Prima pagină » Suzuki lansează o gamă de preparate curry instant, inspirată de modelele sale. Cât costă un meniu?

Suzuki lansează o gamă de preparate curry instant, inspirată de modelele sale. Cât costă un meniu?

Suzuki lansează o gamă de preparate curry instant, inspirată de modelele sale. Cât costă un meniu?
Fotografii: Suzuki

Cunoscută pentru automobilele și motocicletele sale, Suzuki a surprins opinia publică după ce a lansat o gamă de preparate curry instant.

În colaborare cu operatorul de restaurante Torizen, constructorul auto japonez a lansat o gamă proprie de kituri de masă cu curry pre-gătite, iar fiecare sortiment are desenat pe ambalaj un model din portofoliul mărcvii.

Suzuki intră în bucătărie: preparate curry cu gust de cai putere

Suzuki lansează o gamă de preparate curry instant, inspirată de modelele sale. Cât costă un meniu?

Totul a început în 2024, atunci când Torizen a început să servească preparate vegetariene indiene în cantina angajaților Suzuki din Japonia. Rețetele s-au bucurat de un imens succes printre salariați, iar compania a decis să nu le păstreze doar pentru consum intern. Astfel, meniurile au fost ambalate și lansate oficial pe piață, fiind disponibile spre vânzare prin magazinul online oficial Suzuki din Japonia.

Colecția specială este disponibilă într-o ediție limitată și conține patru tipuri de curry pre-gătit. Ele sunt create pentru a putea fi pregătite rapid și ușor acasă. Fiecare sortiment este ambalat într-o cutie cu design personalizat, realizat de departamentul de design auto al celor de la Suzuki. Ambalajele sunt decorate cu modele emblematice precum Swift și Jimny, dar și cu motocicletele Hayabusa și V-Strom 1050 DE.

Cutia nu ilustrează doar un automobil, ci integrează vizual și ingredientele pentru o recunoaștere rapidă a tipului de curry. În plus, fiecare ambalaj ascunde un detaliu grafic interesant. Astfel, dacă achiziționezi toate cele patru sortimente și le așezi una lângă alta vor forma o ilustrație care se întinde pe toate cutiile. Suzuki a sugerat că ar putea lansa și alte versiuni, ceea ce indică faptul că proiectul nu este doar un experiment singular.

Ce conține meniul Suzuki cu tematică auto

Prețul unui meniu Suzuki de 180 de grame este de 918 yeni (aproximativ 6 dolari). Niponii au publicat și o descriere detaliată a celor patru sortimente de curry, într-un stil care amintește de fișele tehnice ale mașinilor, potrivit Carscoops. Iată cele patru variante de meniu:

  • Green Vegetable Moong Dal (V-Strom). O rețetă nord-indiană cu linte galbenă decojită și spanac japonez. Gustul ușor amărui este echilibrat de aroma pământoasă a chimionului. Iute: nivel 1/5.
  • Tomato Lentil Dahl (Swift). Un preparat simplu, dar nutritiv, cu roșii și linte, condimentat doar cu chimion, turmeric și ardei iute. Iute: nivel 2/5.
  • Daikon Sambal (Hayabusa). Un curry în stil sud-indian, cu ridiche daikon, morcovi și fasole galbenă, asezonat cu tamarind, care oferă o notă acrișoară distinctivă. Recomandarea Suzuki: se servește cu orez, similar cu supa miso. Iute: nivel 3/5.
  • Brown Chickpea Masala (Jimny). Cea mai robustă dintre opțiuni, conține năut brun cu coajă, ceapă prăjită lent, roșii și ardei verde pentru o aromă intensă și proaspătă. Iute: nivel 4/5.

Prin acest demers, Suzuki nu doar celebrează diversitatea din interiorul companiei, ci recunoaște rolul tot mai important al Indiei în lanțul global de producție auto și în influențarea culturii de zi cu zi. mai multe modele Suzuki vândute în Japonia, precum Jimny 5-Door, Fronx și WR-V, sunt fabricate și importate direct din această țară.

Alte articole importante
SpaceX cumpără spectru wireless pentru rețeaua Starlink
Companii
SpaceX cumpără spectru wireless pentru rețeaua Starlink
SpaceX a anunțat achiziția unor licențe de spectru wireless de la EchoStar, într-o tranzacție evaluată la 17 miliarde de dolari. Această mișcare strategică este esențială pentru extinderea rețelei de conectivitate 5G a Starlink, consolidând poziția companiei pe piața globală a comunicațiilor. SpaceX și EchoStar au bătut palma pentru spectru wireless: 17 miliarde $ SpaceX, compania […]
Angajații Microsoft trebuie să revină la birou
Companii
Angajații Microsoft trebuie să revină la birou
Angajații Microsoft sunt nevoiți să revină obligatoriu la birou. Din 2026, compania schimbă politica de lucru hibrid și impune revenirea la birouri, minim 3 zile pe săptămână. Angajații Microsoft revin la birouri. Cum va fi implementată noua regulă? Microsoft, una dintre ultimele companii mari de tehnologie care a păstrat un model flexibil de muncă, a […]
Australia va cheltui un miliard € pentru drone subacvatice
Australia va cheltui un miliard € pentru drone subacvatice
Australia investește un miliard de euro în drone subacvatice Ghost Shark pentru a proteja apele teritoriale. Inițiativa guvernului de la Canberra urmărește consolidarea supravegherii și protecției apelor teritoriale, precum și dezvoltarea tehnologiilor avansate în domeniul militar. Astfel, Australia face pași importanți în utilizarea dronelor subacvatice. Drone subacvatice Ghost Shark: Australia își întărește flota maritimă de […]
Fondul suveran al Norvegiei investește în energie regenerabilă
Fondul suveran al Norvegiei investește în energie regenerabilă
Fondul suveran al Norvegiei își extinde investițiile în energiile regenerabile, sprijinind tranziția energetică globală. Acestea atât proiecte eoliene și fotovoltaice, cât și infrastructura asociată, precum rețelele electrice și stocarea energiei. Decizia reflectă angajamentul și rolul fondului suveran de a susține tranziția energetică globală și de a diversifica portofoliul său pe termen lung, ceea ce este […]
Japonia, magnetul turiștilor din Asia-Pacific în 2025
Japonia, magnetul turiștilor din Asia-Pacific în 2025
Japonia domină căutările, dar există și surprize regionale. Un nou studiu Booking.com arată preferințele de călătorie ale turiștilor din Asia-Pacific în 2025.  Japonia, magnetul turistic al Asiei Datele Booking.com, analizate între 1 ianuarie și 30 iunie 2025, arată că Japonia este favorita turiștilor din regiune. Tokyo ocupă primul loc în cele mai multe clasamente, fiind […]
Sotheby’s: pierdere anuală de 248 milioane $ pentru casa de licitații
Sotheby’s: pierdere anuală de 248 milioane $ pentru casa de licitații
Sotheby’s a raportat o pierdere anuală de 248 de milioane de dolari, care scoate în evidență dificultățile de piața artei de lux. Rezultatul reflectă atât scăderea tranzacțiilor de mari valori, cât și schimbările în comportamentul colecționarilor globali. Sotheby’s raportează o pierdere anuală de 248 milioane $ Pierderile anuale înainte de impozitare ale Sotheby’s s-mărit de […]