Prima pagină » Haribo, producătorul vestiților ursuleți gumați, investește 35 de milioane de lire sterline pentru extinderea și modernizarea facilităților sale

Haribo, producătorul vestiților ursuleți gumați, investește 35 de milioane de lire sterline pentru extinderea și modernizarea facilităților sale

Haribo, producătorul vestiților ursuleți gumați, investește 35 de milioane de lire sterline pentru extinderea și modernizarea facilităților sale
Haribo, producătorul vestiților ursuleți gumați, investește 35 de milioane de lire sterline pentru extinderea și modernizarea facilităților sale. Foto: Pixabay

Haribo UK, producătorul vestiților ursuleți gumați iubiți de copiii din întreaga lume, a anunțat o investiție impresionantă de peste 35 de milioane de lire sterline în facilitățile sale din Castleford, Yorkshire. Această sumă uriașă va fi folosită pentru construirea unui depozit nou, special conceput, care urmează să fie inaugurat la începutul anului viitor, precum și pentru adăugarea unei linii suplimentare de producție și ambalare, menite să răspundă cererii crescânde pentru produsele Haribo.

Performanțe financiare remarcabile și creștere a cotei de piață

Anul financiar recent încheiat a fost unul de excepție pentru Haribo UK, compania înregistrând o cotă de piață record de 22,6% și o creștere a cifrei de afaceri cu 7,7%, ajungând la 291,6 milioane de lire sterline în 2024, față de 270,8 milioane în anul precedent, scrie Place Yorkshire. Profitul înainte de impozitare a urcat, de asemenea, semnificativ, de la 31,4 milioane lire în 2023 la 40,8 milioane lire în 2024.

Jon Hughes, directorul general al Haribo UK, a declarat:

„Suntem mândri de performanța Haribo UK în 2024 și de faptul că am rămas alegerea preferată a consumatorilor din categoria noastră. Prin investiții continue în facilitățile de producție și inovații în produsele, magazinele, echipa și inițiativele comunitare, continuăm să aducem momente de fericire copilărească și să fim parte din următorul capitol al excelenței manufacturii alimentare din Yorkshire.”

Extinderea prezenței retail în Marea Britanie: primul magazin Haribo în Scoția

Pe lângă investițiile în producție, Haribo UK își extinde și prezența în retail. După deschiderea unui magazin în centrul comercial Bluewater din Kent, compania se pregătește să inaugureze primul magazin din Scoția, în centrul comercial Silverburn din Glasgow, în cursul acestui an. Acest magazin va fi al doisprezecelea din Marea Britanie și cel mai nordic magazin Haribo din lume.

Magazinul va oferi o experiență unică pentru copii și adulți, inclusiv stația „pick your mix” (alege-ți mixul preferat), produse clasice precum Supermix, Giant Strawbs și Maom Stripes, dar și noutăți precum Haribo Nostalgix – o colecție nostalgică de jeleuri moi inspirate de dulciurile clasice tari, precum Rhubarb & Custard, Pear Drops, Pineapple și Cola Cubes. De asemenea, clienții vor putea cumpăra arome speciale din întreaga lume, cum ar fi Favoritos și Watermelon din Spania sau Dragibus și Tagada din Franța.

Rebecca Fox, șefa departamentului retail la Haribo UK, a spus:

„Suntem foarte entuziasmați să deschidem primul nostru magazin din Scoția. Este un vis devenit realitate să împărtășim această veste fanilor noștri, mai ales celor din Scoția! După succesul magazinului nostru din Bluewater, abia așteptăm să aducem magia Haribo la viață în Silverburn.”

Lider mondial în dulciuri

Haribo este o companie germană fondată în 1920, recunoscută la nivel global pentru jeleurile sale de fructe și alte dulciuri iconice. Produsele Haribo sunt disponibile în peste 100 de țări, iar brandul este lider mondial în categoria jeleurilor de fructe. În Marea Britanie, Haribo continuă să crească prin inovație, extindere retail și angajament față de sustenabilitate și comunitate.

Investiția de 35 de milioane de lire sterline anunțată de Haribo UK reprezintă nu doar o extindere a capacității de producție, ci și o reafirmare a angajamentului companiei față de calitate, inovație și responsabilitate socială. Deschiderea primului magazin în Scoția consolidează prezența brandului în Regatul Unit, iar implicarea în comunitate și mediul înconjurător subliniază valorile care stau la baza succesului Haribo.

