Prima pagină » Focus Media Outdoor despre panourile din zonele cele mai tranzitate din București: „Am investit în suporturi de ultimă generație ce oferă o vizibilitate deosebită”

Focus Media Outdoor despre panourile din zonele cele mai tranzitate din București: „Am investit în suporturi de ultimă generație ce oferă o vizibilitate deosebită”

Focus Media Outdoor despre panourile din zonele cele mai tranzitate din București: „Am investit în suporturi de ultimă generație ce oferă o vizibilitate deosebită”

Într-o lume a vitezei, în care mesajele publicitare online captează atenția doar o fracțiune de secundă, publicitatea outdoor oferă o ancoră vizuală offline care amplifică eficiența campaniilor digitale. Focus Media Outdoor pune la dispoziția clienților locații premium din București, în zone cu trafic intens. Una dintre aceste zone este cea de la Pod Miorița,  pe șoseaua București-Ploiești, tranzitată zilnic de circa 50.000 de mașini pe zi.

O astfel de locație oferă avantaje clare clienților: expunere masivă, impact vizual puternic, cost-eficiență, flexibilitate și potențial mare de creștere a notorietății și a vânzărilor. Este o soluție optimă pentru brandurile care doresc să fie vizibile și relevante într-un mediu urban aglomerat.

„Am investit în suporturi de ultimă generație cu caracteristici tehnice ce oferă o vizibilitate deosebită a spoturilor publicitare (cu suprafețe de până la 60 de metri pătrați). Acestea oferă posibilitatea modificării campaniei ca mesaj și imagine în timp real în funcție de solicitările clienților și un un timp scăzut de implementare a campaniei”, arată reprezentanții companiei.

Panoul publicitar de la Pod Miorița, cu dimensiuni de 27 x 5,25 de metri, oferă clienților acea prezență strategică într-o zonă cu trafic intens care asigură expunere maximă, creșterea notorietății și consolidarea imaginii de marcă. Publicitatea outdoor (OOH – Out-of-Home) rămâne unul dintre puținele medii care pot atinge un public larg, indiferent de vârstă sau statut social. De asemenea, publicitatea DOOH (Digital Out-of-Home) câștigă din ce în ce mai mult teren, prin complexitatea mesajelor vizuale pe care le oferă ecranele digitale de ultimă generație, cu rezoluții ridicate și culori vibrante. Focus Media Outdoor

Tehnologiile moderne folosite de Focus Media Outdoor permit adaptarea rapidă a mesajelor, în funcție de context sau audiență, ceea ce crește relevanța și rata de conversie.

Panourile Focus Media Outdoor din zona Pod Miorița, vizionate de circa 50.000 de șoferi pe zi

Expunere și vizibilitate, cu tehnologie și design de ultimă oră

Locațiile pentru plasarea panourilor au fost alese astfel încât vizibilitatea să fie cât mai bună, iar dimensiunile sunt stabilite astfel încât să se încadreze în cererea pieței de publicitate outdoor, dar și în tipologia locației.

Focus Media Outdoor este o companie înființată în 2019, o companie de publicitate din a cărei componență fac parte oameni cu ani de experiență în acest domeniu. „Dorința de nou este cea care ne-a adus împreună, păstrând totodată valorile tradiționale ale profesionalismului”, arată reprezentanții companiei.

Compania pune la dispoziția clienților locații unice în România, cu vizibilitate mare având în vedere că panourile sunt amplasate în zone puternic tranzitate. De la bun început compania a țintit locații premium pentru amplasarea panourilor (banner, mash și backlit), cu continuare către noua tehnologie digitală de publicitate digitală outdoor.

OOH traversează o perioadă de inovație accelerată în 2025, fiind considerată liderul canalelor de comunicare offline, datorită capacității sale de a atrage atenția într-un mediu urban tot mai aglomerat. Focus Media Outdoor oferă expunere și vizibilitate, cu tehnologie și design de ultimă oră în materie de publicitate stradală, în linie cu cele mai noi tendințe din marketing din 2025.

Alte articole importante
ANALIZĂ
China exportă mașini pe benzină care nu se vând pe piața internă
Companii
China exportă mașini pe benzină care nu se vând pe piața internă
China exportă mașini pe benzină care nu se vând pe piața internă, inundând piețele internaționale cu modele neadaptate cererii locale. Strategia Beijingului reflectă eforturile producătorilor auto din această țară de a valorifica producția excedentară și de a-și crește influența pe piața globală auto. China valorifică surplusul de mașini pe benzină prin exporturi masive China exportă […]
OCDE: Economia globală, testată de boom-ul AI și taxele vamale
OCDE: Economia globală, testată de boom-ul AI și taxele vamale
OCDE avertizează că dezvoltarea sectorului AI, coroborat cu tensiuni comerciale și taxe vamale, ar putea testa reziliența economiei globale. Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică subliniază că aceste forțe schimbă dinamica piețelor și pot amplifica riscurile pentru creșterea economică și stabilitatea globală. OCDE avertizează: Boom-ul AI și taxele vamale pun la încercare economia globală Creșterea […]
CEO-ul Razer, Min-Liang Tan avertizează că inteligența artificială va schimba complet industria de gaming
Tehnologie
CEO-ul Razer, Min-Liang Tan avertizează că inteligența artificială va schimba complet industria de gaming
În viziunea lui Min-Liang Tan, miliardarul fondator al Razer, inteligența artificială va rescrie complet regulile industriei de gaming. De la modul în care sunt create titlurile până la felul în care gamerii interacționează cu ele. În următorii ani, AI ar putea deveni nu doar un instrument de lucru, ci chiar „coechipierul perfect” pentru jucători. AI, […]
Prăbușire cu efect de domino în cripto: investitorii obişnuiţi au pierdut totul în fonduri „cu levier”, după ce pariul pe Bitcoin s-a întors împotriva lor
Prăbușire cu efect de domino în cripto: investitorii obişnuiţi au pierdut totul în fonduri „cu levier”, după ce pariul pe Bitcoin s-a întors împotriva lor
Promisiunea câștigurilor rapide s-a transformat într-un șoc. Fondurile care multiplicau zilnic evoluția Bitcoin au ajuns să scadă cu peste 80%, iar investitorii obișnuiți plătesc acum factura. Acțiunile companiei care a pariat totul pe criptomonede s-au prăbușit, iar banii s-au evaporat din produse considerate cândva „scurtătura” către profit. Pariul total pe Bitcoin și iluzia câștigurilor ușoare […]
România surprinde Europa: lider absolut la „încrederea în oameni”. Tinerii români bat toate recordurile din UE
Analize
România surprinde Europa: lider absolut la „încrederea în oameni”. Tinerii români bat toate recordurile din UE
Pentru prima dată de când există această statistică, România urcă pe primul loc în Uniunea Europeană la „încrederea în oameni”, potrivit Eurostat. Cu o medie de 7,3 din 10 în 2024, românii îi depășesc pe finlandezi, tradițional considerați campioni la coeziune socială. Iar generația tânără duce scorul la un nivel fără precedent în Europa. România, […]
Europa va fi traversată de un tren care leagă marile orașe și stațiuni turistice
Europa va fi traversată de un tren care leagă marile orașe și stațiuni turistice
Începând din aprilie 2026, un tren va parcurge 1.400 de kilometri de la Basel până la Malmö, traversând Germania și Danemarca, într-o cursă de aproximativ 16 ore. Proiectul mizează pe confort de hotel, acces direct în orașele-cheie ale Europei și un pariu declarat pe călătoriile sustenabile, într-o perioadă în care trenul recâștigă teren în fața […]