Prima pagină » Volkswagen oferă un abonament lunar pentru un ID.3 mai puternic

Volkswagen oferă un abonament lunar pentru un ID.3 mai puternic

Volkswagen oferă un abonament lunar pentru un ID.3 mai puternic

Volkswagen a lansat un abonament lunar care le permite clienților să crească puterea modelului electric ID.3.

Astfel, proprietarii unui astfel de automobil pot opta pentru un „upgrade” al motorului la cerere, fără să fie nevoiți să plătească un preț mai mare la achiziție.

Volkswagen ID.3 poate primi mai multă putere pentru un abonament lunar de 16,50 lire sterline

Volkswagen oferă un abonament lunar pentru un ID.3 mai puternic

Fotografii: Volkswagen

Constructorul german de automobile Volkswagen a lansat un abonament pentru clienții din Marea Britanie care doresc să crească puterea motorului unui model din gama de electrice ID. Astfel, cei care achiziționează un ID.3 pot opta să plătească suplimentar, bineînțeles dacă doresc, pentru a debloca întregul bagaj de putere a propulsorului electric al acestui vehicul.

Reprezentanții companiei anunță că upgrade-ul opțional costă 16,50 lire sterline pe lună sau 165 de lire sterline anual. De asemenea, clienții pot opta și pentru o subscripție pe viață pentru care vor fi nevoiți să plătească 649 de lire sterline. Cei de la Volkswagen au precizat că, prin această opțiune, le oferă clienților mărcii „posibilitatea de a alege”.

Publicația Auto Express, care a relatat în premieră despre acest subiect, a menționat că abonamentul pe viață se aplică mașinii și nu persoanei, ceea ce înseamnă că upgrade-ul va rămâne activ pe autovehicul chiar dacă acesta va fi vândut ulterior.

Cu toate acestea, opțiunea nu este văzută cu ochi buni de toți clienții. Unii s-au declarat nemulțumiți de faptul că trebuie să plătească în plus pentru a accesa anumite funcții care, în unele cazuri, sunt deja prezente în mașina pe care o dețin.

Câți clienți sunt dispuși să plătească pentru servicii conectate

Un purtător de cuvânt Volkswagen a declarat pentru BBC că opțiunea de a plăti pentru mai multă putere nu este o noutate. „De-a lungul timpului, multe mașini pe benzină și diesel au fost oferite cu motoare de aceeași capacitate, dar cu posibilitatea de a alege unul mai puternic”, a spus reprezentantul. Acesta a adăugat că upgrade-urile de putere permit clienților să opteze pentru o experiență de condus mai sportivă în orice moment, fără să fie nevoiți să plătească de la început un preț mai mare.

Anterior, și alți producători auto, precum BMW, au introdus opțiuni similare pe bază de abonament, cum ar fi de exemplu scaunele și volanul încălzite. De asemenea, Mercedes-Benz a introdus în 2022, în SUA, un serviciu de abonament online care permitea clienților să plătească pentru ca mașinile electrice să accelereze mai rapid.

Conform unui sondaj realizat de S&P Global, unii clienți ar putea fi descurajați de costul abonamentelor pentru anumite funcții ale vehiculelor, cum ar fi conectivitatea, sau de faptul că funcțiile de bază sunt împărțite pe niveluri plătite. Sondajul arată și că procentul respondenților care ar fi dispuși să plătească pentru servicii conectate a scăzut de la 86% în 2024, la 68% în 2025.

Acest lucru se întâmplă în ciuda unei adoptări mai largi a abonamentelor. Firma de cercetare Juniper Research estimează că economia globală a subscripțiilor va atinge o valoare de aproape un trilion de dolari până în 2028.

Alte articole importante
Germania pregătește cea mai amplă flotă de drone din Europa până în 2029
Germania pregătește cea mai amplă flotă de drone din Europa până în 2029
Germania a prezentat un plan detaliat și ambițios de extindere a arsenalului, urmând să dețină cea mai mare flotă de drone din Europa. Aceasta reprezintă una dintre cele mai semnificative creșteri de capabilități din ultimii ani pentru armata germană și marchează o schimbare decisivă în prioritățile operaționale. Germania își mărește arsenalul: peste 8.000 de drone […]
Vremea în care revistele conduceau lumea a apus: „Îmi pare rău să spun, dar azi revistele nu mai înseamnă nimic”. „Acum, orice om este reporter”
Vremea în care revistele conduceau lumea a apus: „Îmi pare rău să spun, dar azi revistele nu mai înseamnă nimic”. „Acum, orice om este reporter”
Revistele anilor ’90 nu erau doar publicații, erau adevărate instituții culturale care dictau gusturi, lansau tendințe și impuneau persoane publice oriunde în lume. Desigur, puterea lor venea în special din Statele Unite, dintr-un peisaj redacțional descris adesea ca un fel de paradis glam exclusivist. Era o lume unde banii curgeau liber, un univers special dintr-o […]
BMW investește 30 de milioane de euro într-un centru care îmbină tehnologia cu măiestria manuală
Companii
BMW investește 30 de milioane de euro într-un centru care îmbină tehnologia cu măiestria manuală
BMW investește 30 de milioane de euro într-un nou centru de vopsitorie la uzina sa din Dingolfing, care va combina producția de serie cu finisajele realizate manual. Extinderea va oferi clienților o gamă mai largă de culori personalizate și, în același timp, va crește eficiența și sustenabilitatea proceselor de fabricație. Investiție de 30 de milioane […]
Singura cale prin care omenirea poate supraviețui unui AI superinteligent?
Singura cale prin care omenirea poate supraviețui unui AI superinteligent?
Sistemele de AI superinteligente ar putea controla oamenii la fel de ușor cum un adult poate mitui un copil de 3 ani cu bomboane, spune Geoffrey Hinton, informatician laureat al Premiului Nobel și fost director executiv Google, cunoscut în presa largă drept „nașul inteligenței artificiale”. Hinton este cunoscut pentru munca sa de pionierat în rețelele […]
Exasperată de lipsa acută de personal, o țară europeană introduce ziua de muncă de 13 ore
Exasperată de lipsa acută de personal, o țară europeană introduce ziua de muncă de 13 ore
Grecia se poziționează în fruntea unei noi tendințe în Uniunea Europeană, introducând opțiunea ca ziua de muncă să aibă până la 13 ore și oferind posibilitatea unei săptămâni de lucru de patru zile, printr-un pachet legislativ care urmează să fie adoptat în septembrie 2025. Această măsură face parte dintr-un plan guvernamental menit să răspundă provocărilor legate de […]
România riscă să piardă 37 de trenuri noi. Alstom amenință cu ruperea contractului de 1,7 miliarde de lei
România riscă să piardă 37 de trenuri noi. Alstom amenință cu ruperea contractului de 1,7 miliarde de lei
Asociația Pro Infrastructură spune că producătorul francez Alstom ia în calcul rezilierea contractului pentru livrarea a 37 de trenuri Coradia Stream, dacă penalitățile pentru întârzieri continuă să crească. În spatele ușilor închise, se duce de un an o luptă dură între companie, Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) și consultantul Egis. Miza ar fi legată de […]