Prima pagină » Casele de modă pariază pe industria de lux

Casele de modă pariază pe industria de lux

Casele de modă pariază pe industria de lux
sursă foto: Amity Finishing School

Casele de modă lansează produse mai accesibile, precum cosmetice și accesorii mici, pentru a atrage consumatori noi.

Louis Vuitton intră în piața cosmeticelor de lux

Louis Vuitton a lansat luna trecută prima colecție de beauty din istoria sa. Colecția include 55 de rujuri parfumate, 10 balsamuri de buze și opt palete de farduri.

Prețurile pornesc de la 160 de dolari pentru un ruj, iar un mini-trunchi de machiaj costă aproape 2.900 de dolari. Creatoarea Pat McGrath, considerată una dintre cele mai influente figuri din industria de makeup, este directoarea artistică a colecției.

Brandul mizează pe popularitatea ei în rândul tinerilor consumatori americani pentru a-și extinde baza de clienți.

Specialiștii spun că diversificarea spre cosmetice le permite brandurilor mari să atragă consumatori aspiraționali, fără a compromite produsele principale, notează CNBC.

Bernstein subliniază că segmentul beauty oferă marje de profit ridicate și poate reprezenta o sursă solidă de creștere.

Accesorii extravagante: brelocuri de peste 1.400 de dolari

Pe lângă cosmetice, casele de modă lansează și accesorii inedite. Louis Vuitton a introdus un breloc pentru genți în valoare de 1.420 de dolari, inspirat de succesul jucăriilor Labubu.

Coach și Longchamp au prezentat și ele colecții de charms, mizând pe fenomenul „treatonomics”. Conceptul descrie tendința consumatorilor de a cumpăra mici luxuri chiar și atunci când renunță la achizițiile mari.

Astfel de obiecte devin un mod prin care cumpărătorii se pot conecta cu brandurile de top la costuri mai reduse decât gențile sau bijuteriile.

Pentru companii, aceste produse reprezintă o cale de a genera venituri suplimentare într-o perioadă de încetinire economică.

Accesorii extravagante: brelocuri de peste 1.400 de dolari

Pe lângă cosmetice, casele de modă lansează și accesorii inedite. Louis Vuitton a introdus un breloc pentru genți în valoare de 1.420 de dolari, inspirat de succesul jucăriilor Labubu.

Coach și Longchamp au prezentat și ele colecții de charms, mizând pe fenomenul „treatonomics”. Conceptul descrie tendința consumatorilor de a cumpăra mici luxuri chiar și atunci când renunță la achizițiile mari.

Astfel de obiecte devin un mod prin care cumpărătorii se pot conecta cu brandurile de top la costuri mai reduse decât gențile sau bijuteriile. Pentru companii, aceste produse reprezintă o cale de a genera venituri suplimentare într-o perioadă de încetinire economică.

Strategia LVMH și atragerea clienților tineri

LVMH, grupul francez care deține Louis Vuitton, confirmă că se concentrează pe atragerea tinerilor. Directorul financiar Cecile Cabanis a explicat că succesul pe termen lung depinde de conectarea cu generațiile noi.

Compania refuză să recurgă la genți ieftine, preferând să folosească produse accesibile din categorii precum parfumurile sau micile articole din piele.

Astfel, clienții intră în universul Vuitton prin produse cu preț mai mic și pot urca treptat în „scara valorii” brandului.

Tendințe culturale și impact economic

În prezent, relevanța culturală are o influență tot mai mare asupra succesului brandurilor de lux. Colaborările cu artiști, influencerii online și implicarea în trendurile digitale le permit companiilor să rămână atractive.

Millennialii și Generația Z sunt mai conectați la lux decât generațiile anterioare, datorită expunerii masive pe rețele sociale. Analizele arată că această generație va controla o parte tot mai mare din averea globală.

Alte articole importante
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își ridică o armată „înspăimântătoare”
Germania își construiește prima brigadă blindată permanentă în străinătate după al Doilea Război Mondial. Cheltuielile militare ating niveluri istorice. Revoluția Bundeswehr și angajamentele NATO Pe 22 mai, localnicii din Vilnius au salutat trecerea tancurilor germane pe străzi, un simbol al legăturilor strânse cu NATO. Brigada 45 Panzer, denumită „Lithuania”, va ajunge la 5.000 de militari […]
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Unde se ridică un mega-oraș de peste 180 miliarde $ (VIDEO)
Pe malul Mării Mediterane ia naștere un mega-oraș de peste 180 miliarde $, care va deveni un hub urban și economic de referință în regiune. Proiectul combină infrastructură ultramodernă, facilități rezidențiale și comerciale și concepte inovatoare de dezvoltare urbană, marcând o nouă eră a metropolelor globale. Cel mai scump proiect urban va fi ridicat în […]
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Costul iluziilor: cinci tipuri de „lux” pe care Europa nu și le mai permite
Europa se confruntă cu o criză structurală și trebuie să înțeleagă că modelul său economic și geopolitic nu mai este sustenabil, scriu analiștii The Economist. Războiul, protecționismul și stagnarea economică sunt dovezi ale costurilor antrenate de politicile sale de autosuficiență. Ca o familie nobiliară care își maschează conturile goale, Europa trebuie să renunțe la luxurile […]
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Cum arată croaziera de 15.000 de euro pentru care românii plătesc tot mai des să ajungă la capătul lumii
Tot mai mulți români aleg să-și petreacă vacanțele la capătul lumii, într-un loc unde liniștea absolută întâlnește aventura pură. Antarctica, considerată ultima frontieră turistică a planetei, devine noua destinație de vis pentru călătorii români cu spirit de explorator. O croazieră de expediție, în valoare de nu mai puțin de 15.000 de euro, promite o experiență […]
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Trenul Orient Express revine în Italia cu o experiență de lux de 24 de ore. Cât costă călătoria
Italia pune din nou pe şine un nou simbol al eleganței și nostalgiei anilor ’50-’60. Trenul La Dolce Vita Orient Express, un hotel de lux pe șine, promite o experiență unică între design retro, gastronomie de top și peisaje spectaculoase. Preţurile încep de la 3.500 de euro de persoană. Călătoria începe la Roma, în stil […]
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
În ce țară sunt produse faimoasele cosmetice coreene?
Coreea de Sud este al treilea exportator mondial de produse cosmetice, după Franța și Statele Unite. Exporturile sud-coreene de cosmetice au crescut de la 650 milioane de dolari în 2011, la 4 miliarde în 2017 și 10 miliarde în 2024. Performanța excepțională a Coreei este susținută de faimosul concept K-beauty, un ritual care pendulează, de […]