Prima pagină » Focus Media Outdoor despre panourile din zonele cele mai tranzitate din București: „Am investit în suporturi de ultimă generație ce oferă o vizibilitate deosebită”

Focus Media Outdoor despre panourile din zonele cele mai tranzitate din București: „Am investit în suporturi de ultimă generație ce oferă o vizibilitate deosebită”

Focus Media Outdoor despre panourile din zonele cele mai tranzitate din București: „Am investit în suporturi de ultimă generație ce oferă o vizibilitate deosebită”

Într-o lume a vitezei, în care mesajele publicitare online captează atenția doar o fracțiune de secundă, publicitatea outdoor oferă o ancoră vizuală offline care amplifică eficiența campaniilor digitale. Focus Media Outdoor pune la dispoziția clienților locații premium din București, în zone cu trafic intens. Una dintre aceste zone este cea de la Pod Miorița,  pe șoseaua București-Ploiești, tranzitată zilnic de circa 50.000 de mașini pe zi.

O astfel de locație oferă avantaje clare clienților: expunere masivă, impact vizual puternic, cost-eficiență, flexibilitate și potențial mare de creștere a notorietății și a vânzărilor. Este o soluție optimă pentru brandurile care doresc să fie vizibile și relevante într-un mediu urban aglomerat.

„Am investit în suporturi de ultimă generație cu caracteristici tehnice ce oferă o vizibilitate deosebită a spoturilor publicitare (cu suprafețe de până la 60 de metri pătrați). Acestea oferă posibilitatea modificării campaniei ca mesaj și imagine în timp real în funcție de solicitările clienților și un un timp scăzut de implementare a campaniei”, arată reprezentanții companiei.

Panoul publicitar de la Pod Miorița, cu dimensiuni de 27 x 5,25 de metri, oferă clienților acea prezență strategică într-o zonă cu trafic intens care asigură expunere maximă, creșterea notorietății și consolidarea imaginii de marcă. Publicitatea outdoor (OOH – Out-of-Home) rămâne unul dintre puținele medii care pot atinge un public larg, indiferent de vârstă sau statut social. De asemenea, publicitatea DOOH (Digital Out-of-Home) câștigă din ce în ce mai mult teren, prin complexitatea mesajelor vizuale pe care le oferă ecranele digitale de ultimă generație, cu rezoluții ridicate și culori vibrante. Focus Media Outdoor

Tehnologiile moderne folosite de Focus Media Outdoor permit adaptarea rapidă a mesajelor, în funcție de context sau audiență, ceea ce crește relevanța și rata de conversie.

Panourile Focus Media Outdoor din zona Pod Miorița, vizionate de circa 50.000 de șoferi pe zi

Expunere și vizibilitate, cu tehnologie și design de ultimă oră

Locațiile pentru plasarea panourilor au fost alese astfel încât vizibilitatea să fie cât mai bună, iar dimensiunile sunt stabilite astfel încât să se încadreze în cererea pieței de publicitate outdoor, dar și în tipologia locației.

Focus Media Outdoor este o companie înființată în 2019, o companie de publicitate din a cărei componență fac parte oameni cu ani de experiență în acest domeniu. „Dorința de nou este cea care ne-a adus împreună, păstrând totodată valorile tradiționale ale profesionalismului”, arată reprezentanții companiei.

Compania pune la dispoziția clienților locații unice în România, cu vizibilitate mare având în vedere că panourile sunt amplasate în zone puternic tranzitate. De la bun început compania a țintit locații premium pentru amplasarea panourilor (banner, mash și backlit), cu continuare către noua tehnologie digitală de publicitate digitală outdoor.

OOH traversează o perioadă de inovație accelerată în 2025, fiind considerată liderul canalelor de comunicare offline, datorită capacității sale de a atrage atenția într-un mediu urban tot mai aglomerat. Focus Media Outdoor oferă expunere și vizibilitate, cu tehnologie și design de ultimă oră în materie de publicitate stradală, în linie cu cele mai noi tendințe din marketing din 2025.

