Prima pagină » Banca Transilvania lansează BT Pay Italia, oferind IBAN italian şi transferuri instant

Banca Transilvania lansează BT Pay Italia, oferind IBAN italian şi transferuri instant

Banca Transilvania lansează BT Pay Italia, oferind IBAN italian şi transferuri instant

Banca Transilvania a anunţat, pe 21 martie, lansarea BT Pay Italia, o soluţie digitală destinată românilor cu rezidenţă în Italia şi cetăţenilor italieni, care permite gestionarea bankingului de zi cu zi în Italia, România şi la nivel internaţional.

Aplicaţia vine cu multiple funcţionalităţi, inclusiv IBAN italian, card digital şi transferuri instant între utilizatori.

Banca Transilvania şi-a anunţat în februarie 2025 extinderea BT Pay în Europa, aceasta fiind o evoluţie firească a ecosistemului digital construit în România, unde aplicaţia este utilizată de peste 4 milioane de persoane.

BT Pay Italia permite deschiderea unui cont online în euro şi lei direct din aplicaţie, pe baza cărţii de identitate italiene sau româneşti, fără comision de administrare sau încasare a veniturilor. Clienţii beneficiază de un card Visa de debit în euro, disponibil digital în aplicaţie şi în variantă fizică, livrat gratuit oriunde în Italia. Cardul poate fi alimentat fără costuri prin transfer de bani de pe alte carduri înrolate în BT Pay, emise de bănci şi fintech-uri din România, Italia sau alte ţări, arată un comunicat al băncii.

Plăţile pot fi realizate direct cu telefonul, iar tranzacţiile online sunt confirmate prin aplicaţie. Utilizatorii au acces la transferuri instant în euro şi lei, gratuite, către persoane care folosesc BT Pay în Italia sau România, pe baza numărului de telefon sau IBAN-ului destinatarului. De asemenea, serviciul oferă posibilitatea de a face transferuri internaţionale, se transmite în comunicat.

Aplicaţia include şi opţiunea unui cont de economii în euro, cu o dobândă anuală de 2,2%, alături de posibilitatea de a constitui depozite la termen. Clienţii pot efectua schimburi valutare direct din aplicaţie şi beneficiază de retrageri gratuite de numerar, cu cinci retrageri lunare fără comision de la orice bancomat din lume.

„Pentru o persoană din Italia, până acum toate drumurile duceau la Roma pentru a putea face banking cu banca noastră. Lansarea BT Pay Italia înseamnă o schimbare de paradigmă datorită tehnologiei – banking oricând şi de oriunde, prin telefon. Înseamnă BT Italia 2.0. Dorim să extindem succesul pe care BT Pay îl are în România încă de la lansare, prin această variantă adaptată celor din Italia. Este doar începutul pentru că pregătim lansări succesive de funcţionalităţi foarte utile pentru clienţi”, a declarat Oana Ilaş, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Visa susţine această iniţiativă printr-un parteneriat strategic, facilitând plăţi sigure şi eficiente. „Consumatorii îşi doresc o relaţie bancară unică şi optimizată, care să ofere soluţii pentru toate nevoile, de la încasarea veniturilor până la transferuri rapide şi simplificate, atât în ţară, cât şi în străinătate. Visa îşi propune să sprijine această tranziţie, facilitând plăţi sigure şi eficiente. Credem că banii nu au nevoie de paşaport, iar parteneriatul cu Banca Transilvania ne oferă, încă o dată, oportunitatea de a inova în sectorul plăţilor digitale”, a precizat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.

 

Alte articole importante
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
Zece ani de la dezastru: cum a revenit Grecia de pe marginea prăpastiei
La un deceniu după ce s-a aflat pe buza prăpastiei, în pragul destrămării economice, Grecia a reușit o redresare spectaculoasă, se arată într-o analiză Fiancial Times. În 2011, Grecia se afundase în cea mai gravă recesiune cunoscută de o economie dezvoltată în timp de pace. Sunt încă vii – și unele au rămas până acum […]
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Companii
Pilulele contrafăcute la pastila slăbit Wegovy au destabilizat acțiunile Novo Nordisk la bursă
Wegovy, medicamentul inovativ pentru slăbit dezvoltat de compania daneză Novo Nordisk, se confruntă cu o avalanșă de imitații ilegale pe piața americană, iar efectele încep să se resimtă direct la bursă. Grupul farmaceutic, cunoscut la nivel mondial pentru tratamentele sale revoluționare în domeniul diabetului și al pierderii în greutate, trece printr-o perioadă de tranziție intensă […]
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Metoda plicurilor, trendul viral care promite economisire eficientă și disciplină financiară. Care sunt avantajele dar și capcanele de evitat
Cash stuffing-ul, cunoscut și sub denumirea de metoda plicurilor, a devenit rapid una dintre cele mai populare strategii de bugetare, grație viralității pe TikTok. Videoclipuri cu plicuri frumos etichetate, dosare de buget și bancnote împărțite cu grijă pe categorii domină rețelele sociale, oferind o imagine atrăgătoare a controlului financiar. Însă, dincolo de estetica sa atrăgătoare […]
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Analize
Ce au descoperit profesorii când studenții le-au dat acces liber la conturile lor de ChatGPT
Timp de 18 luni, trei studenți britanici au adresat aproape 12.000 de întrebări chatbot-ului de inteligență artificială ChatGPT. L-au consultat pentru eseuri, rețete, cariere, dragoste, sănătate mintală, costume de Halloween și sensul vieții. Ce au învățat profestorii din conversațiile lor?  Într-o lume universitară tot mai competitivă și anxioasă, în care presiunea de a obține note […]
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Tehnologie
Inteligența artificială a învățat să mintă. Modelele avansate știu când sunt testate și „joacă teatru” ca să păcălească evaluatorii
Inteligența artificială a învățat să mintă, iar acest lucru nu mai este o speculație, ci o realitate documentată de cercetători. Pe măsură ce modelele de inteligență artificială devin mai avansate, cresc și capacitățile lor de a păcăli oamenii. Noi cercetări ale echipei Apollo Research au arătat că modelele lingvistice de mari dimensiuni (LLM) devin tot […]
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Companii
Carina Vasile, designer la Focus Media Outdoor: „Într-un spațiu public saturat de stimuli, designul trebuie să capteze rapid atenția”
Într-o piață outdoor tot mai competitivă, unde fiecare secundă de atenție contează, designul vizual poate face diferența între o campanie memorabilă și una trecută cu vederea. Puterea Financiară a aflat de la Carina Vasile, unul dintre designerii creativi ai Focus Media Outdoor, ce înseamnă să construiești mesaje vizuale puternice pentru spațiul public. De la principii […]