eMAG, cel mai mare retailer din comerțul electronic din România, vizează vânzări record de 940 de milioane de lei de Black Friday 2025.
Această estimare reflectă atât creșterea continuă a interesului consumatorilor pentru ofertele de sezon, cât și amploarea campaniilor promoționale desfășurate de retailer.
:format(webp):quality(80)/https://www.putereafinanciara.ro/wp-content/uploads/2025/11/Black-Friday-2025-Puterea-financiara.jpg)
Foto: Puterea financiară
eMAG va organiza Black Friday 2025 în România pe 7 noiembrie, aceasta fiind cea de-a 15-a ediție a acestei campanii. Evenimentul va fi extins o săptămână mai târziu și în Ungaria și Bulgaria. Retailerul online va oferi peste 2,2 milioane de produse la reducere, dintre care aproximativ 1,5 milioane vor fi disponibile la cel mai mic preț din acest an, informează compania.
Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de aproximativ 940 de milioane de lei, cu 44 de milioane de lei mai mult decât în 2024. Reprezentanții companiei asigură că toate comenzile vor fi livrate până pe 22 noiembrie.
Potrivit datelor oficiale, românii plănuiesc să cheltuie, în medie, 3.278 de lei de Black Friday 2025, comparativ cu 3.116 lei anul trecut. În 2025 a crescut numărul celor care alocă bugete de peste 5.000 de lei pentru cumpărături în ziua cu cele mai multe reduceri din an.
„De Black Friday, eMAG aduce cel puţin 1,5 milioane de oferte la cele mai mici preţuri din an. Pentru ca toţi clienţii noştri să poată profita la maximum de aceste oferte, am pregătit soluţii de finanţare fără dobândă: buget de cumpărături în MyWallet de până la 10.000 de lei pentru până la 12 rate prin eMAG plus un voucher de 50 de lei pentru prima comandă plătită prin acest serviciu”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Cele mai căutate categorii de produse includ electrocasnicele mici (39,2%), televizoarele (29,5%), precum și hainele, telefoanele mobile și mașinile de spălat. Comparativ cu ediția 20214, cele mai mari creșteri se înregistrează la încălțăminte, electrocasnice mici și îmbrăcăminte.
Conform eMAG, 1 din 5 clienți își selectează produsele favorite din timp, iar 6 din 10 știu deja ce vor cumpăra înainte de începerea campaniei. În plus, jumătate dintre cumpărători se conectează pe platformă chiar de la startul evenimentului.
Campania Black Friday 2025 include o gamă variată de produse, după cum urmează:
De asemenea, eMAG va oferi clienților la ediția din acest an numeroase produse cu prețuri speciale, și anume:
Pentru prima dată în istoria Black Friday, eMAG anunţă premii în valoare totală de peste 2 milioane lei, inclusiv 200.000 de vouchere eMAG. Clienţii care plasează comenzi de cel puţin 150 de lei pot câştiga aceste premii învârtind în aplicaţie „Roata Norocului” după plasarea comenzii.
Totodată, dacă parcurg paşii din Ghidul Black Friday, cumpărătorii se vor putea înscrie şi la tombola specială. Sunt puse în joc peste 140 de premii, între care noul iPhone 17 Pro MAX, PlayStation 5, espressoare Philips sau greutatea lor în Pizza Romana de la Luca.
De asemenea, pentru clienții noi, eMAG va oferi serviciul Genius la un preț promoțional de 49 lei. În plus, aceștia vor beneficia de vouchere în valoare de până la 250 lei, după cum urmează: 4×25 lei pentru eMAG, 4×25 lei pentru Fashion Days și 1×50 lei pentru Flip.
Pentru anul fiscal 2025, grupul eMAG a înregistrat o cifră de afaceri de 11,4 miliarde de lei. Totalul reprezintă o creștere de 11% față de perioada anterioară. În România, vânzările retailerului online au atins în 2024 valoarea de 7,3 miliarde de lei, înregistrând o majorare de 17% comparativ cu anul precedent.