Prima pagină » Clienții care returnează prea multe produse, trecuți pe lista neagră de Zalando

Clienții care returnează prea multe produse, trecuți pe lista neagră de Zalando

Clienții care returnează prea multe produse, trecuți pe lista neagră de Zalando
Clienții care returnează prea multe produse, trecuți pe lista neagră. Foto: Freepik

Clienții care returnează în mod repetat și abuzează de politica de retur vor fi vizați de un sistem de avertizare introdus de platforma Zalando, scrie RetailDetail.

Clienții care returnează peste limită, avertizați prin email

Zalando, lansată în 2008, a avut mereu o politică de retur generoasă. Totuși, această deschidere a fost exploatată de un număr redus de utilizatori. Reprezentanții companiei au explicat:

„Deși majoritatea clienților folosesc responsabil politica de retur, unii, din păcate, nu fac asta”.

Din acest motiv, Zalando a fost obligată să intervină.

Primul pas este introducerea unui sistem de avertizare. Clienții care returnează produse în mod excesiv vor primi un email de atenționare. Scopul este de a le oferi șansa să își corecteze comportamentul. Dacă nu există nicio îmbunătățire, compania poate suspenda contul pentru douăsprezece luni. Potrivit Zalando, această măsură vizează doar un număr redus de utilizatori, iar majoritatea nu va fi afectată.

Tehnologii care reduc riscul de retururi

Zalando nu se limitează la sancțiuni pentru clienții care returnează în exces. Platforma investește și în tehnologii care reduc riscul de retururi. Printre acestea se află informații mai detaliate despre produse, imagini video, fotografii la 360 de grade și descrieri amănunțite.

Utilizatorii beneficiază de recomandări personalizate pentru mărimi, bazate pe istoricul cumpărăturilor și pe măsurile corpului. Aceste instrumente digitale sunt menite să îi ajute pe cumpărători să facă alegeri mai corecte și să reducă retururile.

Filtre digitale noi

Zalando pregătește și lansarea unei cabine de probă virtuale. Aceasta va permite utilizatorilor să își creeze un avatar 3D personalizat. Prin intermediul acestei funcții, clienții vor putea vizualiza cum arată un produs pe propriul corp, în diverse mărimi.

Acest tip de tehnologie are rolul de a diminua rata retururilor și de a asigura o experiență de cumpărare mai realistă. Clienții care returnează frecvent vor fi direct avantajați de acest sistem, pentru că vor avea ocazia să aleagă produsele potrivite din prima.

Clienții care returnează, afectați doar parțial de noua strategie

Reprezentanții companiei au subliniat că noile măsuri privesc doar o mică parte dintre clienți. Majoritatea utilizatorilor nu vor resimți schimbări, deoarece folosesc politica de retur într-un mod responsabil.

Zalando continuă să pună accent pe inovație digitală și pe corectitudinea în raport cu piața de modă. Clienții  abuzivi sunt singurii vizați de restricțiile recente. În același timp, restul cumpărătorilor vor avea acces la o experiență mai bună și mai personalizată.

Alte articole importante
Singurul comportament financiar care ar trebui să te pună pe gânduri într-o relație, potrivit unui expert
Singurul comportament financiar care ar trebui să te pună pe gânduri într-o relație, potrivit unui expert
Un tip de comportament financiar poate părea un detaliu minor la începutul unei relații, dar poate ascunde multe despre dinamica dintre parteneri. În spatele modului în care doi oameni gestionează discuțiile despre bani se află valori, priorități și felul în care înțeleg responsabilitatea comună. Mulți parteneri se confruntă cu discuții dificile legate de bani, dar […]
„Marioneta Kremlinului” – SUA oprește vânzarea activelor Lukoil din străinătate către Gunvor, din cauza legăturilor cu Putin
„Marioneta Kremlinului” – SUA oprește vânzarea activelor Lukoil din străinătate către Gunvor, din cauza legăturilor cu Putin
Statele Unite au refuzat aprobarea pentru ca traderul de petrol Gunvor să cumpere activele Lukoil din străinătate. Decizia vine după ce Departamentul Trezoreriei a subliniat că războiul din Ucraina trebuie să se încheie imediat, scrie MoscowTimes. „Pe măsură ce Putin continuă uciderile fără sens, marioneta Kremlinului, Gunvor, nu va fi niciodată autorizată să opereze și […]
Cum ajută Trump România fără intenție: O mare companie japoneză își mută producția la noi în țară de frica tarifelor
Cum ajută Trump România fără intenție: O mare companie japoneză își mută producția la noi în țară de frica tarifelor
Compania japoneză Makita, cunoscută pentru producția de scule electrice, mută producția din China către România și Thailanda. Decizia a fost luată pentru a evita problemele generate de războiul tarifelor vamale dintre SUA și China. O parte din echipamentele destinate pieței americane vor fi produse în România și Thailanda. Bazele românești și thailandeze reprezintă momentan mai […]
Escroc rus și soția sa, răpiți și uciși în Emiratele Arabe Unite după fraude cu criptomonede. Novak se lăuda că e prietenul lui Pavel Durov
Escroc rus și soția sa, răpiți și uciși în Emiratele Arabe Unite după fraude cu criptomonede. Novak se lăuda că e prietenul lui Pavel Durov
Escrocul rus Roman Novak și soția sa, Anna, au fost dați dispăruți de rude la începutul lunii octombrie, după ce timp de mai multe zile nu au putut fi contactați. Suspecții, cetățeni ruși, ar fi cerut o sumă de bani pentru eliberarea lor, dar i-au ucis în Emiratele Arabe Unite când nu au primit suma […]
Producătorii auto, amenințați de noile taxe portuare din SUA
Companii
Producătorii auto, amenințați de noile taxe portuare din SUA
Producătorii auto riscă să fie afectați de creșterea costurilor de producție și de distribuție, pe fondul noilor taxe portuare impuse în SUA. Măsura ar putea influența lanțurile globale de aprovizionare și prețurile finale ale automobilelor, mai ales pentru constructorii care depind de importuri și exporturi transatlantice. Taxele portuare din SUA cresc costurile pentru producătorii auto […]
Nissan raportează cele mai bune rezultate financiare din ultimul an
Companii
Nissan raportează cele mai bune rezultate financiare din ultimul an
Nissan a înregistrat cele mai bune rezultate financiare din ultimul an datorită reducerii costurilor și vânzărilor mai puternice în SUA. Performanța vine ca urmare a eforturilor de reducere a costurilor fixe în cadrul unui plan de redresare și a vânzărilor mai puternice pe piața din America de Nord. Cum a reușit Nissan să obțină cele […]