Anul 2024 a adus o explozie de creștere pentru turoperatorul internațional Join UP! în România. Cu venituri spectaculoase de 40 de milioane de euro, de 2,5 ori mai mult decât în 2023, și peste 50.000 de români plecați în vacanță prin intermediul agenției, compania își consolidează poziția în topul preferințelor de vacanță.
Join UP!, turoperatorul internațional cu origini ucrainene, a reușit în 2024 o performanță remarcabilă pe piața românească. Cu o creștere de 160% față de anul precedent și venituri de 40 milioane de euro, compania a dovedit că știe exact ce-și doresc turiștii români. Peste 50.000 de clienți au ales să călătorească în destinații însorite precum Egipt, Grecia, Turcia, Cipru sau Tunisia, prin ofertele Join UP!, notează Forbes.
Această ascensiune rapidă vine pe fondul unei strategii bine articulate, care include colaborări extinse cu peste 1.100 de agenții partenere la nivel național. Astfel, Join UP! acoperă aproximativ 70% din piața activă de agenții revânzătoare din România și este partener cu toate marile agenții din țară. Mai mult, compania s-a remarcat prin pachete turistice competitive și o abordare centrată pe experiența clientului.
Pentru sezonul estival 2025, Join UP! promite un portofoliu extins, cu peste 150.000 de locuri disponibile. Vacanțele sunt accesibile din 12 orașe din România, inclusiv centre regionale precum Baia Mare, Târgu Mureș sau Sibiu, nu doar din București, Cluj și Timișoara. Compania mizează din nou pe destinații vedetă ca Turcia, Grecia sau Egipt – unde rămâne lider absolut – și introduce zboruri în premieră spre El Alamein, o locație promovată intens de autoritățile egiptene ca nouă perlă turistică.
„2024 a fost un test de reziliență care ne-a forțat să evoluăm. Am îmbunătățit serviciile, ne-am extins echipele și am consolidat produsul. Acum vedem deja rezultatele: rezervările pentru vara 2025 sunt în creștere”, a declarat Kateryna Ushakova, Director Regional Europa în cadrul Join UP!.
Pe lângă creșterea volumului de rezervări și extinderea destinațiilor, Join UP! a investit masiv în servicii suport. În 2024, compania a înființat noi departamente dedicate clienților: Helpdesk, soluționarea reclamațiilor și, recent, un Departament de Transport Aerian.
Acesta coordonează zborurile operate de SkyUp Airlines, companie aeriană parte din același grup, ceea ce permite o integrare eficientă între pachetele turistice și transportul aerian.