Prin aceste mișcări strategice, Haribo UK își asigură un viitor solid și continuă să aducă bucurie consumatorilor de toate vârstele, păstrându-și poziția de lider în industria dulciurilor.

Alte articole importante
Haos în America: cel mai lung shutdown din istoria SUA testează economia țării și răbdarea tuturor
Haos în America: cel mai lung shutdown din istoria SUA testează economia țării și răbdarea tuturor
Shutdown-ul federal al Statelor Unite, ajuns în cea de-a 36-a zi, afectează creșterea economiei americane, traficul aerian și programele sociale. Economiștii avertizează că shutdown-ul poate lăsa cicatrici permanente. Biroul de Buget al Congresului estimează o scădere a creșterii PIB cu 2 puncte procentuale. Chiar cu o reluare rapidă, economia ar pierde miliarde de dolari din […]
Piața imobiliară europeană se reconfigurează: țările unde vânzările de locuințe explodează și cele unde piața se prăbușește
Piața imobiliară europeană se reconfigurează: țările unde vânzările de locuințe explodează și cele unde piața se prăbușește
Europa traversează o nouă etapă în evoluția pieței imobiliare, cu diferențe majore între țări. În timp ce unele state se bucură de creșteri spectaculoase ale vânzărilor de locuințe, altele înregistrează scăderi abrupte. Majoritatea dintre acestea sunt cauzate de dobânzi ridicate, oferte limitate și acces redus la credite. Irlandezii și finlandezii cumpără mai puțin: locuințele devin […]
Palatele istorice din Timișoara, scoase la vânzare. Case și clădiri de lux cu prețuri uriașe
Palatele istorice din Timișoara, scoase la vânzare. Case și clădiri de lux cu prețuri uriașe
Timișoara își scoate la vânzare o serie de palate și clădiri istorice recent restaurate. Acestea atrag atenția colecționarilor și investitorilor. Printre acestea, Casa cu Ax de Fier se remarcă prin prețul estimat la 4,45 milioane de euro și valoarea sa istorică. Clădirea reprezintă un simbol al orașului. Casa cu Ax de Fier – o clădire […]
Cumpărătorul activelor Lukoil spune că va pune capăt relației cu Rusia și va schimba complet scena petrolieră
Cumpărătorul activelor Lukoil spune că va pune capăt relației cu Rusia și va schimba complet scena petrolieră
Cumpărătorul activelor Lukoil, Gunvor, spune că vânzarea gigantului rus marchează un punct final clar între cele două companii. Fondatorul Gunvor, Torbjörn Törnqvist, a declarat pentru Bloomberg că „aceasta este o despărțire completă; odată încheiată tranzacția, atât, s-a terminat”. Chiar dacă sancțiunile împotriva Lukoil vor fi ridicate, Gunvor nu va revinde activele companiei ruse. Tranzacția vizează […]
România redevine în mod oficial grânarul Europei
România redevine în mod oficial grânarul Europei
După câțiva ani de fluctuații și provocări climatice, România își reafirmă poziția de putere agricolă în Uniunea Europeană. Țara noastră a devenit lider regional la exportul de cereale și animale vii, confirmând potențialul imens al sectorului agricol și rolul său strategic în asigurarea securității alimentare europene. România, din nou în fruntea Europei la exportul de […]
ANALIZĂ
Întâlnire strategică dintre ASF și Generali. Ce înseamnă pentru piața asigurărilor din România
Întâlnire strategică dintre ASF și Generali. Ce înseamnă pentru piața asigurărilor din România
Președintele ASF, Alexandru Petrescu, a găzduit recent la sediul Autorității o importantă întrevedere cu echipa de conducere a Generali Group, reprezentată de Andrea Sironi, Manlio Lostuzzi, Fabio Marchetti și Miroslav Singer. Alături de vicepreședintele ASF, Sorin Mititelu, responsabil pentru sectorul asigurărilor, discuția s-a axat pe evoluția piețelor financiare nonbancare, pe direcțiile strategice ale industriei asigurărilor […]