Prima pagină » Cât costă cea mai ieftină versiune a electricului Renault 5 E-Tech pe piața din România

Cât costă cea mai ieftină versiune a electricului Renault 5 E-Tech pe piața din România

Cât costă cea mai ieftină versiune a electricului Renault 5 E-Tech pe piața din România
Fotografii: Renault

Renault anunță că au fost deschise listele de comenzi pentru cea mai ieftină versiune a modelului electric 5 E-Tech, denumită Five.

Noua versiune de bază este disponibilă și pe piața din România la un preț competitiv, chiar și fără subvenția oferită prin programul Rabla.

Cel mai accesibil Renault 5 E-Tech poate fi comandat și în România

Cât costă cea mai ieftină versiune a electricului Renault 5 E-Tech pe piața din România

Începând de la 1 iulie, Renault 5 E-Tech poate fi comandat în România în cea mai ieftină versiune, Five. Aceasta are un preț de pornire de 24.900 de euro cu TVA inclus. Însă, prin aplicarea tichetului Rabla, în valoare de 7.400 de euro, combinat cu o reducere suplimentară de 1.000 de euro oferită de Mobilize Financial Services, mașina poate fi achiziționată pentru doar 16.500 de euro.

Vorbim despre un tarif foarte competitiv pe segmentul vehiculelor electrice, care face din modelul francez una dintre cele mai ieftine EV-uri disponibile pe piața locală.

Din luna octombrie 2024, când au fost deschise oficial comenzile pentru versiunile superioare de echipare, Renault a vândut peste 36.000 de unități ale compactei electrice. În aprilie, hatchback-ul pe baterii a devenit cea mai vândută mașină electrică pe piața de retail din Europa, confirmând interesul crescut al consumatorilor pentru alternative electrice accesibile și moderne.

Ce oferă noua versiune Renault 5 E-Tech Five

Noua versiune Renault 5 E-Tech Five este propulsată de un motor electric de 95 CP și 215 Nm de cuplu, care este alimentat cu energie de o baterie de 40 kWh. Potrivit standardului WLTP, aceasta oferă o autonomie de 312 kilometri, ceea ce face din hatchback-ul francez cu emisii zero o soluție excelentă pentru mediul urban și navetele zilnice.

În ceea ce privește performanțele, sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează în 12 secunde, în timp ce viteza de vârf este limitată la 130 km/h.

Chiar și în echiparea standard, 5 E-Tech Five oferă o listă consistentă de dotări. Astfel, modelul vine echipat cu jante de 18 inch, un încărcător AC de 11 kW și sistemul digital OpenR, compus dintr-un instrumentar digital de 7 inch și un ecran central tactil de 10 inch. De asemenea, mașina dispune de faruri full LED, aer condiționat manual, frână de parcare electrică și două porturi USB-C pentru pasagerii din față.

Sistemul multimedia este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto, iar Renault promite actualizări software „over-the-air” (OTA). Asta înseamnă că funcționalitățile digitale vor putea fi actualizate în timp, fără vizite la service și gratuit.

Alte articole importante
The Economist: 29 de clerici au mâncat ciuperci magice într-un experiment Johns Hopkins
The Economist: 29 de clerici au mâncat ciuperci magice într-un experiment Johns Hopkins
La Johns Hopkins, un grup de 29 clerici din diverse tradiții – creștinism, iudaism, islam și budism – au acceptat să participe la un studiu experimental, în cadrul căruia au primit pentru prima dată psilocibină, substanța activă din ciupercile halucinogene. Experimentul a fost menit să observe impactul psihedelicelor asupra credinței, scrie The Economist. Halucinațiile produse […]
Bani mulți din scurte experiențe exotice? Tineri nomazi europeni sunt ademeniți să devină mineri în Australia
Bani mulți din scurte experiențe exotice? Tineri nomazi europeni sunt ademeniți să devină mineri în Australia
Pe rețelele sociale, tineri europeni descoperă o cale neașteptată către minele de metale și minerale din deșerturile Australiei, unde joburile „FIFO” (fly-in, fly-out) promit tot ce și-ar putea dori un influencer contemporan: câștiguri rapide și experiențe exotice. Influenceri ca Janne D’Huyvetter au transformat munca în tabere izolate, de la curățenie până la operarea utilajelor grele, […]
Când marketingul devine ofensator. Unde au greșit marile branduri în campaniile publicitare recente și au creat adevărate scandaluri
Analize
Când marketingul devine ofensator. Unde au greșit marile branduri în campaniile publicitare recente și au creat adevărate scandaluri
Când campaniile publicitare scapă de sub control, efectul asupra brandurilor poate fi devastator. De la mesaje considerate insensibile până la imagini acuzate de discriminare, marile branduri au reușit să transforme lansările de marketing în scandaluri răsunătoare. Greșelile lor arată cât de subțire este linia dintre o strategie creativă de impact și o ofensă care ajunge […]
Război total: Startup-ul AI al lui Elon Musk dă în judecată OpenAI și Apple pentru monopol și rivalitate neloială
Tehnologie
Război total: Startup-ul AI al lui Elon Musk dă în judecată OpenAI și Apple pentru monopol și rivalitate neloială
Compania xAI, startup-ul lui Elon Musk dedicat inteligenței artificiale, a deschis un proces la o instanță din Texas împotriva OpenAI și Apple, acuzându-le de „o conspirație pentru monopolizarea piețelor smartphone-urilor și chatbot-urilor AI generative”. Cazul judiciar ridică noi tensiuni în conflictul public tot mai intens dintre Musk și fostul său partener de la OpenAI, Sam […]
Grupuri media japoneze dau în judecată motorul de căutare AI Perplexity
Grupuri media japoneze dau în judecată motorul de căutare AI Perplexity
Două dintre cele mai mari grupuri media din Japonia dau în judecată motorul de căutare Perplexity, bazat pe inteligență artificială, pentru presupuse încălcări ale drepturilor de autor, alăturându-se unei liste tot mai lungi de publicații care acționează în instanță companii de AI care le folosesc conținutul. Puterea Financiară a scris pe larg despre bătălia editorilor […]
Japonia inaugurează a doua centrală osmotică din lume. Cum funcționează și ce promite această tehnologie inovatoare
Japonia inaugurează a doua centrală osmotică din lume. Cum funcționează și ce promite această tehnologie inovatoare
În orașul Fukuoka, situat în sud-vestul Japoniei, a fost deschisă prima centrală osmotică din țară, iar a doua de acest fel la nivel global. Această instalație unică utilizează puterea osmozei pentru a alimenta o stație de desalinizare care furnizează apă potabilă regiunii învecinate. Conform estimărilor, centrala va produce aproximativ 880.000 kilowați-oră anual, suficientă energie pentru […]