Prima pagină » Focus Media Outdoor despre panourile din zonele cele mai tranzitate din București: „Am investit în suporturi de ultimă generație ce oferă o vizibilitate deosebită”

Focus Media Outdoor despre panourile din zonele cele mai tranzitate din București: „Am investit în suporturi de ultimă generație ce oferă o vizibilitate deosebită”

Focus Media Outdoor despre panourile din zonele cele mai tranzitate din București: „Am investit în suporturi de ultimă generație ce oferă o vizibilitate deosebită”

Într-o lume a vitezei, în care mesajele publicitare online captează atenția doar o fracțiune de secundă, publicitatea outdoor oferă o ancoră vizuală offline care amplifică eficiența campaniilor digitale. Focus Media Outdoor pune la dispoziția clienților locații premium din București, în zone cu trafic intens. Una dintre aceste zone este cea de la Pod Miorița,  pe șoseaua București-Ploiești, tranzitată zilnic de circa 50.000 de mașini pe zi.

O astfel de locație oferă avantaje clare clienților: expunere masivă, impact vizual puternic, cost-eficiență, flexibilitate și potențial mare de creștere a notorietății și a vânzărilor. Este o soluție optimă pentru brandurile care doresc să fie vizibile și relevante într-un mediu urban aglomerat.

„Am investit în suporturi de ultimă generație cu caracteristici tehnice ce oferă o vizibilitate deosebită a spoturilor publicitare (cu suprafețe de până la 60 de metri pătrați). Acestea oferă posibilitatea modificării campaniei ca mesaj și imagine în timp real în funcție de solicitările clienților și un un timp scăzut de implementare a campaniei”, arată reprezentanții companiei.

Panoul publicitar de la Pod Miorița, cu dimensiuni de 27 x 5,25 de metri, oferă clienților acea prezență strategică într-o zonă cu trafic intens care asigură expunere maximă, creșterea notorietății și consolidarea imaginii de marcă. Publicitatea outdoor (OOH – Out-of-Home) rămâne unul dintre puținele medii care pot atinge un public larg, indiferent de vârstă sau statut social. De asemenea, publicitatea DOOH (Digital Out-of-Home) câștigă din ce în ce mai mult teren, prin complexitatea mesajelor vizuale pe care le oferă ecranele digitale de ultimă generație, cu rezoluții ridicate și culori vibrante. Focus Media Outdoor

Tehnologiile moderne folosite de Focus Media Outdoor permit adaptarea rapidă a mesajelor, în funcție de context sau audiență, ceea ce crește relevanța și rata de conversie.

Panourile Focus Media Outdoor din zona Pod Miorița, vizionate de circa 50.000 de șoferi pe zi

Expunere și vizibilitate, cu tehnologie și design de ultimă oră

Locațiile pentru plasarea panourilor au fost alese astfel încât vizibilitatea să fie cât mai bună, iar dimensiunile sunt stabilite astfel încât să se încadreze în cererea pieței de publicitate outdoor, dar și în tipologia locației.

Focus Media Outdoor este o companie înființată în 2019, o companie de publicitate din a cărei componență fac parte oameni cu ani de experiență în acest domeniu. „Dorința de nou este cea care ne-a adus împreună, păstrând totodată valorile tradiționale ale profesionalismului”, arată reprezentanții companiei.

Compania pune la dispoziția clienților locații unice în România, cu vizibilitate mare având în vedere că panourile sunt amplasate în zone puternic tranzitate. De la bun început compania a țintit locații premium pentru amplasarea panourilor (banner, mash și backlit), cu continuare către noua tehnologie digitală de publicitate digitală outdoor.

OOH traversează o perioadă de inovație accelerată în 2025, fiind considerată liderul canalelor de comunicare offline, datorită capacității sale de a atrage atenția într-un mediu urban tot mai aglomerat. Focus Media Outdoor oferă expunere și vizibilitate, cu tehnologie și design de ultimă oră în materie de publicitate stradală, în linie cu cele mai noi tendințe din marketing din 2025.

Alte articole importante
Amenzi record pentru cele mai mari case de modă. Gucci, Chloé și Loewe, sancționate cu 157 de milioane de euro
Amenzi record pentru cele mai mari case de modă. Gucci, Chloé și Loewe, sancționate cu 157 de milioane de euro
Comisia Europeană a aplicat o amendă totală de 157 de milioane de euro celor trei mari case de modă Gucci, Chloé și Loewe. Acestea au fost acuzate că au impus propriile politici de preț retailerilor, reducând concurența și opțiunile disponibile pentru cumpărători. Cea mai mare sancțiune, de 119 milioane de euro, a fost aplicată brandului […]
ANALIZĂ
Dezastrele naturale au depășit din nou pragul de 100 miliarde dolari
Dezastrele naturale au depășit din nou pragul de 100 miliarde dolari
Pentru al șaselea an consecutiv, pierderile din dezastrele naturale au trecut de 100 miliarde dolari. Specialiștii atrag atenția că încălzirea globală sporește riscurile și intensitatea fenomenelor extreme. Dezastrele naturale au ajuns la un nou prag istoric Industria globală a asigurărilor se confruntă din nou cu pierderi colosale. Un raport recent arată că, în primele nouă […]
FMI a revizuit previziunile economice pentru România în 2025
FMI a revizuit previziunile economice pentru România în 2025
Fondul Monetar Internațional (FMI) a revizuit în scădere previziunile economice pentru României pentru perioada următoare. Noua estimare, de doar 1%, față de nivelurile anticipate anterior, reflectă o temperare a ritmului de dezvoltare, pe fondul inflației, al încetinirii investițiilor și al incertitudinilor economice. FMI a revizuit economia României: creștere de doar 1% în 2025 Conform celui […]
FED avertizează că economia SUA este prinsă între inflație, șomaj și creștere
FED avertizează că economia SUA este prinsă între inflație, șomaj și creștere
Președintele FED, Jerome Powell, a transmis marți un semnal puternic privind provocările uriașe cu care se confruntă economia americană. În acest moment SUA este prinsă între riscuri de inflație persistentă, șomaj în creștere și o aparentă accelerare a PIB-ului. FED avertisează: SUA are o economie cu semnale contradictorii Powell a subliniat că, deși economia arată o […]
ANALIZĂ
Top 7 provocări pe segmentul vehiculelor electrice
Companii
Top 7 provocări pe segmentul vehiculelor electrice
În timp ce vehiculele electrice remodelează transportul, infrastructura de încărcare se confruntă cu o serie de provocări majore. De la infrastructura insuficientă și timpii lungi de încărcare, până la integrarea energetică și standardizarea tehnologiilor, aceste obstacole definesc direcțiile de dezvoltare pentru producători și furnizori de energie. Top 7 provocări pentru încărcarea vehiculelor electrice Tranziția globală […]
Google investește 15 miliarde de dolari pentru cel mai mare hub AI din lume
Tehnologie
Google investește 15 miliarde de dolari pentru cel mai mare hub AI din lume
Alphabet, compania-mamă Google, va investi 15 miliarde de dolari într-un hub de date pentru inteligență artificială în India, la Visakhapatnam. Va fi cel mai mare centru AI al gigantului american construit în afara Statelor Unite. Cea mai mare investiție AI a Google în afara SUA Alphabet, compania care deține Google, a anunțat o investiție colosală […]