valoare clienţilor, oferindu-le posibilitatea de a accesa rapid şi convenabil resurse financiare pentru proiectele lor de renovare şi amenajare. Parteneriatul nostru se bazează pe viziunea comună de a pune clientul şi nevoile acestuia în centrul acţiunilor pe care le dezvoltăm şi realizăm.”, declară Sorin Drăgulin, Preşedinte Directorat UniCredit Consumer Financing.

Clienţii înregistraţi în Programul de Loialitate al Leroy Merlin, pot opta fie pentru finanţarea, pe loc, a cumpărăturilor cu valori de până la 30.000 lei, pe care le pot achita ulterior în rate fixe egale, prin Programul Prima Tranzacţie, aferent cardului, fie pentru utilizarea obişnuită a cardului de cumpărături.

„Acest parteneriat reprezintă o nouă etapă în strategia noastră de a oferi, alături de preţuri mici în fiecare zi, soluţii financiare simple şi avantajoase, care să răspundă la nevoile specifice ale românilor. Cu ajutorul acestui card, ne propunem să ajutăm la crearea unui mai bun pentru toţi clienţii noştri, consolidând în acelaşi timp relaţia cu cei care fac parte din comunitatea noastră”, a declarat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.

Cardurile sunt emise sub egida Mastercard.

În România funcţionează 22 magazine Leroy Merlin, cu peste 3500 de angajaţi în 16 oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara, Oradea, Târgovişte şi Arad.

 

Alte articole importante
Meta și Google pregătesc revoluția: ochelarii AR ar putea înlocui telefoanele până în 2030
Tehnologie
Meta și Google pregătesc revoluția: ochelarii AR ar putea înlocui telefoanele până în 2030
Giganții tehnologici își iau la revedere de la telefoanele mobile: la AWE 2025, Meta și Google au prezentat planuri radicale care ar putea transforma complet modul în care interacționăm cu realitatea digitală. Ochelarii de realitate augmentată (AR) nu mai sunt doar un experiment, ci următorul mare pariu al lumii tehnologice. Meta vrea să te convingă […]
Turismul de nișă prinde contur la 90 de minute de zbor din România. Unde se află plaja Elafonisi, un colț de paradis cu lagune turcoaz și nisip roz
Turismul de nișă prinde contur la 90 de minute de zbor din România. Unde se află plaja Elafonisi, un colț de paradis cu lagune turcoaz și nisip roz
Nu mai e nevoie să zbori până în Bali sau Maldive pentru un colț de paradis. La doar 90 de minute de zbor din România se află Elafonisi, o plajă din Creta care pare desprinsă dintr-un vis exotic: nisip roz, lagune cu apă limpede, peisaje de neuitat și un aer de liniște greu de găsit […]
Racheta H-2A iese din scenă în glorie, lansând satelitul GOSAT-GW în ultima sa misiune
Racheta H-2A iese din scenă în glorie, lansând satelitul GOSAT-GW în ultima sa misiune
Cu o ultimă flacără spre cer, Japonia încheie una dintre cele mai remarcabile epoci ale ingineriei sale spațiale. Racheta H-2A, simbol al preciziei și fiabilității, își face ieșirea din scenă lansând satelitul climatic GOSAT-GW, într-o misiune care nu marchează un sfârșit, ci deschiderea unei noi frontiere pentru cercetarea globală și inovația japoneză. Într-un moment marcat […]
Bufnițele inspiră o nouă tehnologie de reducere a zgomotului
Tehnologie
Bufnițele inspiră o nouă tehnologie de reducere a zgomotului
Într-o lume modernă, în care zgomotul face parte din peisajul cotidian, natura oferă o soluție surprinzătoare: bufnițele. Aceste păsări nocturne, recunoscute pentru zborul lor aproape imperceptibil, au devenit sursă de inspirație pentru o echipă de cercetători de la Universitatea Tiangong din China, care a creat un nou material fonic ultra-eficient, cu potențial de a reduce […]
Franța interzice, începând de azi, fumatul pe plaje și în parcuri – pas strategic spre o „generație fără tutun”
Franța interzice, începând de azi, fumatul pe plaje și în parcuri – pas strategic spre o „generație fără tutun”
Începând de duminică, orice persoană care fumează pe o plajă sau într-un parc public din Franța va încălca legea. Măsura, intrată în vigoare imediat după publicarea sa, sâmbătă, în Monitorul Oficial, face parte dintr-o strategie guvernamentală pe termen lung de creare a unei „generații fără tutun” până în 2032, transmite The Guardian. Această măsură vine […]
„Ciocolata Dubai” poate fi pusă în vânzare doar dacă provine din Dubai, a decis o instanță din Köln
„Ciocolata Dubai” poate fi pusă în vânzare doar dacă provine din Dubai, a decis o instanță din Köln
Un nou capitol din controversa „ciocolatei Dubai” a fost scris recent în instanțele germane, iar deznodământul este unul care pune în dificultate celebrul discounter Aldi Süd. După luni întregi de dispute juridice, Curtea Superioară Regională din Köln (OLG) a decis că denumirea „Ciocolata Dubai” poate fi folosită doar pentru produse care provin efectiv din Dubai, […]