Alte articole importante
Creierul, marele consumator tăcut. Câtă energie ne costă, de fapt, gândirea?
Creierul, marele consumator tăcut. Câtă energie ne costă, de fapt, gândirea?
Creierul, chiar și atunci când pare că se odihnește, consumă aproape la fel de multă energie ca în momentele de efort cognitiv intens. Studiile recente demontează mitul „minții liniștite” și arată că, în realitate, aparentul repaus ascunde o activitate intensă, dedicată anticipării, reglării și întreținerii funcțiilor vitale. Relaxarea mentală nu înseamnă absența muncii cerebrale, ci […]
Păpușa Barbie devine inteligentă. OpenAI va integra GenAI în celebra jucărie, care va putea susține conversații cu cei mici
Păpușa Barbie devine inteligentă. OpenAI va integra GenAI în celebra jucărie, care va putea susține conversații cu cei mici
Mattel, producătorul celebrei păpuși Barbie, și OpenAI vor colabora pentru a aduce inteligența artificială generativă (GenAI) în jucării. Industria jucăriilor intră într-o nouă etapă, în care păpușile nu doar prind viață în imaginația copiilor, ci și răspund, conversează și stimulează creativitatea cu ajutorul inteligenței artificiale. OpenAI și producătorul păpușii Barbie vor integra GenAI în jucării […]
Misterul magnetic al gigantului înghețat Uranus, dezvăluit de telescopul Hubble
Tehnologie
Misterul magnetic al gigantului înghețat Uranus, dezvăluit de telescopul Hubble
Uranus, gigantul înghețat cu o fizică aparte, ascunde încă mistere care sfidează teoriile clasice. Noi observații realizate de Telescopul Spațial Hubble dezvăluie o anomalie surprinzătoare: câmpul său magnetic, deformat de înclinarea extremă a planetei, nu lasă urmele așteptate asupra sateliților săi majori. În locul radiațiilor anticipat distructive, cercetătorii au identificat un alt mecanism: acumularea lentă […]
Toyota a dezvăluit în premieră noul „motor cu apă”. Soluția propusă de constructorul japonez nu generează emisii poluante (VIDEO)
Companii
Toyota a dezvăluit în premieră noul „motor cu apă”. Soluția propusă de constructorul japonez nu generează emisii poluante (VIDEO)
Într-o lume dominată de tranziția spre mobilitate verde, Toyota tocmai a dezvăluit o nouă tehnologie, așa-numitul motor cu apă, la care lucrează de mai mulți ani. Soluția propusă de constructorul japonez elimină complet nevoia de litiu, timpul pierdut cu încărcarea și, cel mai important, nu generează emisii poluante. Ce este noul „motor cu apă” de […]
Îngrijirea persoanelor vârstnice în era tehnologiei: China introduce roboți în gospodării și centre sociale
Îngrijirea persoanelor vârstnice în era tehnologiei: China introduce roboți în gospodării și centre sociale
China face un pas important în direcția digitalizării procesului de îngrijirea persoanelor vârstnice, lansând un program pilot național pentru testarea roboților asistenți în locuințe, comunități și centre specializate. Inițiativa vine în contextul unei crize demografice tot mai accentuate, pe fondul îmbătrânirii rapide a populației și al deficitului de forță de muncă în domeniul îngrijirii. China […]
Inteligența artificială și medicina regenerativă deschid drumul spre viața fără sfârșit. 2045 ar putea deveni anul în care moartea devine opțională
Tehnologie
Inteligența artificială și medicina regenerativă deschid drumul spre viața fără sfârșit. 2045 ar putea deveni anul în care moartea devine opțională
Anul 2045 ar putea deveni anul în care moartea devine opțională. Oameni de știință, vizionari și miliardari din Silicon Valley sunt convinși că nemurirea nu mai este o fantezie, ci o realitate aflată la doar două decenii distanță. 2045 anul în care moartea devine opțională? Ray Kurzweil, fost inginer la Google și unul dintre cei […]